نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کنایه عجیب مایلی‌کهن به مجیدی/ وقتی با رئیس‌جمهور فوتبال بازی می‌کنید و مجوز می‌گیرید مملکت خوب است؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی ایران ضمن تقبیح درگیری‌های انتهای بازی دربی ۹۵ معتقد است این دو تیم از لحاظ فنی چیزی برای گفتن نداشتند.

خبرورزشی - قریب به اکثر علاقه‌مندان به فوتبال محمد مایلی کهن را به‌ خوبی می‌شناسند، همان هافبک شماره ۱۹ پرسپولیس و تیم ملی ایران در دهه ۵۰ و ۶۰ با پاهایی بلند و شکل منحصربه‌فرد پوشیدن جوراب ورزشی‌اش که سال‌ها بعد توانست نسلی طلایی را به فوتبال ایران معرفی کند، نسل یکی از محبوب‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می آید.

او که این روزها کمتر درخصوص مسائل و معضلات فوتبال ایران صحبت می‌کند. در ارتباط با شهرآورد ۹۵ و حاشیه هایش و همچنین وضعیت کنونی تیم ملی ایران اظهاراتی را مطرح نمود که در ادامه آن را می خوانیم:

آقای مایلی، به‌عنوان اولین سؤال می‌خواستیم نظر شما را در رابطه با دربی اخیر و اتفاقات این دیدار جویا شویم؟
بازی که از لحاظ فنی چنگی به دل نزد. اما متأسفانه نه‌ تنها در انتهای این دیدار شاهد درگیری و ایجاد حاشیه‌های زیادی بودیم، بلکه کماکان این حواشی علی‌رغم اتمام بازی همچنان ادامه دارد. تا آنجا که من محمد نادری را در تمام این چند سال می‌شناسم، باید بگویم او هم از لحاظ شخصیتی و هم از نظر فنی بازیکن بسیار شایسته‌ای است. او به‌ هرحال ممکن است در جایی مرتکب خطایی شود و من فکر نمی‌کنم آن خطا به حدی بود که ارزش این‌ همه واکنش را به همراه داشته باشد. متأسفانه ما هرچقدر در مسابقات برون‌مرزی مثل بَره رفتار می‌کنیم و بدون کم‌ و کاست تمام تصمیمات داوران را تمکین، تعظیم و حتی کرنش می‌کنیم و می‌پذیریم، در کشور خودمان ایران، با هر سوت داور علیه خودمان بر سر او می‌پریم. داورانی که ممکن است در گاهی از اوقات مرتکب اشتباهاتی شوند، اما درواقع انسان‌های شریفی هستند. اما این اشتباه که مهم‌تر از آن تصمیم داور دیدار منچسترسیتی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه‌نهایی نبود که باعث حذف تیم من سیتی شد.

همان‌طور که می‌دانید طی این دو هفته اخیر شاهد جنجال‌های زیادی هستیم و شلوغی زیادی در فضای فوتبال ماست. آیا این مسئله نگران کننده نیست؟
عرض کردم. متأسفانه فوتبال ما بیش از هر چیزی درگیر جار و جنجال است. از طرفی آدم نمی‌داند بابت موفقیت نمایندگانمان در آسیا خوشحال باشد یا خیر؟ ما بازی‌ها را می‌بریم یک نوع مشکل‌ داریم و می‌بازیم یک نوع دیگر مشکل‌ داریم. برای مثال بازیکنان ما دائم از عدم پرداخت پاداش‌هایشان می‌زنند. در صورتی‌ که شما وضعیت اسفناک معیشت مردم را ملاحظه می‌کنید. تا آنجا که من می‌دانم میزان قراردادها بعضا به ۱۳ یا ۱۴ میلیارد تومان افزایش‌یافته است. یعنی حتی از ماهی یک میلیارد تومان نیز تجاوز می‌کند، اما آن‌ها بازهم از عدم پرداخت پاداش‌هایشان دم می‌زنیم و این خیلی درد بزرگی است. شما الآن شرایط جامعه را می‌بینید که مردم با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه داشتند.

آقای مایلی کهن لطفاً با توجه به اظهارات آذری جهرمی پس از پایان دیدار دربی نظرتان را بفرمایید.
این آقای وزیر پس از پایان شهرآورد، خیلی محترمانه آمده است یک شوخی، مزاح یا مثلاً یک کرکری با هواداران تیم رقیبش مطرح کرد. حالا او آمده است یک شوخی ساده کرده است اما من اینجا از آقای فرهاد مجیدی تعجب می‌کنم. البته از یک منظر باید به فرهاد هم حق بدهیم چراکه در آن شرایط بغرنجی که تیمش شکست‌خورده است که طبیعتاً تحملش نسبت به سایر بازی تا حدی سخت‌تر است می‌آییم قبل از آنکه هرکسی متوجه شده باشد او را نسبت به این مسئله مطلع می‌کنیم. توی آن فشاری که حالا تیمش دربی را واگذار کرده می‌آییم به او می‌گوییم که آقای وزیر چنین حرفی زده است و باعث می‌شویم که او با یک لحن بسیار زشت به وزیر مملکت حمله کند. به هر به کار بردن چنین ادبیاتی درخصوص وزیری که به‌هرحال گفته می‌شود جزو وزیرانی است که خوب کارکرده خیلی بد است. این توئیت آن‌قدر عجیب نبوده که موضوع اصلی تمام سایت‌ها و رسانه‌ها شده است و بهانه‌ای برای توهین به همدیگر شده است.

این را هم بگویم آنجا که به شما انواع و اقسام محبت‌ها می‌شود، چطور آنجاها خوب است. یقیناً آقای مجیدی کاری در همین مملکت داشته باشد ببینید چطور به او بهاداده می‌شود و تحویلش می‌گیرند. البته بازهم تکرار می‌کنم که مقصر اصلی آن کسی بوده که در آن شرایط چنین چیزی را به او منتقل می‌کنند ولی آن روزی که می‌روید با رئیس‌جمهور مملکت فوتبال بازی می‌کنید و در ازایش مجوز می‌گیرید مملکت خوب است. این رفتار و حرف‌ها خیلی من را ناراحت کرد. ما به‌جای اینکه از فوتبال بخواهیم لذت ببریم مثل سایر چیزهایی زندگی‌مان از این پدیده لذت نمی‌بریم بلکه برعکس دائم باید حرص بخوریم و باعث اذیتمان شود.

البته این چیزها همه فوتبال ایران هم نیستند.
بله درست است. جای خوشحالی است که کسی مثل محرم نوید کیا می‌آید که چقدر متین و آقا منشانه رفتار می‌کند و می‌توان گفت مثل محرم نه‌تنها کم داریم بلکه اصلاً نداریم. ببینید چقدر متین و فروتنانه می‌آید صحبت می‌کند و همواره احترام حریفش را داشته است و این انصافاً ستودنی است.

در آستانه آغاز تمرینات تیم ملی ایران به‌عنوان سرمربی پیشین تیم ملی نظرتان را درخصوص شرایط فعلی و مأموریت سختی که دارد بدانیم.
خب ببینید درخصوص آقای اسکوچیچ به همه گفتند با او قرارداد ریالی بسته‌شده، من یک سؤالی اینجا برایم پیش می‌آید که آیا او قرار است با خودش ریال ببرد و در کشور کرواسی خرج کند؟ این دست موارد آدم را ناراحت می‌کند. یا اینکه فردا آقای اسکوچیچ در صورت عدم راه‌یابی به جام جهانی می‌تواند راحت ادعا کند که تیمش را به‌اندازه کافی در اختیار نداشته و برفرض مثال کمبود بازی‌های تدارکاتی را مورد بهانه قرار بدهد و به کشورش بازگردد و آنچه به‌عنوان میراث باقی می‌گذارد بحث‌وجدل‌های فروانی است که کاملاً بی‌فایده است. شما الآن نگاه کنید بعد از رفتن ویلموتس چه اتفاقاتی افتاد؟ ویلموتس با مبالغی که از ما گرفته است در یک‌گوشه دنیا بسیار راحت کار خود را انجام می‌دهد و ماها در حال تخریب یکدیگر هستیم.

آیا امیدی به آینده فوتبال ایران دارید؟
ما باید یک سری واقعیت‌ها را بپذیریم. آیا ما یک استادیوم مناسب و بین‌المللی داریم؟ البته ورزشگاه فولاد راندیدم اما گویا چمن آن ورزشگاه هم از بین رفت. ورزشگاه آزادی که به‌عنوان تنها ورزشگاه بین‌المللی ما به شمار می‌رفت آن زمان که من می‌رفتم با یک بارش از تمام جاهایش آب می‌آمد. متأسفانه ما در تمام زمینه‌ها ادعا داریم منتها در عمل کاری از پیش نمی‌بریم. تازه با این شرایطمان می‌خواهیم میزبان جام ملت‌های آسیا شویم و آن را مثل میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی حق مسلم خود می‌دانیم. نکته قابل‌توجه این است که ما همه‌چیز را حق مسلم خود می‌دانیم (با خنده).

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    واقعا 9با ارز دولتی گرفته پودر صادراتی آورده الان با وقاحت می گرده و توهین می کنه با کمک همین وزیر وزرا بوده
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      اولا سیاه ترین دوران تاریخ ایران زمان همین مایلی کهن بود... بعدشم قبل از دربی اکانت فدراسیون برای لنگ آرزوی موفقیت کرد.. موقع دربی داور پنالتی مون رو نگرفت.. بعد دربی جهرمی بهمون توهین کرد و هنوز لنگیا میگن ما حکومتی نیستیم. آقا چه دلیلی داره اکانت فدراسیون برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کنه؟ دلیل اینکار چیه؟
    • کیسه حکومتی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      نادی الحکومتی شما چقدر پرو هستید پنالتی پرسپولیس سوخت تک به تک عبدی آفساید اعلام شد یزدانی اخراج نشد با وجود کمک داوری هم به پرسپولیس باختید تیم حکومتی تیم شعار حکومت استقلال آزادی صدای و سیما حکومتی تمام شبکه از کیسه حکومتی می کنند تیریون صداو سیما توسط مجریان کیسه اشغال شد محل ضد پرسپولیس شد شبکه یک مجری احمدی شبکه ۳ میثاقی کارمند سابق کیسه جوان شبکه ۵ واعظی‌شبکه اصفهان تمام اینها تیربون صداوسیما ملی علیه پرسپولیس شده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      از مابلی کهن انتظار زیادی نداشته باشید چون یک روز با لباس کمیته نشسته تو مجلسی که رهبر معظم انقلاب داره صحبت می کنه و داره از رسانه ملی پخش می شه و یک روز میاد توی برنامه میگه ما چون سازمان ملل رو به رسمیت شناختیم باید همه چیزش رو به رسمیت بشناسیم یعنی باید اسرائیل رو به رسمیت بشناسیم. چند سال مداوم علیه علی دایی بدگویی می کنه یک روز میگه چرا علی دایی یک میلیارد با تیم لیگ برتر یک میلیارد قرارداد بست بعد می بینیم برای قرارداد با تیم دسته یکی طلب 800 میلیون پول می کنه و یک روز که بر اثر بیماری قلبی میره بستری می شه وقتی علی دایی میره بهش سر می زنه میره تو بغل علی دایی گریه می کنه. معلوم نیست با خودش چند چنده. بذارید اون گوشه کنارا برای خودش باشه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      کسی تا حالا دیده مایلی کهن برای تمامی قهرمانی های مهندسی شده این چند ساله پرسپولیس اعتراضی بکنه؟ به تمامی ناداوری ها و به تمامی فرجه هایی که به این تیم میدن اعتراضی بکنه؟ از تضعیف چند ساله استقلال انتقاد بکنه؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      همه ایران می دونن مایلی کهن اصلا مربی نیست و اینکه چرا توی این 25 سال انقدر توی رسانه هاست فقط دلیلش برد 6 بر 2 مقابل کره جنوبی هست. اگه شما برید فیلم کامل این بازی رو ببینید می بینید ایران هیچ تاکتیک و برنامه ای برای این بازی نداشت و 4 گل این بازی روی فقط خلاقیت علی دایی به ثمر رسید و اگه علی دایی توی اون بازی نبود اصلا چه بسا ایران بازی رو می باخت. خداداد عزیزی هم که پاس های گل می داد از روی خلاقیت فردی و گل هم زد حالا این آقا 25 ساله داره روی این برد مانور میده و در اصل داره نون گل های انفرادی علی دایی رو می خوره. ولی توی این 25 سال داره پز اینو میده که من مایلی کهن کره جنوبی رو 6 تایی کردم. ولی شما برید ببینید هر تیم لیگی رو که بهش دادن به نابودی کشیده و اصلا مربی نیست.
    • رضا آبی دل IN ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      محال است مایلی‌کهن به فرهاد مجیدی تیکه انداخته باشد حاجی مایلی فرهاد ومث پسر خودش دوست داره و روزانه هم در ارتباط هستند
  • redlove.cm IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    مجیدی هم رگ خواب هواداران کم بهره از ضریب هوشی استقلال رو خوب بلده مامور راهور به خاطر سرعت زیاد توی اتوبان بهش میگه ها کن میگه مامور پرسپولیسیه ، خانم هراتیان میگه دکتر استقلال دکتر دانپزشک و فک و صورته مجیدی میگه هراتیان پرسپولیسیه آقای فرزاد مجیدی فوتبال عدم پاکسازی فوتبال خیلی هم به نفع برادران قادیکلاهی شده اگه اینطور نبود و حرفهای امیرابادی پیگیری میشد شاید الان شما کمک سرپرست استقلال نبودی
  • پژمان IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    مردم شما رو خوب میشناسن و هیچوقت کلاه برداری و دلار هایی که از بچه های زحمتکش تیم ملی امید رو پیچدندی یادشون نمیره.. از اینجور آدما بیشتر از این نمیشه انتظار داشت... قسم جلاله میخوری که دروڠ بگی؟؟؟ وااااای به روزگارت
    • نیکویی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      اینایی که میگی توهمات هس و تهمت که بار گناه سنگینی برای خودت داره ولی در مورد مجیدی هم من اطلاعاتی ندارم ولی استناد میکنم به صحبتهای نماینده مجلس که چند بار و نه یکبار، برای گرفتن ارز دولتی اقدام کرده . به قول مایلی کهن اون موقع مملکت ، کشور، سیستم بانکی، وزیر ، وکیل.... همه خوب بودن
  • شمسعلی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اصا ایننننننننننن جماعت جز هوچیگری بد نیستن این.چرا خودتون رو زدید به نفهمی مشکل ما طرفداری وزیر نیستتتتتتتت مردحسابی مشکلللللل ما توهین وزیر به مجموعه استقلاله اصلا اذرجان ارزونی خودتون مهم نیستتتتتت چی میگه یا نمیکه نمگیم چرا از برد تیم حکومت خوشحالی میگیم وقتی خوشحالیتو براز میکنی به تاج کبیر اسیا توهین نکن تا اون جوری نشورنت بگذارنت کنار
  • 6 IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    شبکه توزیع مویرگی پودر لاجوردی در ایران
  • نادی الکیسه حکومتی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آدمایی از مجیدی انتقاد میکنن که خودشون سیاه ترین دوره فوتبال ایرانو ساختن. بیا برو لنگی
  • پرسپولیس قهرمان بی بدیل IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    این آدم ارزش جواب نداره . دوستان استقلالی که الان برنامه فوتبال برتر رو قبول دارن.بکبار دیگه نگاش کنن.بازیکن شماره 4 باید با توجه به کارت زردها دو بار از بازی اخراج می شد.یا پنالتی رو سید جلال.یا اون موقعیت تک به تک که آفساید اعلام شد.همه اینها رو بزارید کنار هم تو این بازی پرسپولیس ضرر کرده نه استقلال فرناز که با ۲باخت قهرمانی از دستش پریده و ضایع بود هست و خواهد بود ولی پیروانی خوب دست میثاقی را رو کرد میثاقی داشت بخاطر باخت استقلال و پریدن جام میترکید و اصلاً حواس نبود داره بدجور سوتی میده پیروانی میثاقی رو رسوا کرد و بموقع کشید کنار تا حاشیه برا پرسپولیس ایجاد نشود فقط درباره حمایت همراه اول ازپرسپولیس بگم عزیزان من ،معلومه که تیمی که ۲بار فینالیست آسیاو۴بار قهرمان 4فصل پیاپی شده تیم مهمتریه و اسپانسر بایدهم براش بیشترخرج کنه.اصلاً ۴۵ میلیون طرفدار پرسپولیس بکنار .این ابهام داره؟
  • علی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    والا این آدم تعادل روحی روانی نداره. شما یک نفر رو اسم ببر که این باهاش سرشاخ نشده. حالا هم هر چند وقت یکبار از سوراخ میاد بیرون یه چیزی میگه. فقط من موندم رو چه حسابی میگه این وزیر خوب کار کرده ! نکنه برای لنگی ها خوب کار کرده؟
  • حسین مقدم IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    حرفهای حاجی مایلی رو همیشه باید با آب طلا نوشت،نه از کسی ترسی داره و نه رودربایسی،با صداقت و بی غل وغش حرفشو میزنه،پته فرهاد مجیدی رو بد جور ریخت رو‌آب
  • زلزله ۶ریشتری قرمز ZA ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    پرسپولیس دربی را برد ! خوب هم برد ! لوگوی آبی سوزی و کیسه دوزی کرد ! مجیدی و داوری و دیگر حامیان ششتقلال را روانه برهوت نمود ! وزیر جوان یا با احتیاط و یا با لطف، ستاره های قلابی کیسه در تورنمنت های چندجانبه را سیاره خواند در حالیکه سنگ آسمانی هم محسوب نمی شوند !
  • حمید IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    من نه اصلا طرفدار استقلالم نه طرفدار پرسپولیس فقط میخوام بدونم چرا همه اخبارتان چه توی تلویزیون چه توی رادیو وچه توی فضای مجازی در مورد پرسپولیسه انگار توی این کشور به غیر از پرسپولیس تیم دیگه ای وجود نداره، بابا به خدا تیمهای دیگه هم مال این مملکت هستن چرا فقط طرف یک تیم رو میگیرین هر اتفاقی که میفته همه میرن پشت پرسپولیس رو میگیرن اینطور هم که من دیدم پرسپولیس آنچنان آش دهن سوزی هم نیست فقط یه حمله و یک گل والسلام این تمام بازی پرسپولیسه همش هم از روی شانس و اقبال
  • صمدقلی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    استقلالی ها به خودشان اجازه می دهند که در پوستر دربی لوگوی پرسپولیس را مخدوش کنند ولی وقتی یک نفر غیر فوتبالی به لوگوی اونها متلک می اندازد زمین و زمان را به هم می دوزند. چرا چون سالها حمایت همه‌جانبه از اونها باعث نازپروردگی و فراموش کردن حد و حدود خودشان شده است.
  • آبیم IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    با کمال احترام بهت آقای مایلی کهنه هنوز در حدی نیستی که بخوای به فرهاد مجیدی طعنه بزنی پس جمع کن کاسه کوزت و البته طبیعیه پشت تیم بی رگ و ریشه قابلیت و بگیری ولی لطفاً فینیشششش
  • اس اس ابی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اولا لنگ‌لوگو نداره دوما همین وزیر ازدرامد استقلال نون خونشه درمیاره سوم باپیرمرد بایقه کیپ کردن وریش گذاشتن گرگی درلباس میش است این پیرمرد زمانی درتیم ملی ازترس علی دایی به بازیکنها میگفت هرکس کیف ان رابرنداره درارنج تیم نیست وافشین سوتی زود میپرید کیف علی دایی رابرمیداشت تا کی بی عدالتی طوری شده که هوادارهای لنگ میگن‌ازشانس بدما اینهایی که برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند همشون استقلالی هستند حتما بی عدالتی رادیدند که اومدند توی صحنه تاشما کور بشید فقط التماس میکردید قایدی بهتون تونل نزنه هفتادساله به خاطرستاره های اس اس دارید میسوزید خداکنه تا اخرعمر این حسرت به دلتان باشد
    • ابی از فلاح IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      بابا تو چقد حقیری.چقدر لوس و بی مزه یی.اینایی ک گفتی اصلا کاری باهاش ندارم.موندم دروغگو بودن از صفات بارزتونه هر چند ذات انسان باهاش مغایر باشه ولی شما تارو پودتون با دروغ و توهمه.یعنی حالم بهم خورد از سطح یک ادم ک وقدر میتونه دچار افول که چه ارض کنم به انحطاط اخلاقی و دروغگویی رسیدی
  • علیرضا کرمانشاه IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اگه به جای کپی نقش رک ونتر س بودن،وعقل کل نشان دادن خود،وابزارکردن دیگران اصل خودمون بودیم و قابلیت آموزش پذیری بیشتری داشتیم طبیعتآ عمل وبازدهی مثبت تر بود و سکوت فراوان تر
  • استقلال قهرمان IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای مایلی کهن اگر استقلالی بود بازم ین حرف رو میزدی که یک شوخی ساده کرده!؟ این شوخی نبود متلک و بی احترامی به باشگاه بزرگ و هوادارن استقلال بود! ایشان باید فقط به تیم خودش تبریک میگفت! به قول آقای میثاقی عزیز یه عده مثله شما فقط برای دیده شدن میایید بی جهت تعریف و تمجید میکنید وگرنه خیلی وقته پیداتون نبود...
  • سروش IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای مایلی کهن این کری نیست این توهین به لوگو باشگاه ست. مثل اینکه ما بگیم لوگوی تیم پرسپولیس طی یک قانون من درآوردی(که از قبل نبود) چسبیده به سینه بازیکناتون.
    • سروش IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      ستاره روی لوگو تصحیح میکنم
  • مسعود IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    چرا نظرات مردم سریعا چاپ نمی شه. لطفا سریعتر چاپشون کنید
  • بوسجين IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    مشكل مملكت ما اين است ادم هاي كوچك را براي كارهاي بزرگ انتخاب مي كنند ادم بزرگ و فهيم را خانه نشين مثلا فرودسي پور چش بود با ان گفتار و برنامه عزت مندانه كه ميثاقي را جاي ان مي كذارند كه نحوه برنامه و گويش ان خيلي بچه كانه فقط به درد تشنج مي خورد تا اصلاح ساختاري كه حاشيه هاي وبي حرمتي ها و اثرات سوء رقابت مخرب در بدنه جامعه ان از ان خود دربي بيشتر شده و يا مربي هنوز ابديده نشد حالا كه نتوانسته نتيجه بگيرد چنان كودكانه حاشيه درست مي كند كه البته كم نسيتند حالا به هر بهانه اي كه حرف حديث حاشيه ان سنگين و مخرب تر از ان بازي هست كه ارايه كرده اند بابا تربيت داشته باشيد مگر زمان فرودسي پور مشكلات و انتقاد ها مطرح نمي شد ايا اين همه مسئله داشت فوتبال ما شده جر زني كودكانه بزرگان ادعاي بزرگي مي كنند
  • علی US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    درگیری و ایجاد حاشیه‌های زیاد؟ آقای مایلی شما که خودت استاد درگیری و ایجاد حاشیه‌های زیاد بودی. یادت رفته از نرده های استادیوم بالا میرفتی و تماشاگران تیم حریف رو میزدی. یادت رفته تو بازیهای آسیایی 1982 دهلی چه جوری آبروی ایران رو بردی و داور بازی رو زدی و پلیس هند از توی زمین جمعت کرد. پیشکسوتای پرسپولیس مثل پنجعلی هم بخاطر کارهایی که تو زمین میکردی از دستت شاکی هستند مثلا تو همون بازیهای آسیایی 1982 دهلی مربی می خواست تعویضت کنه بیرون نمی رفتی
  • مجید اس اس IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    انگار مایلی کهن حالش خوب نیست یا الزایمر داره کلی عکس فیلم موجوده که احمدنژاد داره با کریم باقری و بازیکنهای دیگه پیروزی داره فوتبال بازی میکنه بعدشم شاه فرهاد اینقدر سرمایه دار هست که نیاد کارش به احمدی نژاد بیفته بعدشم فرهاد کجا هوچیگری کرد مگه حتی به داور هم بی احترامی نکرد حتی یه بارم اعتراض نکرده بعد دربی حتی یکبار مگه خودش باخت به گردن نگرفته کل این هجمه ها تو برنامه فوتبال برتر به پیروانی که دروغ گفته طرف نمیشناسه برمیگرده یا دعوا تو اصفهان این پیروزی هستش که چه ببره چه ببازه همیشه دعواشون هست مظلوم فقط استقلال
  • علی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    حاجی جان از شما بعید است این حرفها را زدن . من شما را بعنوان فردی با خدا و با ایمان میشناسم . حاجی جان آقای جهرمی دارای دو شخصیت است یکی شخصیت حقیقی و یکی شخصیت حقوقی یعنی وزارت اگر ایشان یک فرد عادی بودند و هیچ کس او را نمی شناخت این اظهار نظر ایشان بارها بی پیدا نمی کرد اما الان ایشان را همه بعنوان وزیر میشناسند پی خیلی باید مراقب اظهار نظر هایش باشد . نوه گرامی حضرت امام را بعنوان یک استقلالی میشناسند اما آیا تاکنون یک جمله در خصوص تیم پرسپولیس اظهار نظر کرده فرق یک هوادر واقعی اینجا مشخص میشود مردم اینقدر بیسواد نیستند که فرق کسانیکه میخواهند دیده شوند واز احساسات پاک تماشاگران سوء استفاد کنند را متوجه نشوند . حاجی جان ایشان کری نخواندند . به لودگی باشگاه استقلال توهین کردند . چرا آقای پروین عزیز یا علی آقای دایی و یا علی آقای کریمی از اینگونه کری ها نمیخوانند. چون این عزیزان فرق بین کری و توهین را میدانند
  • سیدهاشم حسینی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    این مثل اینکه گذشته خودش یادش رفته تقریبا با یه نسل از فوتبال ایران درگیر بود و از بدترین الفاظ استفاده میکرد یادش نیس بخاطر توهین تا زندانم رفته مردک تو .توی برنامه ی پخش مستقیم تلویزیونی با یکی از بزرگان استفلال بحث کردی بخاطر اینکه نتونستی جوابشو بدی از بدترین حرفا و توهینا استفاده کردی برو بابا اول خودتو درست کن بعد بیا برای مردم کلاس اخلاق بذار برو خدا خیرت بده عمو چیه بی پول شدی بیکاری دنبال شغل میگردی یا بازم میخای....
  • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    با شلوغ کاری های اون وزیرک لنگی فقط دارن از نگرفتن پنالتی دقیقه 3 فرار میکنن .............. یعنی یه مرد یه استقلالی واقعی توی مدیران حال حاضر باشگاه پیدا نمیشه ک بره یقه کمیته دا.وران رو بگیره بابت نگرفتن سه تا پنالتی توی سه تا دربی اخیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدش چرا لنگی ها اینجوری یهویی خاطره خواه وزیر شدن ؟؟؟؟؟؟؟ چون واسشون نون داره و وقتی حداقل 64 میلیارد به عنوان وام قرض الحسنه ( در واقع قرضل پس نده ) ریخت توی خزانه لنگ که بره ترابی ( 16 میلیاردی) و مغانلو ( 150 هزاردلار واسه رضایتنامه ) و فرجی رو جذب کنه و اونوقت استقلال نتونه حتی یه بازیکن داخلی 35 ساله رو جذب کنه باید هم واسش سینه سپر کنن ولی حال و روز مملکت رو ک ببینید متوجه میشید تنها لنگی ها از وضعیت مملکت توی چندسال اخیر راضی ان و ..............
  • فرشاد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    فقط میخوام بگم این حاجی حرفهای خودشو فراموش کرد به همه توهین میکرد رطب خرده منع رطب کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی