نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| محکوم شدن تراکتور به جریمه نجومی/ استوکس خط و نشان کشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دادگاه عالی ورزش باشگاه تراکتور را در پرونده آنتونی استوکس و لی هری اروین به پرداخت ۶۵۰ هزار دلار محکوم کرد.

خبرورزشی - آنتونی استوکس و لی هری اروین دو مهاجم بریتانیایی که در لیگ هجدهم به تراکتور پیوستند، وسط فصل و پس از درخشش مقابل ذوب آهن اردوی تراکتور را ترک کردند و از ایران رفتند. در آن زمان مدیران باشگاه تراکتور وعده شکایت علیه استوکس و اروین و محرومیت او را دادند اما در نهایت این دو بازیکن بودند که برای دریافت مطالبات خود شکایت کردند.

سال گذشته اروین و استوکس در فیفا تراکتور را محکوم کردند و کمیته استیناف فیفا نیز رای را به نفع این دو بازیکن داد. تراکتور سپس پرونده را به دادگاه عالی ورزش بُرد و در اسفند ماه ۱۳۹۹ نیز دفاعیاتی تازه را برای این موضوع فرستاد اما این احکام نیز نتیجه مثبتی برای تبریزی ها نداشت.

در نهایت دادگاه CAS امروز اعلام کرد که تراکتور باید ۴۷۵ هزار دلار به آنتونی استوکس و ۱۷۵ هزار دلار به لی اروین بدهد. رقمی که اگر در همان زمان پرداخت می‌شد به مراتب کمتر از این بود اما حالا جرایمی نیز به آن اضافه شده است. مجموع رقم پرداختی تراکتور، به نرخ روز بیش از ۱۵ میلیارد تومان است که انتقال آن هم هزینه بالایی را در بر خواهد داشت.

عکس| محکوم شدن تراکتور به جریمه نجومی/ استوکس خط و نشان کشید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    بخاطر افت ارزش پول ملی این اعداد و ارقام اینطور نجومی به نظر میاد .۵۰۰هزار یورو تو انگلیس حقوق یکسال هم نمیشه، گوگل کنید ببینید. حالا بگذریم ،،، خودتون نوشتین وسط لیگ گذاشته رفته.!! وسط بازیها! برای ما تو پرسپولیس هم نصفه نیمه بازی کرد بشدت بی‌انضباط و حاشیه‌ساز بود دقیقا بعد از بازی شارجه موند تو امارات و دیگه نیومد‌ تا اینکه مدیر برنامش گفت ۲۰هزار دلار باید بریزین به حسابش. تیم‌ تراکتور و پرسپولیس فقط دارن چوب دلالی رو میخورن .
  • تتلیتی US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    ایول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی