نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پایان شایعه تخلف در ثبت قرارداد/ کمیته انضباطی رای به برائت آکادمی باشگاه استقلال داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به برائت آکادمی باشگاه استقلال داد و اعلام کرد در ثبت قرارداد و صدور مجوز بازی به بازیکنان هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

خبرورزشی - بعد از موفقیت‌های تیم‌های آکادمی استقلال در رقابت‌های پایه، اتهامی مبنی بر ثبت غیر قانونی بازیکنان استقلال در هیات فوتبال و صدور کارت بازی برای بازیکنان آکادمی در خبرگزاری‌ها و برخی رسانه‌ها منتشر شد.

بعد از طرح شکایات آکادمی کیا و پیکان از استقلال، پرونده‌ای در کمیته انضباطی تشکیل شد که در نهایت کمیته انضباطی رای به برائت آکادمی باشگاه استقلال داد و اعلام کرد در ثبت قرارداد و صدور مجوز بازی به بازیکنان هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

احمد مددی مدیرعامل استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در این خصوص، گفت: الحمدالله که پاکی و درستکاری تیم‌های پایه استقلال در این ماجرا ثابت شد. استعدادهای آینده‌دار استقلال به حق قهرمان دو رده پایه شده‌اند و در دو رده دیگر هم روی سکو ایستاده‌اند.

وی افزود: از جریان سازان این اتهام که خودشان تخلفشان قطعی شده، تعجب می‌کنم که با علم بر اینکه تخلفی رخ نداده، این جریان را برای لوث کردن موفقیت‌های تیم‌های پایه استقلال ایجاد کردند. جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کنم که اگر لیگ پایه چند ماه دیرتر آغاز شد یا اگر بازی‌ها رفت و برگشت نبود، یک ظلم یا عدل مساوی برای همه تیم‌ها بود. به دلیل شیوع کرونا و با تصمیم مراجع ذی‌صلاح، لیگ پایه دیرتر آغاز شد. خوشبختانه ادعای باطل آقایان ثابت و آکادمی استقلال موفق شد در چهار رده پایه، دربی را از آن خود کرده و نتایج درخشانی کسب کند و خلاف ادعای این افراد ثابت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه RO ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اون از بلبلی و مرادی حالا هم تیمهای پایه اونم از احکام دربی، اونوقت پرسپولیس حکومتیه و با مهندسی خارج از زمین قهرمان میشه. فدراسیون عزیزی خائن بهتر از این نمیشه.
    • شهرام IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      میدونی به دروغ قسم جلاله خوردن در دادگاه مقیسه و صلواتی چه حکمی داره؟(دادگاه اسلامی همان دادگاهیست که بازیکن ساواکیتون را بخشید) میدونی بازیکنی که به اعتراف خودش 4 سال تست دوپینگ نداده، بعد از کتک کاری و فحاشی موقع تست دوپینگ شارلاتان بازی در میاره و تست نمیده به فدراسیون فحش میده ولی فدراسیون ندید میگیره مثل اتفاقات اصفهان که میگفتن چیزی ندیدیم؟ میدونی سعیدآقایی بخاطر کفتر لنگ پوش شب بازی با لنگ محروم شد ولی الانکه لنگی شده خاص شده و ... میدونی تیمی که 2 هفته متوالی درگیری ایجاد کرده ولی فدراسیون هواشو داره یعنی چی؟ میدونی در اوج قدرت استقلال و سپاهان، هیچوقت تمام تیمهای لیگ علیهشون مصاحبه نکردند ولی الان همه تیمه به لنگ میگن حکومتی میدونی یه حکومت منافع ملی را خرج فساد تیم باشگاهی بکنه یعنی چی(ماجرای اردوغان والان هند) میدونی یه وزیر از اپراتورهاش زورگیری کنه بده به باشگاه لنگ یعنی چی؟(30 تا از همراه اول، 30 تا ازهاوب اسپانسر استقلال و خدا میدونه چقدر از اپراتورهای دیگه)
  • ... IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پرسمولیس تیم حکومتیه.
  • مولر از برلین DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    غیر این بود باید تعجب می کردیم.. عزیزی خادم چکش اوردن برای نابودی فوتبال ایران!!!!!!!!!!!!!!!!! ریسی که بالابی عده ای امده برای عده ای کار خواهد کرد!!!!!! از زمان صفایی ما ریسس خود مختار نداریم . سلسله هست.... بذارید بدهی فیفا بیاید ان موقع این سلسله پایان می یابد .. همه چی مشخص می شود کی با کی بوده و چرا ... ریس جدید هم به انها کمک نخواهد کرد . چون . پای جریمه و اخراج در میان هست!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهرداد وکیل پایه یک دادگستری IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    بهتره باشگاه استقلال اون چند خبرنگاری که در خبر ورزشی و فارس با یک عده دلال و هادی مهدوی کیا پشت این جریان سازی بودند رو به جرم نشر اکاذیب و ایجاد تنش مورد پیگیری قرار بده و قوه قضاییه پیگیر بشه این جنجال چگونه و با شانتاژ چه کسانی شروع و چه پولهایی رد و بدل شده اسناد برای ارائه موجود است
  • ناشناس IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    برائت کی می ده فدراسیون کیسه کش خخخخخ و رشوه بده فاجعه...‌‌شکایت سی تیم با تبانی هئیت فوتبال و باشگاه کیسه .....کلا رد شد بعد هوادارانش از پاکی این باشگاه خوشحالن ووحشن گرفتن... همه جای این مملکت شبیه همه
  • مکتب ناجوانمردانه IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    کلا احکام کمیته انضباطی مددی زودتر از همه می فهمه مثل قضیه مظاهری
  • آبی بی رنگ IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    شکایت خدا رو بردن پیش پیغمبر
  • مکتب با شرف شاهین IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اسمشو باید بذارن کمیته حمایت از استقلال
  • پرسپولیس عزیز مردم ایران IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    هواداران پرسپولیسی با توجه به اینکه تخلف فدراسیون و استقلال محرزه . و از اونجا که مطمئنن امیدی به کمیته انضباطی داخلی نیست . حتی تیم های داخلی اجازه ندارن از این تیم حکومتی به فیفا شکایت کنن و معمولا به علت ترس از مقامات بالا پرونده به فیفا نمیره . بهترین کار اینه کلیه اخبار رو با ترجمه به الهلال گزارش بدید و بگید الهلال شکایت کنه تا پنجره استقلال مسدود بشه و نتونه بازیکنی جذب کنه . و بگید تیم های ایرانی به این دلیل که این تیم حکومتیه اجازه شکایت ندارن اگر الهلال این کار رو کنه استقلال دو پنجره محروم میشه بنابراین نمیتونه خودش رو تقویت کنه و خیلی راحت میتونن شکستش بدن
    • صمصامی GB ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      به به چه سخنانی!اقلا به منافع تیم های عربی این حرکات رو ترویج نکنیم.بابا این طایفه اسلام ایرانی رو هم قبول ندارند و به ایرانی چه استقلالی چه پرسپولیس میگن مجوس!این کینه و نفرت با ما چه کرده؟!
  • رضا IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    فدراسیون فوتبال ایران رای داده یا فدراسیون فوتبال شیرازی و پسران!!!!! مددی برو دوغتو بنوششششششششش
  • غضنفر IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اینکه شما و دوستانتان یک گروه هستید و چاقو دست خودش را نمیبره دلیل نمیشه بیای افاضات کنید که انگار چیزی نبوده، در رده های پایه همیشه و همیشه حتی در رده ملی ما پرونده های بسیار تیره و تاری داشتیم که قاعدتا هیچ وقت و هرگز فدراسیون زیر بار این تخلفها نرفته. پس این قدر اظهار شادمانی نکنید شما زورت زیاده، اگر نبود آقای فریادشیران که مهم ترین سابقه ایشون در فوتبال تایید نظرات حاجی مایلی بود!!! این قدر با قدرت و اعتماد مصاحبه اوت شکلی نمی کرد که ال میکنم و چنان میکنم اونهم در مورد موضوعی که به اذعان خودش در دوره ای بوده ک سمت و قطعا اطلاعات کافی نداشته.
    • سیدرضا US ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      شما که هنوز فرق ناصرفریادشیران با نادر فریادشیران پیشکسوت امروز و دروازبان دهه ی شصت استقلال رو نمیدونی نباید در مورد این تیم نظربدی، اونکه سرقفلیش با ممدمایلی زدن ناصرفریادشیران هست
  • شمسعلی. AE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    یعنی همه ی تیمها دروغ می گویند شما و کیسه کشا که دستتان در یک کاسه است راست می گویید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سیدرضا NL ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    روسیاهی موند برای ذغالی. بسیار متاسفم برای مهدوی کیا و حالا متوجه میشم که چرا زیرمجموعه علی کریمی قرار بود باشه در کنار سعید دقیقی بازیکنی که خداحافظیش از فوتبال با محرومیت دوساله ی دوپینگ رقم خوورد . خیلی خنده داره خودشون با تقلب و اشک تمساح ریختن در پی نتیجه گرفتن بودن و تحریک احساسات هوادار عوام و اکثریت نوجوان حاضر در فضای مجازی .همین خبر ورزشی دیدیم که چطور باپروپاگاندای رسانه ای دنبال قصاص قبل از جنایت بود و چقدر تهمت و ناسزا به تیم پرافتخار استقلال هواداران خاص بازیکنان و مربیان باغیرت و پیشکسوتان با دیسیپلین تماشاگران عموما قرمز زدن
  • ناشناس IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    استقلال و پرسپولیس هرگز محکوم نمی شوند این دو تیم از طرف حکومت حمایت می شوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی