پیغام عجیب به استقلالی‌ها/ تا واکسن نزنم به ایران نمی‌آیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط سفر مربی (مشاور) خارجی استقلال به ایران تغییر کرده است.

خبرورزشی - استقلال این روزها به طور جدی در اندیشه جذب یک مربی خارجی است و فرهاد مجیدی قبل از جدال با پرسپولیس مدعی شد یک مربی ایتالیایی تحت عنوان مشاور او در آینده‌ای نزدیک راهی تهران می‌شود.

قاعدتاً مربی مورد نظر باید در خلال روزهایی که رقابت‌های لیگ برتر به دلیل آماده سازی تیم ملی و  سفر شاگردان اسکوچیچ تعطیل می شود مسافر کشورمان شود ولی گفته می شود شرایط به گونه دیگری شده است.

طبق خبرهای رسیده، میان استقلالی‌ها و چهره مورد نظر از بابت مسائل مالی اختلاف چندانی وجود ندارد و شرح وظایف او نیز کاملاً در اختیارش قرار گرفته ولی مربی اروپایی مورد نظر فرهاد مجیدی تأکید دارد با توجه به اینکه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده است، ترجیح می‌دهد زمانی به سوی تهران پرواز کند که دوز دوم را نیز تزریق کرده و خیالش کاملاً راحت شده باشد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم سرانجام مشاور خارجی مد نظر سرمربی استقلال چه زمانی چمدان‌های خود را برای سفر به ایران می‌بندد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    یعنی تو این چند سال مشکلاتی که گریبانگیره استقلال برای لنگ هم بود میذاشتن تیم لنگ اینجوری با مشکلات دست وپنجه نرم کنه؟؟ به مولا بوالله وتالله نمیذاشتن..چون از مافیای لنگ ترس دارن..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی