نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۷
لژیونر استقلالی از ام‌صلال جدا شد/ مدافع سابق آبی‌ها به استقلال برمی‌گردد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق استقلال و لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر به حضورش در این کشور ادامه خواهد داد.

خبرورزشی - روزبه چشمی پس از اینکه تصمیم به جدایی از استقلال در پایان کار و حذف آبی‌ها از فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا گرفت، یک سال اخیر را در ام‌صلال قطر سپری کرد و پس از فصل خوبی که همراه با این تیم تجربه کرد، تصمیم به جدایی گرفت تا راهی تیم جدیدی شود.

چشمی از هفته چهارم لیگ ستارگان قطر به ترکیب ام‌صلال اضافه شد و پس از آن در تمام مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ به میدان رفت که البته در هفته پایانی بخاطر اینکه بقای تیمش قطعی شده بود و یک دیدار دیگر در جام ستارگان (حذفی) داشتند، استراحت کرد.

مدافع سابق استقلال پس از انجام ۱۸ بازی در فصل اخیر لیگ ستارگان و دو بازی در جام ستارگان قطر که همراه با نمایش خوب او در خط دفاعی ام‌صلال همراه بود، با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شد که پس از انجام مذاکرات، پیشنهادات ارائه شده در سه مرحله را نپذیرفت و تصمیم به جدایی گرفت.

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر بازگشت او به ایران و استقلال طی روزهای اخیر مطرح شده، اما روزبه همچنان در قطر حضور دارد، در حال انجام مذاکره با سه باشگاه خواهانش است و طی روزهای آینده با یکی از این تیم ها به توافق می‌رسد و پس از آن به ایران برمی‌گردد.

آنچه که درباره تیم آینده روزبه چشمی وجود دارد، این است که او قطعا فصل آینده در ایران توپ نخواهد زد و به دلیل پیشنهادات و مذاکرات خوبی که در روزهای اخیر داشته، سال آینده را هم در لیگ ستارگان قطر آغاز می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پس اون استوری ها برای بنجل خان پیدا کردن محلی مفت برای گذراندن و گرفتن پول هنگفت از بیت الماله
  • Taj fan boy IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    روزبه چشمی، عارف غلامی و فرشید باقری یک روح هستن در چند بدن... باید پژمان منتظری بیاد تا وضعیت دفاعی مون درست بشه. کاوه رضایی هم مهاجم بسیار خوبیه. ما فقط کاوه و پژمان رو میخایم. امید ابراهیمی هم تیم پیدا کرد.
  • حماسه قشقایی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    یکی از موارد تبعیض بین استقلال و پرسپولیس اینه که پرسپولیس تو این سالها نصف لژیونر هاش مثل ترابی،امیری،احمدزاده و...رو برگردونده ولی استقلال یه بارم نتونسته اینکارو بکنه . چرا استقلال نمیتونه علی کریمی رو بیاره؟ چرا امید ابراهیمی رو نمیتونیم بیاریم؟؟ 3 ساله میگن کاوه رضایی قراره برگرده استقلال ولی هیچ که هیچ. مجید حسینی و صیادمنش دیگه به کنار.. مگه متولی هردوتیم یه وزارت خونه نیست. پس چرا پیروزی از خارج بازیکن میگیره ولی استقلال نمیتونه؟ و باز هم وزیر استقلالیه. ما حتی نمیتونیم رضایت نامه قاسمی نژادو بدیم!! وقتی میگیم این جنگ نابرابره منظورمون همینه. وقتی میگیم پیروزی حکومتیه منظورمون همینه. وگرنه چرا استقلال توان خرید لژیونر های خودشو نداره؟ متاسفانه دروغگویی در بعضی از هواداران پرسپولیس بالا رفته و هیچوقت جواب واضحی به این سوال نمیدن(چرا استقلال نمیتونه مثل پرسپولیس لژیونر هاشو دوباره بیاره؟.. بعد اینکه یادتون رفته وسط فصل صیادمنش رو به بهانه سرماخوردگی ترانسفر کردن ترکیه؟ آیا هواداران گفتن صیادمنش بره؟یه نفر بگه چه دلیلی داره صیادمنش وسط فصل فروخته بشه؟ فتحی مگه مهره وزیر نبود؟؟
    • مردم تاج سرنگون کردند GB ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      این بازیکنان بنجل اصلا کجای فوتبال جهان هستند خخخخخخخخخخخ طارمی هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رامین IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    خیلی حرف میزنی همین کاوه رضایی بیرو دربازبانتونو سوراخ کرد
  • پسرک استقلالی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    من به عنوان هوادار ۱۰۰ آتیشه استقلال دوست دارم روزبه برگرده چون وقتی اون بیاد اون و سیاوش زوج خوبی مشین بنظرم قایدی و ارسلان بمونن شیخ به خاطر پول زیاد بره قاسمی نژاد بیاد و کاوه هم بیاد این نقل و انتقالات استقلال ایران افتخار اسیا و جهان
  • محمد IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    ایشالله بر نگرده همش تو حاشیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی