نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شرط بازگشت کمالوند به سایپا/ فراز منتظر رای کمیته انضباطی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نزدیکان فراز کمالوند مدعی شده او منتظر اعلام رای کمیته انضباطی درباره تخلفات تیم پیکان است تا اگر نتیجه بازی به نفع سایپا تغییر کرد به کارش در این تیم ادامه دهد.

خبرورزشی - فراز کمالوند از حضور در استقلال استعفا داد و جانشین ابراهیم صادقی در سایپا شد، به امید اینکه با پیروزی برابر ماشین سازی و پیکان شرایط این تیم را در جدول بهبود ببخشد اما تساوی برابر ماشین سازی و شکست مقابل پیکان کار را برای بقای سایپا در لیگ برتر به شدت سخت کرده است؛ به خصوص اینکه تیم نساجی با کسب دو پیروزی دور از انتظار برابر مس در رفسنجان و فولاد از قعر جدول فاصله گرفت .فراز کمالوند بعد از بازی با پیکان استعفا داد و علیرغم مخالفت هیئت مدیره سر تمرین سایپا نرفت و اعلام کرد روی تصمیمش ایستادگی می‌کند.

تیم سایپا روز دوشنبه در غیاب فراز کمالوند اما با حضور ۳ مربی که خود او به این تیم آورده بود و البته محسن بیاتی نیا که مربی باشگاه محسوب می‌شود تمرین کرد. اصغر مازیار، بابک عبادی و مهدی زارعی مربیانی بودند که قبل از بازی با ماشین سازی با نظر مستقیم فراز کمالوند به کادر فنی سایپا ملحق شدند.

بیشتر بخوانید:

 آنها به بازیکنان گفتند به دستور خود فراز کمالوند سر تمرین حاضر شده‌اند وگرنه در کار مربیگری عرف است دستیاران با سرمربی وارد یک تیم می‌شوند و همراه با او از آن تیم کناره گیری می‌کنند و شاید احتمال دارد آقا فراز به خاطر ناراحتی نخواهد یکی دو روزی سر تمرین برود. درعین حال یکی از نزدیکان سرمربی مستعفی سایپا می گوید کمالوند منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و اگر بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم سایپا اعلام شود سر تمرین برگشته و به کارش ادامه می‌دهد اما در غیر این صورت می‌داند که احتمال بقای این تیم در لیگ برتر خیلی ضعیف است و نمی‌خواهد سقوط تیمی که توسط او بسته نشده به نامش نوشته شود.

گفتنی است تمرین امروز سایپا تعطیل است و این تیم یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت؛ با توجه به کارت قرمزی که فراز کمالوند و محسن بیاتی نیا در بازی قبلی دریافت کرده‌اند باید دید چه فردی به عنوان کوچ کنار خط مستقر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی