نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه یوونتوس با حضور ابرستاره پرتغالی اش از کیت جدیدش در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ رونمایی کرد.

خبرورزشی - باشگاه یوونتوس از پیراهن های فصل ۲۲-۲۰۲۱ خود رونمایی کرد. بیانکونری این پیراهن ها را در فینال کوپا ایتالیا برابر آتالانتا که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد نیز بر تن خواهد کرد.

یوونتوس این پیراهن های جدید را با همکاری آدیداس تولید کرده است. بازیکنان این تیم در فصل بعد در دیدارهای خانگی در ورزشگاه آلیانز این پیراهن ها را به تن خواهند کرد.

طرح جدید پیراهن های بیانکونری شامل همان راه راه های سنتی این تیم است و روی یقه این پیراهن ها نوشته شده: "۱۰ سال در خانه" که اشاره ای به سالگرد افتتاح ورزشگاه یوونتوس است.

بازیکنان این تیم فردا در فینال کوپا ایتالیا برای نخستین بار با این پیراهن ها به میدان خواهند رفت و در دیدار برابر بولونیا در آخرین بازی سری آ نیز این پیراهن ها را بر تن خواهند داشت.

بازگشت یوونتوس به اصل خویش/ رونمایی از کیت جدید بیانکونری با حضور رونالدو

تیم فوتبال زنان اینتر نیز برای نخستین بار این پیراهن ها را در بازی برابر اینتر خواهد پوشید.

نکته جالب اینکه به رغم شایعاتی که درباره جدایی کریستاینو رونالدو از یوونتوس در تابستان پیش رو به گوش می رسد، رونالدو یکی از بازیکنانی است که در رونمایی از پیراهن جدید حضور داشته و پیراهن جدید یووه را به تن دارد.

پائولو دیبالا، دیگر ستاره بیانکونری که او نیز هنوز با این تیم برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده، دیگر ستاره یووه است که او نیز در معرفی پیراهن های جدید این تیم نقش داشته است.

بازگشت یوونتوس به اصل خویش/ رونمایی از کیت جدید بیانکونری با حضور رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی