سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
۰ |
۰
۱۰ مزیت کفپوش ورزشی پایافلور برای سالن های ورزشی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از پرکاربردترین کفپوش های ورزشی، کفپوش فوم دار است.

کفپوش های ورزشی فوم دار، نوع مناسبی از کفپوش برای سالن های ورزشی، باشگاه ها، اتاق های بازی کودک و غیره می باشند. این نوع کفپوش ها، دارای انواع مختلفی از طرح ها ، رنگ ها هستند و می توان آنها را بر حسب تم محیط مورد نظر خود سفارش داده و نصب نمود.
با توجه به اینکه تقاضا برای کفپوش ورزشی در حال افزایش است ، در این مقاله به مزایای کلی کفپوش های فوم دار ورزشی پایافلور  پرداخته ایم.

مزایای استفاده از کفپوش های فوم دار پایافلور

۱- روشن تر بنظر رسیدن فضا
این نوع کفپوش ها در رنگ ها ،الگوها و طرح های مختلفی وجود دارند و استفاده از رنگ روشن این کفپوش ها باعث روشن تر شدن فضا نیز می شود.

۲- نرم و ضربه گیر بودن
نرم و راحت بودن کفپوش های فوم دار باعث می شود کودک زمان بیشتری را بدون خستگی بر روی این کفپوش ها گذرانده و بازی کند .
همچنین به دلیل اینکه این نوع کفپوش ها خستگی را کاهش می‌دهند افراد می توانند مدت زمان بیشتری را بر روی آنها به ورزش و فعالیت  بگذرانند.

۳- ایمنی بالا
جنس این نوع کفپوش ها به گونه‌ای است که افراد با قرار گرفتن بر روی آنها کمتر دچار لغزش، زمین خوردگی و کوفتگی می شوند .
همچنین شوک و آسیب های احتمالی ناشی از ضربات را گرفته و خطرات را تا حدود زیادی خنثی می کنند.

۴- قابلیت تمیز کردن آسان و ضدآب بودن این نوع کفپوش ها
کفپوش های فوم دار ، ضد آب می باشند ، بنابراین اگر مایعات بر روی این نوع کفپوش ها ریخته شود به لایه‌های زیرین نفوذ نکرده و می‌توان آن را با یک دستمال نخی یا طی پاک نمود.
در صورت کثیف شدن این کفپوش ها نیز تمیز کردن آنها بسیار آسان است بطوری که می توان با استفاده از یک دستمال مرطوب ناحیه کثیف شده را پاک کرد .

۵- عایق گرما
این نوع کفپوش ها به دلیل ضخامتی که دارند می توانند به عنوان عایق عمل کنند  که این مسئله  به گرم کردن محیط در ماه‌های سرد زمستان بسیار کمک می کند.

۶- چند منظوره بودن
کفپوش فومدار ورزشی در سالن های مختلف والیبال ، بسکتبال، بدنسازی ، فوتبال و ... قابل استفاده هستند . حتی برای کف مهد کودکها نیز کفپوش مهدکودکی وجود دارد.

۱۰ مزیت کفپوش ورزشی پایافلور برای سالن های ورزشی

۷- مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی
این نوع کفپوش ها نسبت به کفپوش های دیگر بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل تقاضا برای خرید آنها زیاد است.

۸- خاصیت انعطاف پذیری
کفپوش های فوم دار به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارند کمتر باعث خسته شدن مفاصل می شوند.

۹- دوام و ماندگاری بالا
به دلیل مقاومت و دوام بالای کفپوش های فوم دار در برابر وزنه های سنگین ورزشی و دستگاه ها ، کاربرد زیادی به عنوان کفپوش باشگاه بدنسازی دارند .

۱۰ - قابل استفاده در فضای مسقف و روزباز 
کفپوش های ورزشی پایافلور را میتوان متناسب با نوع زمین ورزشی در سالن های ورزشی یا زمین های ورزشی روباز استفاده کرد. این نوع کفپوش مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما و عوامل محیطی دارند. 

کفپوش های فوم دار ورزشی را از کجا بخریم ؟

انواع مختلفی از کفپوش ورزشی فوم دار در بازار وجود دارد . اما خرید و نصب کفپوش بادوام نیاز به مشاوره و خرید از فروشنده معتبر دارد . از طرفی مسئله قیمت نیز مهم است و چنانچه امکان خرید مستقیم از تولیدکننده فراهم باشد در هزینه ها صرفه جویی بیشتری می شود . 
پایافلور ، تولیدکننده انواع کفپوش سالن ورزشی ، کفپوش زمین ورزشی فضای باز و کفپوش مهد کودک است و هم اکنون محصولات آن در نقاط مختلف کشور نصب و مورد استفاده قرار دارد . 

علاوه بر فروش محصول ، پایافلور امکان نصب انواع کفپوش ورزشی را هم فراهم کرده است و در سراسر ایران برای تمامی اماکن ورزشی و مدارس و مهدها ، می توان پس از مشاوره و خرید ، کفپوش را نصب می کند. 

برای اطلاع از انواع کفپوش ورزشی ، قیمت کفپوش ورزشی و شرایط نصب و انتخاب بهترین کفپوش ، می توانید از پایافلور مشاوره بگیرید .

پایافلور : تولیدکننده کفپوش ورزشی در ایران
 ۰۹۱۲۳۱۰۰۷۳۶
www.payafloor.com

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی