نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سامی خداحافظی‌اش را اعلام کرد/ درد و رنج زیادی کشیدم اما ارزشش را داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامی خدیرا که سابقه بازی در یوونتوس و رئال مادرید را دارد با پیراهن هرتابرلین برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کند.

خبرورزشی - سامی خدیرا، بازیکن سابق تیم ملی آلمان در پایان این فصل بوندس‌لیگا که روز شنبه برگزار خواهد شد برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند. او سابقه بازی در تیم‌های رئال‌مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، به صورت رسمی از دنیا فوتبال خداحافظی کرد.

این هافبک آلمانی ۳۴ ساله همچنین سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های اشتوتگارت، رئال‌مادرید، یوونتوس را دارد و هم اکنون نیز بازیکن هرتابرلین است که در پایان فصل می‌خواهد با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. او ۷۷ بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده است و ۷ گل ملی نیز در کارنامه خود دارد.

او که در پایخت آلمان در این مورد صحبت می‌کرد به خبرنگاران گفت: «مرحله واقعاً سختی است، اما تنها تصمیم درست همین است. ۱۵ سال فوتبال حرفه‌ای اثر خود را گذاشته است.»

خدیرا در مسیر حرفه‌ای خود در فوتبال باشگاهی، ۴۸۱ بازی انجام داده و ۵۰ گل زده است. سامی همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ عنوان قهرمانی را به دست آورد. آخرین بازی او هم در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که تیم ملی آلمان در یک بازی ضعیف با دو گل مغلوب کره‌جنوبی شد و از مرحله گروهی رقابت‌ها کنار رفت. 

بخش زیادی از دوران فوتبال سامی هر ماه بود با مصدومیت‌ها، با این وجود او تاکید کرد: «سختی‌ها، درد و رنجی که متحمل شده‌ام در نهایت ارزشش را داشته است. در عین حال باید بگویم که شغل فوتبال حرفه‌ای بسیار سخت و طاقت‌فرساست.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی