نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مقصران ۶ تعویض تیم پیکان مشخص شدند/ بررسی احتمال تغییر نتیجه بازی یا ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال تغییر نتیجه بازی پیکان و سایپا یا تکرار این مسابقه بسیار ضعیف است اما فدراسیون فوتبال مقصران انجام ۶ تعویض برای تیم پیکان را جریمه خواهد کرد.

خبرورزشی - انجام ۶ تعویض تیم پیکان در بازی با سایپا یکی از سوژه های جالب این هفته لیگ برتر به شمار می‌رود؛ امروز هم در فدراسیون فوتبال درباره‌اش صحبت و اظهار نظر شد که باید دید مسئولان مربوطه چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ می‌کنند.

از آنجا که تعویض پنجم و ششم در دقیقه ۹۰+۷ انجام شده است، بازبینی صحنه مسابقه نشان می‌دهد یکی از دو بازیکن تعویض یعنی رضا حبیب زاده که از تیم ذوب آهن به پیکان پیوسته است توپ را لمس نکرده، مانع از حمله موثر تعریف نشده و تاثیری در نتیجه بازی نگذاشته است.

نظر مسئولان فدراسیون فوتبال برخورد با احمد توکلی ناظر مسابقه، احمد محمدی داور چهارم و اصغر مدیرروستا سرپرست تیم پیکان است. حکم مربوط به  این مسابقه  ظرف روزهای آینده صادر می@شود که قابلیت پیگیری مجدد از طرف کمیته استیناف را خواهد داشت و پیش بینی می‌شود ناظر بازی، داور چهارم و سرپرست تیم پیکان با محرومیت یا جرایمی مواجه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    این دیگه یعنی چه یا خلافی انجام شده و یا نشده تأثیری در روند بازی داشته یا نداشته اصلا ربطی ندارد تعداد تعویضهای یک بازی فوتبال چند تاست پنج تا ست یا شش تاست این دیگر نیاز به حلاجی کردن ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی