نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
۲ |
۲
خبر خوش به هواداران پرسپولیس درباره کنعانی‌زادگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه بازی حساس‌تر با ذوب آهن در اصفهان، محمد حسین کنعانی‌زادگان آماده و مهیای بازی است.

خبرورزشی - محمدحسین کنعانی‌زادگان که به دلیل مصدومیت به بوشهر سفر نکرده بود حالا آماده بازی با ذوب آهن اصفهان است. این دیدار حساس در حالی روز دوشنبه ۳ خرداد ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود که یحیی گل محمدی به خاطر آن به چند بازیکن خود در جام حذفی استراحت داد.

پس از قطعی شدن غیبت شهریار مغانلو، امید عالیشاه و سیامک نعمتی در مسابقه حذفی برابر شاهین بندرعامری به دلیل مصدومیت با نظر کادرفنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و کمال کامیابی‌نیا نیز با توجه به آسیب‌دیدگی جزئی در این سفر سرخ‌پوشان را همراهی نکردند تا برای بازی با ذوب آهن در وضعیت بهتری قرار بگیرند.

پرسپولیس در این دیدار ۴ گل زد و مهدی عبدی دبل کرد تا جای خالی شهریار مغانلو یا امید عالیشاه خیلی احساس نشود. غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی تا حد زیادی محسوس بود گرچه فرشاد فرجی در کنار سیدجلال حسینی بازی کرد و نمایش بدی هم نداشت ولی پرسپولیس یک گل روی ناهماهنگی دو مدافع میانی خود و البته بوژیدار رادوشویچ دریافت کرد. پس از گلی که میلاد دریانوردی مهاجم تند و تیز شاهین بندرعامری به پرسپولیس زد، سیدجلال حسینی برآشفت و به فرشاد فرجی توپید! شاید ناهماهنگی میان مدافع تازه وارد پرسپولیس و سید جلال حسینی این گل را به تیم دسته دومی شاهین بندرعامری تقدیم کرد.

حالا در آستانه بازی حساس‌تر با ذوب آهن در اصفهان، محمدحسین کنعانی‌زادگان آماده و مهیای بازی است. زوج او و سیدجلال حسینی می توانست خیال یحیی گل‌محمدی را از آخرین نقطه خط دفاعی خود در اصفهان راحت کند اما سید جلال با یک جلسه محرومیت روبه‌رو شده است و همین کار پرسپولیس را در این دیدار سخت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پرسپولیس تیمی حرفه ای با بازیکنان حرفه ای است پروژه مصدوم سازی و محروم سازی بازیکنان نمی تواند عزم پرسپولیس را از راه خود که همان قهرمانی است باز دارد درست مثل یکی از قهرمانی های پرسپولیس در زمان برانکو که با بازیکنان ذخیره و جوان شکل گرفت
  • ناشناس IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    دو هیچ میبریم وجواب کوبنده به کمیته بی انضباط میدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی