نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وزیر دوباره پرسپولیسی شد!/ ماجرای دعواهای آخر بازی‌های پرسپولیس/ هر چه پرسپولیس را بزنند باز قهرمان می‌شویم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است در حق پرسپولیس ظلم می‌شود اما این تیم به راحتی در این فصل هم قهرمان خواهد شد.

خبرورزشی - حکم کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال و محروم شدن دو مدافع پرسپولیس حواشی زیادی را به دنبال داشت و پرسپولیسی‌ها به شدت علیه این حکم موضع گرفتند. سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص این محرومیت‌ها و اتفاقات چند وقت اخیر حول باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی کرده است که در ادامه می‌خوانید:

می‌خواهم از حکم کمیته انظباطی شروع کنم. نظرت در خصوص محرومیت سید جلال حسینی و فرشاد فرجی چیست؟
هر طور به این حکم نگاه کنید متوجه ظلم علیه پرسپولیس می‌شوید. نمی‌دانم بر چه اساسی این حکم صادر شده است. جدیدا مد شده تیم‌ها چون در زمین زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد و توانایی بردن ندارند آخر بازی به سمت بازیکنان پرسپولیس حمله می‌کنند و دعوا راه می‌اندازند تا بلکه بازیکنان پرسپولیس محروم شوند. کمیته انظباطی هم کاملا آنها را به هدفشان رساند و در آستانه بازی با ذوب آهن دو مدافع پرسپولیس محروم شدند. مربی استقلال با مشت به صورت بازیکن ما می‌زند ٢ جلسه و فرجی هم که ضربه خورده ٢ جلسه محروم می‌شود. نمی‌دانم واقعا این عدالت است؟ یعنی هر کاری می‌کنند که پرسپولیس امسال قهرمان نشود البته چند سال است که آن‌ها همین روش را پیش گرفتند ولی می‌خواهم بگویم هر چقدر پرسپولیس را بزنند باز هم ما قهرمان می‌شویم.

یعنی می‌خواهی بگویی این حکم برنامه‌ریزی شده بود؟
من نمی‌دانم برنامه ریزی شده بود یا نه ولی عدالت اصلا رعایت نشد. می‌خواهم بگویم کارهایی که علیه پرسپولیس انجام می‌دهند جوانمردانه نیست. در فیلم‌هایی که از درگیری‌های بازی با سپاهان و استقلال دیدیم چند نفر دیگر هم بودند که باید محروم می‌شدند ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. در همه این سال‌هایی که پرسپولیس قهرمان شده از هر راهی استفاده کردند تا پرسپولیس را زمین بزنند ولی این تیم دوباره بلند شد و به راهش ادامه داد. این کارها انگیزه بازیکنان و کادر فنی را بیشتر می‌کند تا امسال باز هم قهرمان شوند.

با توجه به شرایط جدول و بازی‌های باقی مانده پرسپولیس قهرمان می‌شود؟
قبلا هم گفتم پرسپولیس زودتر از پایان فصل قهرمان می‌شود. الان هم سر حرفم هستم و به نظرم پرسپولیس زودتر از پایان فصل قهرمان لیگ خواهد شد. من واقعا هیچ تیمی‌را در لیگ رقیب جدی برای قهرمانی نمی‌بینم و پرسپولیس با اختلاف با کیفیت ترین تیم لیگ است. البته این به معنای دست کم گرفتن یا ضعیف بودن تیم‌های دیگر نیست ولی بعید می‌دانم تیمی‌در این فصل حریف پرسپولیس شود.

خیلی از هواداران امیدوارند امسال پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود به نظرت با توجه تیم‌های باقی مانده و البته قرعه پرسپولیس این اتفاق رخ می‌دهد؟
با قاطعیت می‌گویم پرسپولیس در همه جام‌ها مدعی اصلی قهرمانی است. در آسیا رقبا قدرتمندتر هستند و تیم باید برای آن بازی‌ها تقویت شود. ضمن اینکه با نفرات فعلی هم طبق نظر کادر فنی باید تمدید شود که خدا را شکر مدیران باشگاه در این زمینه در حال پیگیری کارها هستند. انصافا سمیعی و شکوری در این مدت خوب کار کردند و باید این موضوع را بیان کرد.

حتما شنیدی به خاطر شادی بعد از گل استقلال از آل کثیر شکایت کرد به نظرت خوشحالی عیسی مورد خاصی داشت؟
احتمالا انتظار داشتند عیسی بعد از گلزنی در دربی راه برود یا ناراحت شود. خوشحالی عیسی هیچ مشکلی نداشت ولی مشکل از جای دیگری است.

از کجا؟
رقبا حتی از سایه پرسپولیس و بازیکنانش هم می‌ترسند و هرکاری می‌کنند تا ما قهرمان نشویم ولی مطمئن باشید جام در پایان فصل در دستان سید جلال خواهد بود.

بعد از حواشی دربی دوباره بحث اینکه پرسپولیس تیم خاص است و یا وزیر پرسپولیسی است مطرح شد چه صحبتی در این مورد داری؟
خب این بحث‌ها تکراری است این دوستان اول فصل به دنبال قهرمانی هستند ولی هر سال در این مقطع که دستشان از جام کوتاه می‌ماند  وزیر پرسپولیسی می‌شود. در مورد خاص بودن پرسپولیس که کاملا واضح است تیم ما خاص است. تیمی‌که آبروی ایران در آسیا به حساب می‌آید در سه فصل اخیر دو بار به فینال رفته و همه جام‌های داخلی را درو کرده معلوم است تیمی‌معمولی نیست و خاص به حساب می‌آید. دوستان فکر می‌کنند با مصاحبه به آن‌ها جام می‌دهند ولی واقعیت در زمین رقم می‌خورد و آنجا پرسپولیس جام را بالای سر می‌برد. هرچقدر علیه پرسپولیس مصاحبه کنند و بیانیه بدهند اتفاقی رخ نمی‌دهد و فقط انگیزه پرسپولیس بیشتر می‌شود.

بازی با ذوب آهن را چطور می‌بینی؟
ذوب آهن تیم خوبی است و جایگاهش اصلا نباید اینجای جدول باشد. پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد چون ذوب آهن تیم با کیفیتی است. خب من کاپیتان هر دو تیم بودم ولی امیدوارم پرسپولیس ٣ امتیاز را بگیرد چون خیلی به آن نیاز دارد. برای ذوب آهن هم در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط این تیم در جدول بهتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اگه لازم باشه بازی آخر ۴ تا ۵ یا ۶تا هم از سپاهان میخوریم تا شما قهرمان نشید مطمئن باش ..ما استقلالی ها مدعی اصلی قهرمانی هستیم و هفته ۲۹ قهرمانیمون مسجل میشه و قیافه لنگیها مخصوصا کیسه مافیای ورزش دیدنی خواهدبود خخخخ
    • یاشار ۲۴ ابدی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      گودرز ، از تیم و باشگاه ناپاکتون اصلا بعید نیست در بازی آخر حتی ۱۰ تا بخوره ! همین که خودتون اعتراف به تبانی و ناپاکی میکنید برای ما کافیه خخخ فقط داداش گلم مطمئن باش به یاری خدا و همت بچه ها و کادرفنی اصلا نمیزاریم داستان قهرمانی به هفته آخر بکشه که شما بخواین عرض اندام کنید و ۱۰ تا از سپاهان بخورید . گودرز جان آرتروز گردن خیلی درد بدی داره زیاد به بالا نگاه نکن و یادت باشه ورزش برای سلامتی خیلی مهمه خخخ
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    ایول داری خار چشم دشمنان پرسپولیس.فقط کافیه مصاحبه ی اول فصل اصحاب کیسه رو در همین خبرورزشی یبار دیگه چاپ کنند تا ببینید کیسه جماعتی که اول فصل دم از کادر فنی کاملا کیسه ای میزدند و ذوق میکردند الان به چه روزی افتادن!همونایی که بالا وپایین میپریدند که بشمارید چندتا تیم سرمربی کیسه تن دارن!الان همونا از عصبانیت وناراحتی به همه چی گیر میدن الا به اصل موضوع که بی لیاقتی وبی عرضه گی کادر فنی وبازیکنان کیسه ست.گلات به پرسپولیسیها مبارک وبه کیسه تنان تسلیت.
  • بلال مفو IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    از کی تا حالا پیاز هم جزو میوه ها شده؟
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    چی رو قهرمان میشیم چپ و راست مصاحبه میکنید مگه نمی بینید چقدر بلا سر پرسپولیس میارن از همین مصاحبه های شماست. از طرفی هم فرصت سوزی و خوردن گلهای مفت آخر بازی که تا الی ماشالله. سپاهان با تفاضل قهرمان میشه حتی اگه با باخت استقلال تو بازی آخر باشه ببینید من کی گفتم.
  • مسعود IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    آقا سپهر وقتی علی آقا پروین وشما میگید پرسپولیسقهرمانمیشه شکینیستقهرمان میشه ممنون با روحیه
  • کاس IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    داش میتی وارد میشود
  • س IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اگه خوشحال عیسی موردی نداشت پس تقدیم به خودت آقا سپهر
  • ارش IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    ای ول سپهر عاشقتم کاش همه پیشکسوت ها مثل شما باشن .پرسپولیس حتما باید قبل هفته اخر کار رو تمام کنه از آنجایی که هفته اخر استقلال سپاهان هست نباید به امید توقف سپاهان باشیم چون این دودتیم با هم دوستن الان
  • کیوان ارجمند US ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    واقعا خوشگلی
  • ناشناس IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    پیشکسوت ذوب آهن خواهان برد تیم پیروزی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی