۰
جهانبخش: نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم/ به خانواده‌ام نیاز دارم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی باشگاه برایتون در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها صحبت کرد.

خبرورزشی - علیرضا جهانبخش پیش از ۲ دیدار پایانی در لیگ برتر انگلیس با شبکه تلویزیونی باشگاه برایتون مصاحبه کرد و از بدی‌های عدم حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال گفت.

*گلزنی مقابل تماشاگران قابل قیاس با گلزنی در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر نیست. واکنش شما و اتمسفر مسابقه پس از گل اصلا قابل قیاس نیست و کاملاً متفاوت است. ما همه می‌خواهیم مقابل تماشاگران به برتری دست یابیم. مخصوصا در بازی مقابل منچسترسیتی که مشخصاً سخت‌ترین بازی ما در فصل خواهد بود. می‌خواهیم با برد، قدردان بازگشت آنها باشیم ولی برای این کار باید به خوبی آماده شویم.

*نمی‌توانم بیشتر از این منتظر بمانم تا تماشاگران به استادیوم بازگردند. البته ما ۲ بازی در ماه دسامبر هم تماشاگر داشتیم. با اینکه تماشاگران در ورزشگاه نبودند ولی حمایتشان را حس کردیم و کاملا آنها پشتیبان ما بودند. اما بیایید قبول کنیم حضور فیزیکی‌ آنها برای ما تفاوت‌های بسیار زیادی خواهد داشت.

*من مدت زمانی بسیاری است که خانواده ام را ندیده‌ام. خیلی وقت است که دوستان نزدیکم را ندیده‌ام و واقعا منتظر این هستم که با تمام شدن کووید به آنها بپیوندم. ما فوتبال را داریم ولی به خانواده‌هایمان نیز نیاز داریم. به افرادی نیاز داریم تا از لحاظ ذهنی به ما کمک کنند.

*می‌خواهم به همه بگویم که روزهای بد و خوب همیشه وجود دارد ولی ما یاد بگیریم که همیشه قدرتمند و قوی باقی بمانیم تا اینکه زندگی به حالت نرمال و طبیعی خود بازگردد. ما به دنبال این هستیم که با عادی شدن شرایط کسانی که عاشقشان هستیم را در آغوش بگیریم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی