مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی به مشکل می‌خورد/ استقلال نابود شده است؛ سال‌ها باید بگذرد تا درست شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستار همدانی گفت: مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی به مشکل خواهد خورد، همان طور که با شفر، استر‎اماچونی، مجیدی قبل از فکری و با خود فکری به مشکل خورد.

خبرورزشی - ستار همدانی درباره وضعیت این روزهای استقلال، شانس‌ این تیم برای قهرمانی در جام حذفی، مدیریت استقلال و فرهاد مجیدی مطالبی را مطرح کرده است که به نقل از ایرنا در زیر می‌خوانید: 

* فراز کمالوند و استقلال زوج خوبی در نیمکت استقلال ساخته بودند، آنها فاکتور تجربه و محبوبیت را در کنار هم داشتند و نتایج خوبی را نیز کسب کردند. خروجی همکاری‌شان نیز مثبت بود و حالا فرهاد مجیدی باید فرد دیگری را کنار خود بیاورد که بتواند با وی هماهنگ بوده و کمک حالش باشد.

* وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد یا شکست می‌خورد همه عوامل به پای سرمربی که رهبر اصلی تیم است نوشته می‌شود. حتما نتیجه‌ نگرفتن استقلال عوامل مختلفی دارد اما همه سرمربی تیم را می‌بینند. مجیدی مربی باهوشی است و باید توجه داشته باشد همه در استقلال از او توقع دارند. او نتایج بدی تا حالا روی نیمکت استقلال نتیجه نگرفته اما دو شکست برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس ناراحت کننده بود. 

* با شکست در دربی، تکلیف استقلال تقریبا در لیگ برتر مشخص شد و این تیم باید به جام حذفی نگاه ویژه داشته باشد.

* به طور حتم مدیریت استقلال با فرهاد مجیدی نیز به مشکل خواهد خورد، همان طور که با شفر، استر‎اماچونی، مجیدی قبل از فکری و با خود فکری به مشکل خورد. انتخاب‌های غلط مدیریتی در استقلال این تیم را با مشکلات عدیده‌ای در سال‌های اخیر روبرو کرده است. یک مثال هست که می‌گویند اگر می‌خواهید یک شهر را خراب کنید مدیریت آن را به آدم‌های کوچک بسپارید و دقیقا در استقلال این اتفاق افتاد. انتخاب هیات مدیره و مدیران ضعیف در استقلال باعث شد این تیم نابود شود و باید سال‌ها بگذرد تا استقلال درست شود.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    آقای همدانی تو هم که داری آب تواسياب مجیدی می ریزی،این آقا تو آزادی دو صفر از ذوب آهن ته جدولی شکست خورده،هیات مدیره چکاره است!!!
    • حمید علوی CA ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      استقلال ازوقتی بنده یاد دارم یه هیولای درون داشت که مانع از نتیجه گیری یا دوام در نتیجه گیری میشد.هرمربی میومد یه عده ازدرون به جای اینکه حمایت کنن(حتی طرف اگه دشمنشون هم هست بخاطر تیم بایست حمایت کنن )چه از حسادت،چه از خیرخواهی و دوستی خاله خرسه، انقدرنقد و انتقاد و فشاروارد میکردن(یاحتی باندبازی و خیانت میکردن) که فضا برای بنده خدا مربی خرد کننده میشد و نمیتونست کار و برنامه ای پیاده کنه.الان هم بازهمون اتفاقات داره در مورد آقای مجیدی میفته(همونطور که در چندسال اخیر درمورد پرویزخان مظلومی و آقای فکری هم افتاد)این اصلن درست نیست که وقتی تیم چندبازی نتیجه نمیگیره همه شروع کنن به کوبیدن مجیدی(یاهرمربی دیکه ای).نه تنهابایدوقت بدیم بلکه مهمتر از اون،باید آرامش بدیم وگرنه اگر ده سال وقت هم بدیم ولی استرس وارد کنیم بازم طرف نمیتونه کار کنه.درست نیست اشتباهی که درمورد بزرگانی چون پرویزخان مظلومی، شادروان حجازی، و آقای فکری کردیم با مجیدی هم تکرار کنیم. یادمه بنده خدا حجازی مدتها قبل از اینکه شوالیه اخراجش کنه،عملن موردبی مهری هوادارا و بعضی پیشکسوتا قرار گرفته بود و زیرش خالی شده بود.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    بیا وقتی توباشی پیشکسوت مجيديم باید جولان بده!!
  • سید صابر IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    با نطرات کارشناسی اقا ستار کاملا موافقم .بلاخره سر مربی باید ثبات داسته باشد تا برنامه های خود را پیاده کند
  • ... DE ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    یک نفر نیست تو برنامه های صد من یه غاز تلویزیون، دوتا ویدیوی فرهاد اوایل ورودش و بعد از دربی رو بذار کنار هم بپرسه: یعنی چی ماه قبل "این استقلال بهترین تیم این سالهاست" و دومی "این تیم رو من نبستم!". در سایتها که هست و روی خبرش کار کردند اما تلویزیونیها می میرند این سوال رو از حضرات مجیدی بپرسن تا تهش مدیر عامل بدرد نخور و هیچکاره شونم وقتی سر از هیچی در نمیاره بیاد لفاظی کنه؟ یعنی آقای مددی بخدا امثال ما هم خجالت میکشیم آقایون پول! بیان بگن مدیر عامل هیچ کاره س. شما خودت شرمت نمیشه پیش خانواده ت که اینجور بهت بی احترامی کردن؟!
  • قلب سیا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    مجیدی بامشکلاتی که داره نمیتونه مربی خوبی باشه استقلال باید به فکر یه مربی خوب باشه
  • مزیدی IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    در بحث هدایت و رهبری، مربی گری و مدیریت کاریزمای قابل قبول و شخصیت بسیار کارآمد تر از تخصص است. به طور مثال، در استقلال سالیان گذشته قلعه نویی از نظر شخصیتی سنگین تر و وزین تر از بقیه بود، در پرسپولیس نیز شخصیت برانکو مثال زدنی بود، الآن هم یحیی گل محمدی، مطهری و خصوصا کریم باقری دارای شخصیت هایی بسیار قابل قبول و سطح اولی دارند و در آرامش کامل و دور از هیجانات و احساسات بچه گانه کار خود را پیش می برند، در سپاهان نیز پس از حضور نوید کیا که دارای شخصیت بسیار عالی است، وضعیت تیم را کاملا دگرگون کرده است. در استقلال و مربی گری مجیدی رفتار هایی دیده می شود که به عیان می توان درک کرد که هنوز کودک درون برادران مجیدی به رشد کامل نرسیده اند و رفتارهای بچه گانه زیادی از آنها سر میزند. تا زمانی که کمالوند در استقلال حضور داشت آرامش بیشتر و شخصیت تیمی بهتری حکمفرما بود، اما پس از کمالوند تیم استقلال به سمت رفتارهای خرد و تند رفت. مجیدی اگر میخواهد در استقلال موفق باشد باید در نوع رفتارهای خود تجدید نظر کند، گر چه تغییر شخصیت و رفتار بسیار سخت است و مایه درونی و به قولی اصل هر کس تغییر نمی کند.
    • حمید علوی CA ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      قشنگ بود جناب مزیدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی