نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فغانی رفت؛ قلعه‌نویی معترض است!/ دلیل ارائه شکایت گل گهر به کمیته اخلاق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل گهر شکایت از داور بازی با پدیده را به کمیته اخلاق ارائه خواهد کرد نه کمیته انضباطی.

خبرورزشی - گل گهر قصد دارد به خاطر صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه دوم و برخورد توپ به دست بازیکن پدیده در محوطه جریمه این تیم و دیگر مسائل این دیدار از عملکرد داور، شکایتی را در کمیته داوران فدراسیون مطرح کند.  

این باشگاه معتقد است علی بای قبلا نیز در دیدار پدیده مقابل پیکان مرتکب اشتباهات زیادی شده بود که منجر به محرومیتش شده بود اما دوباره برای قضاوت دیدار پدیده این بار مقابل گل گهر انتخاب شده است. به همین دلیل گل گهر قصد دارد شکایتی را نیز در کمیته اخلاق فدراسیون مطرح کند.

بازیکن تیم پدیده مدعی شده است در محوطه جریمه توپ به دست او برخورد کرده است اما داور درست تصمیم گرفته چون هر برخوردی پنالتی نیست. اما ارایه شکایت به کمیته اخلاق از سوی باشگاه گل گهر بدین معنی است که این باشگاه به سلامت داور مورد نظر مشکوک است. 

گل گهر در بازی با پدیده یک بر صفر شکست خورد. بعد از این بازی سعید الهویی دستیار امیر قلعه نویی به شدت از داور بازی گلایه کرد.

پیش‌تر امیر قلعه نویی به قضاوت‌های علیرضا فغانی و چند داور دیگر معترض شده و این موضوع را در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود که همین امر چالش‌هایی را به دنبال داشت. علیرضا فغانی مدت‌هاست از ایران رفته اما امیر قلعه نویی هم چنان به داوران در لیگ برتر معترض است! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش . IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    قلعه نوعی پارسال سپاهان را به فنا داد بدترین نتایج گرفت پولش هم کامل گرفت که قطعا حلالش نیست
  • ....... US ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    کافر همه را به کیش خود پندارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی