نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیانیه باشگاه ذوب آهن علیه کمالوند/ در کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب آهن پاسخ تندی به صحبت های سرمربی سایپا داد و بیانیه ای در این رابطه منتشر کرد.

خبرورزشی - فراز کمالوند از داوری بازی تیمش مقابل پیکان بسیار شاکی بود و بعد از باخت سایپا مقابل این تیم حرف های تندی به زبان آورد. فراز مدعی شد نتایج بازی ها خارج از زمین مشخص می شود و همچنین مدعی شد اگر اشتباه داوری به ضرر تیمش را پیگیری کنند به تیم هایی مثل ذوب آهن و نساجی خواهند رسید چرا که این دو تیم رقیب سایپا برای بقا هستند. اما این اتهام کمالوند به ذوبی ها بدون جواب نماند و مدیران این باشگاه اصفهانی پاسخ سرمربی سایپا را دادند.

در بیانیه ذوب آهن آمده است: انتخاب و تعیین داوران نیز هیچ ربطی به باشگاههای حاضر در لیگ نداشته و نخواهد داشت و  فدارسیون فوتبال و کمیته داوران نیز بعنوان فصل الخطاب امر داوری تنها پاسخگو ومسئول عملکرد داوران  خواهد بود و باشگاه ذوب آهن چنانچه نفوذی داشت از این نفوذ برای بهبود نتایج و جلوگیری از زیان خودش بهره می برد فلذا  مطرح نمودن ادعایی واهی در تلقین  ارتباط  باشگاه ذوب آهن در تعیین داوران بدلیل اصفهانی بودن داورمذکور و اشاره غیر مستقیم به نقش این باشگاه‌ در تعیین نتیجه این بازی از سوی آقای کمالوند مایه تاسف و تعجب است و باشگاه ذوب آهن حق پیگری قانونی و حقوقی این افترا و تهمت عوامانه از سوی نامبرده را برای خود محفوظ می دارد؛ بهتر و پسندیده تر این است  که  ایشان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و اموری که نه به ایشان مربوط است و نه دخل وتصرفی در آن دارند و توجیه ناکارآمدی ایشان به شغل اصلی و وظیفه تخصصی که امر مهم مربیگری است بپردازد تا لیگ فوتبال کشورمان در بستری امن وآرام و دور از غوغا سالاری و حواشی بیهوده به کار خود ادامه دهد ومسابقات این دوره نیز به انجام برسد .

هر عقل سلیم و انسان منصفی به خوبی آگاه است که حضور چند ثانیه‌ای یه بازیکن تعویضی (و حتی نه بازیکن اضافه در زمین همانند بازی ذوب آهن و ماشین سازی) نمی تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد و توسل به این خطای کوچک برای کسب امتیازی که در زمین بازی عاجز از آن بوده اند مایه تأسف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند GB ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    کمالوند تنش خورده به کیسه کش های هوچی
  • امیر علی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    واقعا از این فوتبال بیمار بیزار شدم هر روز یه جنجال تازه هر روز بیانیه نویسی استقلال علیه پرسپولیس پرسپولیس علیه سپاهان... فوتبالی که باید باعث لذت همه باشه شده باعث بیزاری و ناراحتی اکثر ورزش دوستان ملتی که هزار و یک بدبختی دارن میخوان بشینن ۹۰ دقیقه از بازی تیم محبوبشون لذت ببرن این شده وضعیتش برنامه ورزشی که باید دو تا کارشناس بیاره علت این همه پرخاشگری در این فوتبال چیه با نقشه کشیدن قبلی بیشتر باعث درگیری و توهین تیم ها به همدیگر میشه..، واقعا دیگه دلم نمی خواد نه اخبار این فوتبال رو دنبال کنم نه بازی هارو ببینم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی