کابوس تکراری یحیی در جام حذفی/ سرمربی پرسپولیس در تلاش برای فرار از هت‌تریک تلخ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس سه‌شنبه مهمان شاهین بندرعامری در جام حذفی است و تیم یحیی رقیب سرسختی پیش رو ندارد اما ترس از حذف شدن در پنالتی‌ها کابوسی است که سال‌ها سرمربی پرسپولیس را آزار می‌دهد.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی در اولین تجربه مربیگری خود در پرسپولیس با این تیم به فینال جام حذفی رسید. یحیی که لیگ برتر را از دست داده بود فقط به قهرمانی در جام حذفی امید داشت اما سپاهان در بازی فینال اجازه قهرمانی را به پرسپولیس نداد و در ضربات پنالتی زرد پوشان اصفهانی به برتری رسیدند.

یحیی در دومین حضور خود هم در پرسپولیس نتوانست قهرمان جام حذفی شود و در اتفاقی مشابه از دور بازی‌ها کنار رفت. این بار یحیی در نیمه نهایی به استقلال باخت و کابوس پنالتی‌ها در جام حذفی بار دیگر یقه او را گرفت.

البته یحیی در جام حذفی تخصص دارد و حتی  در ضربات پنالتی با ذوب آهن توانسته استقلال را در فینال این جام شکست دهد اما شرایط در پرسپولیس متفاوت است و او با سرخپوشان دو بار در ضربات پنالتی شکست خورده است.

از طرفی خاطره باخت به قشقایی شیراز در جام حذفی هم نگرانی‌های یحیی را دو چندان می‌کند و با این شرایط یحیی حریف را دست کم نخواهد گرفت و در بازی با شاهین بندر عامری احتیاط خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    به پنالتی نمیکشد ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی