نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
فصل خداحافظی رئالی‌ها سر رسید/ پایان کار زیزو و چند ستاره قدیمی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نه تنها چند ستاره باتجربه رئال‌مادرید شاید فصل آینده کنار کهکشانی‌ها نباشند، بلکه زین‌الدین زیدان هم قصد سفر به تورین را دارد.

خبرورزشی - در روزهایی که همه نگاه‌های هواداران رئال‌مادرید به دیدار هفته آینده مقابل ویارئال در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو است و هنوز هم امیدوارند معجزه شود و تیم‌شان قهرمانی لالیگا را جشن بگیرد، تصمیماتی که بعد از پایان فصل گرفته خواهد شد هم نگران‌شان خواهد کرد. نگرانی‌هایی بابت اسم‌های بزرگ وجود دارد. آینده سرخیو راموس، رافائل واران، مارسلو، ایسکو و لوکاس واسکس روی هواست و شاید به زودی خداحافظی کنند و از طرفی هنوز مشخص نیست فصل بعد با زین‌الدین زیدان به کارشان ادامه خواهند داد یا این مربی پرافتخار هم از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد. نشریه «مارکا» در این باره گزارش داده است.

سرخیو راموس

مهم‌ترین خروجی می‌تواند کاپیتان باشد. او در پایان کار ۱۶ ساله‌اش قرار دارد و قراردادش ماه ژوئن به پایان خواهد رسید. این بازیکن ۳۵ ساله از تمدید ۲ ساله قراردادش ناامید شده، چرا که فلورنتینو پرس قرارداد یک ساله به او پیشنهاد داده. سرانجام باید یک طرف کوتاه بیاید که هنوز این اتفاق نیفتاده. راموس خیلی از بازی‌های فصل را از دست داده و حتی مشخص نیست هفته آخر مقابل ویارئال بازی می‌کند یا نه. فعلاً که ناچو و ادر میلیتائو زوج خط دفاعی رئال شده‌اند و راموس ناآماده بیرون مانده است.

رافائل واران

رابطه یک دهه‌ای واران و رئال‌مادرید تابستان امسال به پایان می‌رسد. این مدافع فرانسوی در سال ۲۰۲۲ به پایان قراردش خواهد رسید، اما هنوز متعهد نشده که قرارداد جدیدی امضا کند. باشگاه علاقه‌ای ندارد بعد از یک دهه این بازیکن را سال آینده بدون دریافت هیچ مبلغی از دست بدهد و اگر پیشنهادی با مبلغ ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو برای او برسد، به فروش خواهد رسید. رئالی‌ها متوجه هستند که واران وسوسه شده به تیم دیگری برود و از طرفی با آمدن داوید آلابا جدایی او فاجعه نخواهد بود.

لوکاس واسکس

شرایط این بازیکن هم خیلی شبیه به راموس است. او هم هنوز موافقت نکرده با شرایطی که مد نظر باشگاه است قراردادش را تمدید کند. قراردادی که تابستان امسال به پایان خواهد رسید. او که محصول آکادمی رئال‌مادرید است سال ۲۰۱۵ دوباره به باشگاه برگشت و از آن زمان به بعد در ترکیب کهکشانی‌ها معمولاً بازی کرده است. واسکس که آچار فرانسه رئال هم بوده در آستانه جدایی است، مگر این که باشگاه خواسته‌هایش را برآورده کند.

مارسلو

بعد از ۱۴ سال مارسلو که کاپیتان دوم رئال‌مادرید است هم باید خداحافظی کند. او در این فصل کمتر هم به بازی گرفته شده و از شرایطش راضی نیست. در دومین دوره مربیگری زیزو، این مربی به مارسلو اعتماد نکرده و فصل قبل هم گفته می‌شد شاید تیم را ترک کند. قرارداد او یک سال دیگر هم اعتبار دارد و باشگاه هم نمی‌تواند درآمد چندانی از فروش مدافع ۳۳ ساله‌اش داشته باشد.

ایسکو

او هم مثل مارسلو کم‌وبیش بازی می‌کند و زیدان خیلی به طور منظم از ایسکو استفاده نکرده. فصل قبل هم گفته می‌شد ایسکو راهی لیگ برتر خواهد شد، ولی زیدان اجازه جدایی به او نداد. احتمل این که ایسکو دیگر در مادرید نماند و قید یک سال باقی‌مانده قراردادش را بزند، خیلی زیاد است.

زین‌الدین زیدان

هیچ رازی وجود ندارد. انتظار نداریم زیدان سرمربی رئال در فصل آینده باشد و احتمالاً باید برای سومین مرتبه منتظر باشیم با رئالی‌ها خداحافظی کند. مرتبه اول سال ۲۰۰۶ به‌عنوان بازیکن و مرتبه دوم سال ۲۰۱۸ بعد از کسب افتخارات فراوان و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. این مربی فرانسوی می‌گوید به بازیکنانش نگفته جدا خواهد شد، ولی رسانه‌ها می‌گویند او می‌خواهد با جدایی از رئال سرمربیگری در یوونتوس را هم تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی