نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
۱ |
۰
یحیی شهریار را برای اصفهان می‌خواست؛ نه بوشهر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سرزن و بلند بالای پرسپولیس نیز یکی از بازیکنانی است که با نظر یحیی گل‌محمدی از سفر بوشهر جا ماند!

خبرورزشی - پرسپولیس تهران در حالی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور باید در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف شاهین بندرعامری برود که شهریار مغانلو با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده است.

مهاجم سرخپوشان که در لیگ قهرمانان آسیا بیشترین گل‌ها را به ثمر رساند، یکی از مهره‌های کلیدی تیم پرسپولیس محسوب می‌شود. برهمین اساس یحیی گل محمدی نمی‌خواهد با بازی دادن به این بازیکن ریسک کند.

پرسپولیس تهران روز شنبه ۸ خردادماه باید در بازی  معوقه هفته بیست و یکم در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. دیداری حساس و سنگین که برای هر دو تیم حائز اهمیت بسیاری است. شاگردان مجتبی حسینی پس از پیروزی شیرین در تهران مقابل استقلال به گل گهر سیرجان باختند و حالا برای بقا درلیگ برتر محکوم به نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس هستند.

پرسپولیس هم سخت به دنبال سه امتیاز این بازی است چرا که سپاهان اصفهان، رقیب اصلی و جدی سرخپوشان تهرانی آخرین دیدار خود را با برتری ۵ بر یک مقابل مس رفسنجان پشت سرگذاشته و بار دیگر به  صدر جدول رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    امیدوارم گل محمدی و مطهری حواسشون باشه و به بطالت جاش نذاشته باشن. هر چقدر خوب باشه ولی ضعف هم داره .پرسپولیس بازیکن 120 دقیقه ای میخواد که مغانلو 90 دقیقه ای هم نیست و بعد از دقیقه70 خالی میکنه. باید برنامه ویژه براش بزارن تا توان قلبی ریویشو افزایش بده.بهترین ناظر جدی هم آقا کریمه بدن دستش تا محکم بهش نظارت کنه وآماده بشه برای آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی