نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
۱ |
۳
جابه‌جایی بزرگ بین بارسلونا و اتلتیکو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا پیشنهاد جذابی را به اتلتیکو ارائه کرده اما طرف مادریدی هنوز موافقت خود را با این انتقال اعلام نکرده است

خبرورزشی - گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تیم فصل آینده بارسلونا وبازیکنانی که به این تیم می‌آیند یا از جمع آنها جدا می‌شوند، وجود دارد. جدیدترین مورد خبری است که شبکه تلویزیونی «ای اسپورت ۳» اعلام کرد و مدعی شد مدیران بارسلونا و کادر فنی این تیم به دنبال آن هستند که آنتوان گریزمن را با ژوائو فلیکس، ستاره اتلتیکومادرید معاوضه کنند.

در این گزارش اینطور عنوان شده که ژرژ مندس، مدیر برنامه فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو، موافق این انتقال است و همین موضوع باعث می‌شود که احتمال انجام این معامله بین دو باشگاه بزرگ اسپانیا، بالا برود.

مسئولان اتلتیکو از اینکه دوباره گریزمن را در تیم خود داشته باشند، استقبال می‌کنند، بازیکنی که در تیم مادریدی عملکردی عالی داشت و برعکس از زمانی که به بارسلونا رفت نتوانسته به دروان اوج خود برگردد. مسئولان بارسلونا هم خواستار این هستند که با یک معامله خوب، گریزمن را از فهرست تیم خود کنار بگذارند.

تابستان گذشته هم مشابه همین خبر در مورد فلیکس پرتغالی و گریزمن فرانسوی منتشر شد اما در آن زمان اتلتیکومادرید مخالفت خود را با هر گونه مذاکره در این مورد اعلام کرد. حالا اما گفته می‌شود که نظر مسئولان اتلتی عوض شده چرا که گریزمن عملکرد خوبی در فصل گذشته داشته و برعکس، ژوائو فلیکس در اتلتیکومادرید چندان خوب کار نکرده و با وجودی که این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا به حساب می‌آید اما فلیکس بازیکن چندان تاثیرگذاری در روند خوب تیم سیمئونه نبوده است.

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، روز سه شنبه در مصاحبه‌ای در مورد بازگشت گریزمن به اتلتیکو و همچنین احتمال جدایی فلیکس صحبت کرد: «امیدوارم که بتوانیم گریزمن را برگردانیم اما بعید می‌دانم که بارسلونا بخواهد او را به این راحتی از دست بدهد.» در مورد ژوائو فلیکس هم رئیس باشگاه اتلتیکو اینطور گفت: «هیچ گزینه‌ای برای اینکه او بتواند از تیم جدا شود وجود ندارد.»

به این ترتیب رئیس باشگاه اتلتیکو، جدایی ستاره پرتغالی از تیمش را رد کرد اما به نظر می‌رسد خود ژوائو هم از شرایطی که در تیم دارد راضی نیست و با دیگو سیمئونه به مشکل خورده است. از طرفی، گریزمن هم در بارسلونا به هماهنگی لازم با لیونل مسی و دیگر بازیکنان هجومی نرسیده و با توجه اینکه فصل آینده نیز بارسا قطعا مهاجمان جدیدی را به تیم خود اضافه خواهد کرد، بهترین تصمیم را در این می‌داند که از بارسا جدا شود و به تیم دیگری برود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدمبین ملاجعفر IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    بارسلونا نباید به همین راحتی گریزمان رو بده باید صبر کنه ژائو فلیکس رو در فرصت بهتری بگیره گریزمان خیلی خوب و با کیفیته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی