درخواست مهم گل محمدی از مدیران پرسپولیس درباره یک بازیکن/ مذاکره با پرتغالی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت پرسپولیس دوست دارد فصل آینده هم در جمع سرخ‌پوشان بماند و باشگاه برای این امر تلاش می‌کند.

خبرورزشی - محرومیت آل کثیر و افت فاحش عبدی در نیم فصل باعث شد یحیی گل محمدی به سراغ خرید شهریار مغانلو برود. شهریار که از ابتدای فصل مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار گرفته بود ناگهان راهی فوتبال پرتغال شد و به تیم سانتاکلارا پیوست.

شهریار در فوتبال اروپا نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد و خیلی زود دوباره به فوتبال ایران برگشت. پرسپولیس هم که به شدت دنبال مهاجم بود با پیشنهاد یحیی گل محمدی دوباره برای جذب مغانلو اقدام کرد و موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

شهریار که تحت قرارداد سانتاکلارا است نتوانست رضایتنامه دائمی خود را برای حضور در پرسپولیس بگیرد و طبق قرارداد در پایان فصل باید به پرتغال برگردد. به این ترتیب مغانلو در حال حاضر امکان همراهی پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت.

از ابتدا قرار بود در صورت رضایت یحیی از شهریار مدیران پرسپولیس با مذاکره و پرداخت مبلغی قرارداد این بازیکن را دائمی کنند. با توجه به درخشش شهریار در لیگ قهرمانان آسیا و زدن گل‌های حساس یحیی می‌خواهد این بازیکن را برای فصل آینده هم در تیمش داشته باشد از همین رو به مدیران پرسپولیس اعلام کرد هرطور شده رضایتنامه شهریار را از باشگاه پرتغالی بگیرند چرا که به حضور او در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فصل بعد نیاز دارد.

شهریار هم علاقه زیادی به ماندن در پرسپولیس دارد و می‌خواهد از طریق درخشش در پرسپولیس به تیم ملی برسد. شهریار طی صحبتی که با نزدیکانش و همچنین یحیی گل محمدی داشته به او اعلام کرد دوست دارد در جمع سرخ پوشان باقی بماند و از حضور در این تیم راضی است. ماندن شهریار در پرسپولیس به مذاکرات میان باشگاه پرسپولیس و باشگاه پرتغالی بستگی دارد.

آنطور که مشخص است شهریار برای ماندن در پرسپولیس پالس‌های مثبتی فرستاده و اگر مدیران پرسپولیس بتوانند خواسته‌های مدیران سانتاکلارا را انجام دهند مغانلو فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    فعلا صبر کنید پاپا مسعود باشو ویرانگر تاجی و افتتاح کننده تونل برای لنگییا را بفروش برساند بعد برای دلارهای باشو نقشه بکشید چشم کل دلارهای فروش باشو ویرانگر به حساب لنگ بی خاصیت واریز خواهد شد
    • کورش IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      برو بساط کیسه تو جمع کن.جاشوی ویرانگر!!!اون اگر ویرانگر بود در دربی ویرانگری می کرد!!!و الان اینجای جدول نبودین. حسادت به قهرمانی های پیاپی سلطان پرسپولیس,درگ و فهمتونم پائین آورده!!!!
  • .،. IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    اونایی که می گفتن ما آینده شهریار رو خراب نکردیم و فقط یه نیم فصل اونو گرفتیم کجان؟؟؟ بی جا کردید گند می زنید تو آینده بازیکنی که بعدا می تونه تیم ملی بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی