مجیدی یک جام به استقلالی‌ها بدهکار است/ جدایی فرهاد و فراز خوش یمن نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کامیار کاردار هافبک - مهاجم استقلال در دهه۷۰ گفت: فرهاد مجیدی از سال گذشته یک جام به هواداران بدهکار است و باید هر طور شده است جام قهرمانی حذفی را برای باشگاه به ارمغان بیاورد.

خبرورزشی - کامیار کاردار بازیکن پیشین استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان و همچنین برتری مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: با شروع بازی تا حدودی تبعات منفی روحی و روانی دیدار قبلی با ذوب آهن روی ساق بچه‌ها به وضوح دیده می‌شد و عدم تمرکز بین خطوط سه گانه خصوصا ناهماهنگی بین مدافعان میانی، سردرگمی در خط هافبک و عدم تغذیه مهاجمان نمایان بود. حضور حسینی با انگیزه پس از ماه‌ها دوری درون دروازه یکی از نکات مثبت دیدار با ذوب آهن به شمار می‌رفت که نشان از دید خوب و واقع بینانه کادر فنی به واسطه اُفت شدید رشید به حساب می‌آمد. گرچه او به واسطه دوری چند ماهه از میادین هنوز آمادگی لازم را نداشت اما کار زیبا و با ارزش فرشید اسماعیلی برای او را می‌توان نقطه عطف این دیدار تلقی کرد.

وی در خصوص تعویض‌های فرهاد مجیدی ادامه داد: با شروع نیمه دوم و تعویض به جای فرهاد و تغییر پست فرشید از هافبک نفوذی به فوروارد ورق بازی به شکل بسیار زیبایی برگشت. هماهنگی بین خطوط سه گانه با گذشت دقایق رفته رفته بهتر شد و فرشید ستاره بی چون و چرای این دیدار ما را یاد بازی‌های درخشانش در آسیا انداخت و حرکت قشنگ او بعد از گل دومش مهر تاییدی بر تکمیل زیبایی‌های عملکردش در این دیدار حساس و حذفی بود.

مجیدی یک جام به استقلالی‌ها بدهکار است/ جدایی فرهاد و فراز خوش یمن نبود
کامیار کاردار در کنار اریک آبیدال بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی فرانسه

کامدار تغییر سیستم بازی استقلال را به سود این تیم دانست و گفت: تغییر سیستم تیم به ٣-٥-٢ همانی بود که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم چرا که هم مدافعان میانی توانمندی داریم و هم به واسطه حضور پیستون‌های کناری خوبمان یعنی نادری (میلیچ) و وریا که قابلیت نفوذ در فاز تهاجمی را به خوبی دارند، روند هجومی تیم دو چندان شد و به جای ارسال توپ‌های بلند بی هدف با پاسهای عمقی و پشت مدافعان حریف بارها قایدی را تا آستانه گل‌های بیشتر پیش بردیم. استقلال پر افتخارترین تیم ایران در تمام ادوار جام‌های حذفی است و فرهاد خوب می‌داند که به واسطه غفلت در سال گذشته باید روی این جام حساب ویژه‌ای باز کند چرا که یک جام به هواداران از سال گذشته بدهکار است.

هافبک استقلال در دهه ۷۰ در پایان گفت: جدایی فرهاد از فراز برای هیچ کدامشان تا امروز منهای برد ذوب آهن خوش یمن نبوده و ای کاش این اتفاق اگر امکانش وجود داشت در پایان فصل رقم می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    baradaraneh dozdeh dollar forouseh Majidi darand in havadaraneh ahmageh Esteghlal ra kham mikonand, va ahmaghayee mesleh in agha ham in afrad ra support mikonand, Majidi hich goahy nemishavad, agha didid ke bazy ba Alahli ra board, chonkeh Arabha modatha boud ke be systemeh bazy Iranyha adeat nadashtand? didid ke dar bazy bargasht Alahli mitavanest rahat barandeh shavad? Aldoheil alaky hazfe shoed, on hageh Esteghlal boud ke hazfe shavad, onghadr alaky in afrad ra support nakonid, in agha bisavad hast, hamintour Goel Mohamady, in aghayan danesheh dorost nadarand, tajrony yek chizhayee yad gerefteand
  • محمدرضا IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    شتر در خواب بیند پنبه دانه باشه اگه قهر نکرد بره خونه باباش
  • صفا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    استقلال شیر ایران
  • محسن IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    نه داداش مجیدی ۳ جام بدهکاره.. این اقای مثلا اسطوره سه بار قهرمانی رو از تیم محبوبم گرفته... سه تا جام بدهکاره.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی