پرسپولیس - سپاهان؛ یک سال در زمین بی طرف/ الکلاسیکوی ایران در خارج از تهران و اصفهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام کمیته انضباطی بازی پرسپولیس و سپاهان فصل آینده در خارج از این دو شهر برگزار می‌شود.

خبرورزشی - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشی از حکم خود اعلام کرده که باتوجه به جنجال‌های اخیر در بازی پرسپولیس و سپاهان، این دو تیم فصل آینده دیدار رودرروی همدیگر را باید در شهری دیگر برگزار کنند.

کمیته انضباطی این رای جالب توجه را «باتوجه به وقوع حوادث تلخ در چند بازی گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان» صادر کرده و بر طبق آن نه تنها بازی در ورزشگاه آزادی و نقش جهان برگزار نمی‌شود، بلکه حتی تهران و اصفهان نیز امکان میزبانی از این دیدار حساس را نخواهند داشت.

البته فدراسیون فوتبال، این حق را برای پرسپولیس و سپاهان قائل شده که به حکم کمیته انضباطی اعتراض کنند و تا ۷ روز دیگر، دفاعیات خود را بفرستند. هنوز مشخص نیست که پرسپولیس و سپاهان به این بخش از حکم اعتراض داشته باشند یا خیر.

بنابراین از همین حالا، پرسپولیس و سپاهان، با یک میزبانی کمتر به استقبال لیگ بیست و یکم خواهند رفت و ۱۴ بازی را در ورزشگاه خانگی خود برگزار می‌کنند. کمیته انضباطی اعلام کرده که مکان برگزاری بازی را سازمان لیگ مشخص می‌کند.

این حکم از آن جهت اهمیت دارد که ممکن است فصل آینده اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه صادر شود و به نوعی طرفداران دو تیم یک سال از تماشای بازی تیم محبوبشان محروم شوند.

پرسپولیس و سپاهان در سال‌های اخیر و در بازی های تهران و اصفهان، مسابقاتی جنجالی را رقم زدند که حتی غیبت تماشاگران نیز از جنجال بازی‌ها نکاست. پس از بازی انتشار ویدیوهایی از اتفاقاتی در حاشیه بازی رخ داده، باعث شده بود تا انتظار چنین حکمی نیز وجود داشته باشد چرا که سال پیش کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس و تراکتور هم از چنین حکمی استفاده کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ق ر IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    میگه مقصر هوادران سپاهان بودند که هر دوتیم از میزبانی محروم کردین چرا وقتی سرباز احمدی و هوادرا پرسپولیس کور کردن چنین حکمی صادر نشد ایا شدید این بی انضباطی بیشتر بوده
  • ناشناس IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    یاد محرومیت سال 73 افتادم که فکری اختر شروع کننده بودند و آرا پیوس 1 سال عابدزاده 6 ماه محمد خانی 6 ماه چندتا 6 ماه و 1سال دیگه اونوقت یه 1 ماه برا استقلال نبود
  • محمد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    فقط بازی های اصفهان حاشیه داشته اونوقت چرا پرسپولیس محرومه؟؟؟ قابل توجه اونایی که گلو شونو پاره میکنن میگن وزیر پرسپولیسی. ی نگاهی هم به بقیه حکم های ابن کمیته تو ابن چندسال کنین درضمن.
  • شله زرد اصفهان IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    ساکتمون کار خودشو کرد
  • Omid US ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    man vaghean nemifahmam, bazy dar Sepahan anjam shodeh? chera perspolis bayad mahroum shavad
  • محمد IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    بازی ها در اصفهان همیشه حاشیه داره بعد اون موقع پرسپولیس رو از میزبانی محروم می کنن ، عجب کمیته انضباطی داریم ما
  • غضنفر IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    سپاهانی ها و هوادارانشون چه در اصفهان و چه تهران هر کاری دلشون خواسته کردن چوبشو پرسپولیس میخوره. یاللعجب!
  • حسین IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    سران کمیته انضباطی با این جرائم جهیزیه دختران خود و فامیل را به راحتی تهیه کردن.
  • خدری IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    واقعاجای تعجب داره تموم بازیهای پرسپولیس باسپاهان درصورت میزبانی تیم مهمان نواز اصفهانی!!!!!!!!!! باجنجال و .... ازقبل طراحی شده شروع میشه وبه دعوا و.... ختم میشه کدوم بازی درتهران آب مسموم دادن یا.... چراپرسپولیس؟!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی