پاسخ صدری به مجیدی؛ الفاظت در شان مربی استقلال نبود/ نباید پشت تریبون بگویند وزیر بی‌شعور است؛ به نظام توهین کردی/ نباید هرچه از دهانمان درآمد بگوییم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

رییس هیات مدیره پرسپولیس در فضای مجازی به شدت از سرمربی استقلال انتقاد کرد.

خبرورزشی - بعد از شکست تیم استقلال در دربی، فرهاد مجیدی بخش مهم صحبت های خود در نشست خبری را به انتقاد از وزیر ارتباطات اختصاص داده و به شدت بابت کری آذری جهرمی به استقلالی ها به این وزیر جوان حمله کرد. این حواشی همچنان ادامه دارد و نقد های بسیاری به کری آذری جهرمی و پاسخ فرهاد مجیدی در نشست خبری مطرح شده است. برخی ها حق را به وزیر می دهند و برخی ها مجیدی را محق دانسته و پاسخش را به جا می دانند. 

مجید صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز در بحثی که در این رابطه در اپلیکیشن کلاب هاوس و با حضور اهالی فوتبال تشکیل شده بود حضور یافته و به انتقاد از مجیدی و حمایت از جهرمی پرداخت:

مجیدی می توانست مثل قلعه نویی با کری جواب بدهد

آقای جهرمی چند وقت پیش هم مطلبی را گفتند و یکسری از دوستان هم آمدند و نقطه نظراتشان را گفتند. ایشان در مصاحبه ای که با رادیو داشتند گفتند که من دو شخصیت متفاوت دارم؛ یکی به عنوان وزیر ارتباطات که کارم را انجام می دهم و یکی هم به عنوان هوادار که می آیم و کری می خوانم. به نظر من چیز خاصی نبود ولی استقلال چون باخته بود حداقل آقای مجیدی نباید آن بی احترامی را می کرد. ایشان هم می توانست بیاید و کری بخواند مثل آقای قلعه نویی که جواب کری وزیر را با کری دادند. 

جهرمی پای کری اش ایستاد و این شلوغ کردن ندارد

اتفاقی نیفتاده بود که دوستان این کار را کردند. برای ما خیلی جالب نبود. حدود سه هفته پیش راجع به پسر بچه ای اتفاقی افتاد و همه بزرگان پرسپولیس بیانیه دادند و گفتند که چرا برای این بچه چنین اتفاقی افتاده است. آقای جهرمی هم به عنوان هوادار کری خواند و اگر کامنت ها را بخوانید می بینید که بسیاری از استقلالی ها هم رفتند و به ایشان جواب دادند. ایشان کری خواندند و پایش هم ایستادند و این شلوغ کردن ندارد.

همه جای دنیا این گونه است

بعد از صحبت های آقای جهرمی عکس هایی از آقای فرهاد مجیدی با آقای احمدی نژاد منتشر شد. آقای جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات کارش را به نحو احسن انجام می دهد و مردم هم یکی راضی و یکی ناراضی است. او به عنوان یک هوادار این کار را انجام می دهد. آقای احمدی نژاد هم انجام داده و در خارج از ایران هم انجام می دهند. دیروز یکی از دوستان لیست مقامات سیاسی و حکومتی که طرفدار تیم های خاص هستند را به من داد. همه جای دنیا این گونه است.

کری با بی احترامی فرق می کند

آقای جهرمی که به کسی بی احترامی نکرده است. ایشان که دفعه پیش آمد و یک کری خواند اتفاقی افتاد؟ دوستان آمدند جواب دادند حتی در رادیو صحبت کردند و  ایشان هم جواب داد. کری با بی احترامی فرق می کند. ما به بی احترامی منتقد هستیم وگرنه هیچ اشکالی ندارد که استقلالی ها زیر پست ایشان کامنت بگذارند و جواب کری شان را بدهند، ایشان هم چیزی نمی گوید. در برد و باخت برای هم کری می خوانیم در حالت عادی که کسی با کسی کاری ندارد. بعد و قبل بازی شما برای من کری می خوانید و من برای شما کری می خوانم.

کری ریز رئیس هیات مدیره پرسپولیس در میان بحث!

صدری در این قسمت از صحبت های خود یک کری ریز هم برای استقلالی ها خوانده و صحبت هایش را این گونه ادامه داد: بالاخره بازی است و برد و باخت دارد؛ یک روز ما می بریم و روز دیگر هم ما می بریم (!) و این چیز عادی است و مشکلی نیست. تنها چیزی که ما خواهش داریم از همه دوستان استقلالی و پرسپولیسی این است که به هم بی احترامی نکنید. شما فکر می کنید آقای جهرمی به همین دوستان استقلالی کم کمک کرده است؟ ایشان در نگاه وزارتی هم به استقلال کمک می کند هم به پرسپولیس و هم تیم های دیگر. این که دلیل نمی شود. واقعا جای تعجب دارد که بعضی از دوستان این گونه عنوان می کند.

از اتفاقی که برای خلیل زاده افتاده خوشحال نیستیم

بنده به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس کری می خوانم ولی حق بی احترامی ندارم. یکی از دوستان در مورد آقای خلیل زاده مطلبی گفت که ما اصلا خوشحال نیستیم و خیلی هم ناراحتیم. بالاخره آنها هم همنوع ما هستند و ایرانی اند بالاخره یک خطایی کرده اند و من نمی دانم. نباید هم دیگر را نابود کنیم. در یک جمعی می خواهیم نشاط داشته باشیم. همان شب آقای مددی آمد یکسری حرف هایی زد که  واقعا من برایش جواب دارم. 

ماجرای وصل بودن صدری به چاه نفت

آقای نظری یک ماه پیش مصاحبه ای کرد و مگر من تا به حال در مورد استقلال اظهار نظری کرده بودم؟ خبرنگار چیزی از ایشان پرسید و ایشان گفتند که آقای صدری به چاه نفت متصل هستند. من همان روز به ایشان زنگ زدم و گفتم که مگر شما اصلا بنده را می شناسید و می دانید من چه کار کرده ام. مگر من تا به حال در مورد تیم شما نظری داده ام که گفتند شما گفته بودید ما به کمک مالی نیاز نداریم. یکی از هواداران در لایو از من سوال کرد و من هم گفتم که ما مخلص هواداران هستیم هر موقع کمکی لازم باشد خودمان به صورت رسمی اعلام می کنیم. گفت که ببخشید من متوجه نشدم که شما این گونه گفته اید و به من یک تکه دیگری از صحبت هایتان را نشان داده بودند. خب مگر ما اظهارنظری کردیم؟ حتی ایشان تلفنی به من گفتند که من دفعه بعد می روم و جبران می کنم ولی گفتم که نیازی نیست و فقط خواستم بگویم که بنده تا این لحظه هیچ وقت به تیم شما ورودی نکرده ام؛ کاری هم ندارم.

نباید پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است

اگر کری بوده خودشان جواب کری را بدهد نه اینکه پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است. این یعنی این که به کل نظام توهین می کنید. ما شان مان بالاتر از این چیزهاست که به دنبال این چیزها باشیم. اگر دوستان فدراسیون بخواهند برخوردی بکنند که به ما ربطی ندارد. ولی نکته این است که وقتی یک بلندگو دست من است قرار نیست که هر چیزی از دهانم در آمد بگویم. با زبان آقای جهرمی می توانستند جواب شان را بدهند. 

الفاظ مجیدی در شان مربی استقلال نبود

جناب آقای مجیدی عزیز واقعا الفاظی را به کار بردند که در شان مربی استقلال نبود. اگر آقای جهرمی کری خوانده با کری جواب شان را بدهید. ممکن است شما ادبیاتی را به کار ببرید که همان معنا را بدهد ولی اینکه در تریبون رسمی این صحبت را بکنید درست نیست. ما به دنبال پرونده سازی نیستیم. در این مدت که در خدمت دوستانمان در پرسپولیس بودم فقط و فقط گفته ام که حاشیه نداشته باشیم. با آقا یحیی با سید جلال و همه صحبت می کنیم که تا می توانید آرامش داشته باشید. وگرنه ما هم بلد هستیم حرف بزنیم ولی برای چه باید تیم مان را به حاشیه ببریم؟ این موفقیت های ما فقط در سایه آرامش بوده است. بچه های ما از جان شان مایه می گذارند و من دست شان را می بوسم چون با رفتار و تلاش شان دل 40 میلیون را شاد می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم حکومتی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    حُسن یک رییس امنیتی در همینه که به سرعت میتونه برای دیگران پرونده‌ی امنیتی تشکیل بده و بترسونه. چند سالی هست که تمام فوتبالدوستان میدونن در صورت مجادله با ارکان پرسپولیس با تمام حاکمیت و نظام طرف هستن،ایشون نکته‌ی جدیدی رو نگفتن.اتفاقن هوادارانشون رو متوجه حقیقت کردن که از تیم حکومتی بودن اعلام برائت میکردن. اظهارنظر در مورد لوگوی رقیب نهایت بیشعوری شخص رو نشون میده.کسی بخاطر داره تابحال یک استقلالی در مورد احشامی که در لوگوی پرسپولیس استفاده شدن نظری داده باشه؟؟ آقای صدری که رزومه‌تون نشون میده چه مراوداتی با قطع‌کننده‌ی اینترنت دارید و چطور رییس باشگاه شدید کاش به همین سرعت از ۳۰ میلیاردی میگفتید که همراه اول بدون اینکه اسپانسرتون باشه بهتون پرداخت کرده اون جمله "یک روز ما میبریم و..." رو کری نمیگن،بهش میگن تحریف تاریخ؛ چون از سال ۴۷ که پرسپولیس بعد از ۵ سال دست و پا زدن در دسته ۳ موفق شد با خرید امتیاز به دسته ۱ بیاد و اولین دربی رو برگزار کنه همیشه تعداد باخت‌هاش بیشتر از بردها بوده. یعنی برتری آماریش در دربی با تعداد قهرمانی‌های آسیاش رقابت سختی رو دارن که کدوم یکی صفر واقعیتری هست.
    • صمصامی GB ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      یعنی از نظر شما حذف ستاره لوگوی پرسپولیس توسط باشگاه استقلال نهایت بیشعوری دست اندرکاران این باشگاه است؟در مورد استفاده از نام منسوخ پیروزی برای پرسپولیس چه نظری داری؟مشگل شما شادی گل عیسی است یا گل او؟مددی فرجی را به خفه کردن موسوی متهم میکند و غلامپور متهم به حمله به مجیدی صحنه سازی و دروغپردازی شما از این فقره معلوم است
  • غریب آشنا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    با سلام شما ها.ننگ هستین برای مردم ما بروید دنبال رای جم کردن باشین تا صداقت از قدیم گفتن صداقت بهترین سلاح ایمان است.... شما شعورو ...وجدان خود را بفروش.تا جای در راس این کشور بی ثبات داشته باشی با تشکر از خبر.ورزشی
  • بهروز نبوی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    ایشان می‌فرمایند وزیر توهین نکرده؟..ببخشید ستاره های استقلال سیاره خطاب کردن توهین نیست.‌این ستاره ها حاصل رخت آدمهای بزرگی مثل پورحیدری،حجازی،غلامحسن مظلومی،،عابدزاده،حسنزاده،،..شاهرخ بیانی،نامجو مطلق،،قلعه نوعی و کلی استقلالی دیگه
    • صمصامی GB ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      حالا سیاره و ستاره چه تفاوتی دارد که شما شلوغ میکنی؟حالا نگفته چراغ دو فتیله که شما آشفته بشید.صدها بیش از این توهین روزانه از سوی شما عنوان میشه.ارسلان مطهری میگه پیروزی خبرنگار بهش تذکر میده که نام این باشگاه پرسپولیس است با لجاجت میگه من همیشه میگم پیروزی!خوب بیجا میکنی که میگی.این باشگاه بزرگتر نداره که بهشون تذکر بده این موارد را؟حالا به اسب سلطان گفتن یابو؟
  • بهروز نبوی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    ایشان می‌فرمایند وزیر توهین نکرده؟..ببخشید ستاره های استقلال سیاره خطاب کردن توهین نیست.‌این ستاره ها حاصل رخت آدمهای بزرگی مثل پورحیدری،حجازی،غلامحسن مظلومی،،عابدزاده،حسنزاده،،..شاهرخ بیانی،نامجو مطلق،،قلعه نوعی و کلی استقلالی دیگه
  • شمسعلی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    شیرمادرشششششششششششش حلالششششش باشه شاه فرهاددد واقعااا بهترین حرفی ک تو عمر ورزشیم دیدم خیلیی حرفها دارم بزنم ولی میدونم به واسطه گفتن اونا منتشر نمیشه پس میگم شیر ماردت شاه فرهادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد بابت چیزی که به وزیر نالایق نسبت دادی اگه اون به عنوان هواداز لنگ گفته توهم به عنوان هوادار تاج خوب نشوندیش سرجاش یاد چهاری ک تو استادیوم کل لنگی هارو سوزوند افتادم شیرمادت حلالت بخاطر شجاعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ات
  • بابک CA ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تو بیشعوری وزیر که شکی نیست، ما پرسپولیسی ها هم همچین طرفدارایی نمیخوایم تو عمرش فرهاد یه حرف خوب زد اونم همین بود
  • مظلوم مثل پرسپولیس، منحوس مثل استقلال IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    ادمین عزیزم چرا پیام بنده رو چاپ نمیکنی؟! یه صحبت کوتاهی با عزیزان استقلالی داشتم؛ همین! استقلالی های عزیز اصلا نگران نباشین. شما همواره ثابت کردین که "متخصصین واقعی آسیا" هستید: - تو بازی پرسپولیس با کاشیما، طرفدار این تیم ژاپنی بودین! تو بازی ما با پاختاکور، از سر دلسوزی برای هموطنان ازبکی‌تون، عیسی رو فروختین و اون داستان ایمیل های قهرمانانه رو بوجود آوردین! - تو بازی ما با النصر، با جون و دل طرف تیم عربستانی بودین! - تو بازی فینال پارسال پرسپولیس و اولسان، از برترین مشاوران تاکتیکی و از جایزه بگیران و طرفدارن این تیم کره ای محسوب می شدین. حالا هم اصلا نگران نباشین! یه خبر خوب دارم براتون! یه چالشی هست که می تونین دوباره باهاش مشغول باشین! رقابت ما برای قهرمانی لیگ امثال، دیگه فقط با سپاهانی هاست! شما که از دور خارج شدین! بد هم خارج شدین! پس این نوید رو بهتون بدم که میتونین این چند مدت رو هم "سپاهانی" باشید و حسابی با اسم این تیم اسکی برین! لقب متخصصین آسیا واقعا برازنده شماست! خوب میفروشین و خوب ایمیل میزنید
  • غریب آشنا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    با سلام اقای صدری شما که ایراد میگیری از اشتباه وزیر دفاع میکنید چطور وزیر به خود اجازه میدهد به سی میلیون جوان ایرانی را به تمسخر بگیرد وراجب تیم محبوبش چرند بگوید اگر هر کس از راه برسد به نسل جوان ما بی مهری کند به او شیرینی نمیدهند پس سران یک مملکت باید پاسخگو باشند دلیل ندارد از همین مردم رای جمع کردین حالا انها را یادتان رفته خوب اگر این جوانها انتخابات را بایکوت کنند مقصر شما هستین رای ندهند باسپاس ازخبر ورزشی... حقیقت روشن هست خود را گول نزنیم
  • ... IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    برو بابا عامو.توهم یکی مثل جهرمی هستی ک ازطرف آذر اومدی توپرسپولیس
  • نه به فساد در فوتبال IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    دوستان محترم و عزیز ،من حتی فوتبال تیم ملی را هم نمی بینم،اخبار را دنبال می کنم البته. این جناب صدری را از نزدیک می شناسم،لطف کنید و رابطه ایشان را با آقای جهرمی بررسی کنید تا متوجه شوید چرا از ایشان دفاع می کند. متاسفانه در فوتبال بی ادبی فراوان هست اما جایگاه یک وزیر هوچیگری و حرفهای بچه گانه نیست.
  • javad US ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    kmoiteh enzebathy bayad barayeh hamisheh Majidi ra az morabyghary mahroum konad? in agha dorost migoyad, in tohin be mamlekat va nezam boud? bayad koleh modiran heiateh modireh modiramel va Majidi va kadreh fanyash ra mahroum konad, moghaser federasion hast ke koutah miayad? Majidi aslan savadeh morabyghary ra nadarad, shoma negah konid? Gholampour migoyad man omadam komak konam be Majidi? ENGAR INJA CHALEH MEIDAN HAST? vaghean ke motasefam
  • لنگ حکومتی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    با این مصاحبه یعنی دیگه چجوری باید گفت این لنگ سوگلی است؟؟؟ یعنی دیگه اظهار من الشمسه که تیم لنگ این چگد تا جام هایی که گرفتن با حمایت های مسولین و مقامات سیاسی بوده..
  • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تو چکار نظام دا ی سرت تو کار خودت باشه ننیخاد خایه مالی وزیر کثیف روحانی بکتی برو از امروز فک پانزده ملیارد برا کادرون باش تو چه به این حرفا
  • محسن فتحی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مشکل همینجاست شما زیر ب زیر کار میکنید آقای جهرمی یک دفه رو لعابی های پرسپولیس تمامی ندارد
  • javad US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    motasefaneh yek bisavadtar az Taj omadeh shodeh reiseh federasion, shoma negah konid, perspolis sadameh ra dideh? onvaghat 6 bazykoneh perspolis ra mikhahand? chera az Sepahany ke bayad az mehman pazyrayee mikardeh ra hichkary nemikonid? chonkeh onha ba pooul federasion ra kharideand, chera Farhadeh Majidi ke tohin be in sanginy kardeh ra mahroum nemikonid? chonkeh Esteghlalyha dar komiteh enzebathy daste darand? vaghean ke motasefam barayeh komiteh enzebathy va federasion chonkeh hameyeh moshgeleh ma az onjast
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    افتخار می کنم به این اتحاد و همدلی هواداران پرسپولیس . ما هواداران پرسپولیس حامی یکدیگر هستیم . هواداران پرسپولیس حامی آذری جهرمی هستند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    افتخار می کنم به این اتحاد و همدلی هواداران پرسپولیس . ما هواداران پرسپولیس حامی یکدیگر هستیم . هواداران پرسپولیس حامی آذری جهرمی هستند
  • عموشهرام ش IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    نه اخلاق ،نه تاکتیک،نه دانش، نه ظرفیت،نمی دونم استقلاليا به چی این دلخوش کردن
  • عموشهرام ش IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    نه اخلاق ،نه تاکتیک،نه دانش، نه ظرفیت،نمی دونم استقلاليا به چی این دلخوش کردن
  • شاهین DE ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    جالبه رطب خورده من رطب می کند عده ای از سرمایه این مملکت به نان و نوایی رسیده اند و پول هایشان برده اند در خارج از ایران سرمایه کرده اند . انوقت می فرمایند مملکت به این روز افتاده .
  • Peyman IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    پاچه خواریش به صدری نیومده وزیر کری نخوند به افتخار استقلال که حسرت لنگی هاست توهین کرد و الحق که بی شعوره
  • اس اس ابب IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    شما که خوب میدانید این حقوقی که وزیر میگیره ازدرامد همین استقلال وپرسپولیسه چراادمی که ازیک سفره نان میحوره به یه غذایش شکر میگه به یکیش فحش میده قبول کن که وزیر نشون داده که من خیلی دوستش دارم کلاس چهارم درس نخوانده این دوتیم هردو‌دولتی هستند وهمین کارهایی که سیاسیون انجام میدهند باعث اختلاف بین هواداران وباشگاه می اندازه خدایی تابحال بک نفرازجنس فوتبالی این دوتیم که دران مصدوم شدن وتوهین شنیدند وحسابهایشان داده نشده مثل پروین حجازی ‌روشن کلانی وبقیه مدیرعامل این دوباشگاه شدند دعواواختلافات رافقط شماها سیاسیون بپا میکنید ازجنس دوباشگاه بزارید ما خودمون به صلاح هم میرویم
  • زاگرس IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    سواد حداقلی،تشخیص پایین،نداشتن ظرفیت،بی برنامگی و سوزش شدید از باخت جزو دلایل حرفها و نوع ادبیات فرهاد مجیدی بود...جناب صدری،از کوزه همان برون تراود که در اوست....
  • Ali IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    حالا تو چرا بهت برخورده جناب صدری ، که مجیدی به حکومت توهین کرده یا نکرده؟؟؟؟ آهان مگر غیر از اینه که شما هم حکومتی هستید؟؟؟ راستی چطور شد که وارد باشگاه لنگ شدید؟ غیر از اینکه ۶۰ میلیارد پول بی زبون مردم رو ریختی توی حلق باشگاه ؟؟؟؟
  • امیر IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مجیدی مربا خودش بی شعوره که نباید می امد مربا می شود اون باید میرفت به تیپ قیافش می رسید که یک وقت خراب نشه
  • معتمدی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    وزیریعنی نظام ؟؟؟؟؟؟؟ بس کنید آقا این حرفها نخ نماست .
  • مجیدی بی ظرفیت IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تعصب با حرف بی تفکر زدن مث روز وشبه
  • ami US ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    Sad-ridi, khfeh sho moftkhor, stop hiding behind Nezam , all non footballers that are freeloading of tax payers have no place to express opinion or hold a job in football. gomsho martikeh aahmagh and Resign from the job that you have no clue how it operates
  • ریو IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    شیر مادر حلالت مجیدی
  • آفتابکار IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    یعنی از بازیکن و مدیر و گاریچی و همه هوچیگرن
  • امیر IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    شما عددی نیستی که بخوای راجع استقلال حرف بزنی از تو گنده ترش هم نتونسته تیم ما رو زمین بزنه تو که عددی نیستی اگه قدرت دست هوادار بود کل فوتبال رو از دستتون در می‌آوردیم تا ببینم قدرت دارین سر جاتون وایسین.... توهین به نظام؟؟؟؟ مورچه چیه که کله پاچه ش باشه!!! این وزیرم دو سال دیگه میشه معاند نظام! خودتو الکی به کسی وصل نکن خداروشکر که ما شعار رو لباس نمیزدیم تو زمانی که مردم ناراضی بودن ( مهدی ترابی)
  • حقیقت تلخه IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای مجیدی درست به موقع وبجا گفته وزیر بیشعور است اگر نمی گفت فردا هر ننه قمری که خودش رو از ارکان نظام میدونست به استقلال که قلب وعشق ۴۰میلیون ایرانی است در کمال بیشعوری میاد وتوهین میکنه واسمش رو کری میگذاره ، تمام مصیبتهای استقلال ناجوانمردانه ازگور همین وزیر نماها ست
    • اشکان IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      ساقی ات رو عوض کن آقای عاشق...
    • دامون IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      اتفاقا آقای صدر شما به نظر خودتون لفاظ هستین چون از نظر بقیه مردم، بلد نیستین صحبت کنین...اولا شخصیتتون با این حرفهاتون کاملا مشخصه و ثابت کردین با این حرفهاتون به نقل از خودتون که بخاطر اینکه کسی رو که حرف حق میزنه در مقابلتون رو ساکتش کنین سریع به همین لفظ مخالف نظام روی میارین و اجازه نمیدین کسی حرف حقیقت رو بزنه!! ضمنا اینکه چند روزه چپ و راست مصاحبه میکنین و خودتونو میچسبونین به فرهاد مجیدی، مشخصه که راه معروفیت رو پیدا کردین و بدجوری دارین چنگ میندازین بهش... ایضاً شما نمیخواد واکس زنی وزیر رو انجام بدین چون این چند روزه کاملا مشخص شده چکاره هستین اگر وزیر در جایگاه هوادار این حرف رو زده، مجیدی هم در جایگاه هوادار این جواب رو داده و این وسط شما چکاره هستین که چپ و راست مصاحبه میکنین!فرمودین نظری از شما معذرت خواسته! نظری و امثال نظری و خود شما که گماشته وزیر هستین برای هوادار دو تیم نقش پادو هستین نه بیشتر و هرچقدر به هم نون بخواین قرض بدین هیچ ربطی به دو تا باشگاه نداره پس اینم به حساب استقلال نزارین چون در مقابل عظمت اسم استقلال شما دونه شن هم نیستین!پس وقتی اینجوری با افتخار ح
    • علی غریبی IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      حالا گفت ستاره سیاره هم نبود مگه جای ستاره عوض شده یا پاک شده وقتی جنبه باخت ندارین جدیدا توهین کردن رو سرلوحه کار خودتون قرار میدین.در تعداد هواداران شما همین بس که تیمی که قهرمانی نداره ویک دهه میشه رنگ قهرمانی ندیده چطور هوادار ۴٠میلیونی داره از همینجا اعلام می‌کنم که فقط چند تا پیشکسوت هوادار داره استقلال و جوانان ایران همشون پرسپولیسی هستن، مگه میشه تیمی که سالهای ساله قهرمان نشده ب تعداد هوادارانش اضافه بشه!؟ جل الخالق!
  • احمد IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    از اینم باید بدتر میگفت شما هم مثل تیم پیروزی از وزیرت مستفی شدی کم سنگ‌ تیم پیروزی و سینت بزن
  • رسول سوری RU ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اقا استقلال چندسال نمیتونه قهرمان بش،در اسیا نمیتونه کاری بکنه در چند سال.الان تمام هم وغم شده ی پنالتی رو نگرفتند.اقایون مخصوصا مسئولان ومدیرانش تورو ب خدا اندکی مردونه رفتار کنید.این کارها واستون نون واب نمیش ودلتون خوش کردیدب ماله کشی
  • علی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اقای محترم .ادم اگر مثل مجیدی رک بشه خیلی بهتر از ادم هایی است که به خاطر سمت ومقام همه چیز رو ماست مالی میکنند
  • ناشناس IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    هر جا که به نفعشان باشد ، موضوع را به نظام حواله میدهند ، حال آن که خود نظام ( رژیم ) هر جا که وزیر و رئیس جمهور گند بزنند ( مثل همین وضع فلاکت مردم ) خودش را کنار میکشد .
  • ادب از که آموختی از بی ادبان NL ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    چرا همه شما عفت کلام ندارید چرا مؤدب نیستید این چه نوع حرف زدنی هست اشتباه رو که توجیه نمی کنند ادب و شعور برای این وقتهاس اگه اظهار نظر نکنی نمیگن زبون نداری چرا باید در هر موردی نظر بدید صفت بیشعور به کار بردن برای وزیر جمهوری اسلامی ایران کار درستی بوده که مجیدی انجام داده ما کم شهید ندادیم برای همین نظام جمهوری اسلامی که شماها به راحتی نظرهای بی ادبانه در موردش میدهید باید مجیدی برای همیشه از فوتبال بیرون انداخته بشه تا دیگر کسی جرآت توهین به یکی از مسئولین نظام را به خودش ندهد .
  • مهشید سرخ دل US ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    من پرسپولیسی صد آتیشه هستم خواهرم در گمرک فرودگاه تهران مشغول کار میباشد دقیقا آقای پیروانی سه چمدان وسایل کامپیوتری وارد کردند که یک چمدان را وحید امیری برایش جابجا کرد بنده خدا آیا این است مدیر پاک بودن
  • علی IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    تمام مصیبتهای استقلال از همین خاله زنک بازی امثال شماهاس، بازی جام حذفی رو دارین فدای بازیی میکنین که چند روز پیش،امتیازش و تیم دیگه ای گرفته و هنوز امثال شما هوادارا دارین تو سر کله اتون میزنین، خوب خوراکی بهتون دادن مدیران و سرمربی بی کفایتتون که اگه بازم باختن برید یقه کسی دیگه رو بگیرید نه اونا
  • حسین IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    پنج سال است که به شکل های گوناگون سر استقلال را میبرند.بس است دیگر ای اراجیف.شما ها ملت بی منطقی هستید.فقط به دنبال مظلوم نمایی.مرگ بر وزیر پس پس
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    لطفاً پرسپولیسیها ، برنامه میثاقی دشمن پرسپولیس رو تحریم کنید
  • مسعود IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای صدری شما هم مثل اکثر طرفداران تیم لنگ فکر نمی کنم از لحاظ شعور اجتماعی بیشتر از سیکل داشته باشید. آقای وزیر!!!!!!! به لوگو یک باشگاه و پیشینه پرافتخار آن توهین کرد ، پیشینه ای که تیم حکومتی لنگ در حسرت 50 ساله آن می سوزد
  • مافیای قرمز IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای صدری، به نظر من توهین به خود شما هم توهین به نظام تلقی میشه!! هر چی باشه شما دست نشونده همون وزیر هستین دیگه!!
  • لنگ ورزشی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    بسه دیگه. این حرفهای چرت و چولا که توهین به فلانی توهین به نظامه دیگه خریدار نداره. تو هم ساکت بشینی بهتره صدری
  • آنتی دروغگو! IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    صدری، چرا مغلطه میکنی؟ برو لابی ات رو بکن
  • جام اسنپی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    مگه فرهاد توهین کرده؟ فرهاد فقط یه سوال پرسید. گفت این آقا شعور داره متوجه بشه که نباید توهین کنه یا نه. خب ایشون هم جواب بده بله شعور دارم!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی