نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقلال در اندیشه انتقام؛ پرسپولیس به دنبال جبران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در یک بازی انتقامی به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود و پرسپولیس با تیم نسبتا ناشناخته شاهین بندرعامری پیکار می‌کند.

خبرورزشی - استقلال در روزی به ذوب آهن باخت که طبق ادعای مجیدی تیم حریف فقط دو موقعیت گل دو داشت اما همان دو توپ گل شد که البته خود این یک ایراد بزرگ است.در آن دیدار ذوب آهن روی ضعف مدافعان استقلال دو گل زیبا زد اما به قول معروف هر بازی حکایت خاص خود را دارد و استقلال که پارسال در فینال با دعوای مجیدی و سعادتمند جام حذفی را از دست داد،امسال این جام را می‌خواهد و در این راه باید ذوب آهن را شکست بدهد.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد مجیدی قصد دارد تیمش را کاملا هجومی ارنج کند و شاید در همین راستا قایدی،دیاباته و مطهری هر سه از ابتدا در ترکیب قرار بگیرند.مجیدی که در دربی از سه مدافع میانی استفاده کرد،در این دیدار احتمالا دوباره با دو مدافع میانی بازی می‌کند و البته فرشید اسماعیلی را هم در ترکیب قرار خواهد داد.فرهاد که دو بازی حساس را از دست داده دیگر فرصتی برای امتیاز دادن و باختن ندارد و خوب می‌داند که صبر هواداران استقلال مدتهاست که تمام شده و تحمل یک باخت دیگر و از دست دادن یک جام دیگر را ندارند.

پرسپولیس هم در بوشهر به دنبال یک برد راحت است و البته بازیکنان این تیم آن قدر با تجربه هستند که حریف دسته دومی خود را دست کم نگیرند. پرسپولیسی ها هر وقت با تیمهای اینچنینی بازی دارند یاد قشقایی شیراز می‌افتند و همین مساله باعث می‌شود هیچ تیمی را دست کم نگیرند.
شاگردان گل محمدی که پارسال با پنالتی به استقلال باختند،امسال جام حذفی را هم می‌خواهند و همین مسئله باعث می‌شود با تمام قوا و البته بدون چند بازیکن مصدوم به مصاف شاهین بندر عامری بروند.

پرسپولیس بعد از این بازی در حالی به مصاف ذوب آهن در لیگ برتر می‌رود که یحیی به شدت نگران احکام انضباطی است.او می‌داند که محرومیت هایی در راه است و چون مدافع کم دارد به شدت دلهره دارد.با توجه به برد پرگل سپاهان ،پرسپولیس باید ذوبآهن را در اصفهان برد و گل محمدی مسلما از حالا به فکر آن بازی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی