خیال یحیی از یک پست راحت شد؛ مدافع سرخ‌ها بازی می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی که بازی حذفی پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، حالا به دیدار حساس تیمش برابر ذوب آهن اصفهان می‌رسد.

خبرورزشی - سیامک نعمتی مدافع - هافبک راست پرسپولیس در دیدار با سپاهان اصفهان از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد اما در زمین ماند تا این بازی به اتمام برسد.

پس از پایان آن بازی جنجالی مشخص شد آسیب دیدگی کتف سیامک نعمتی خیلی جدی است و ممکن است این بازیکن به دربی و دیدار حساس با استقلال تهران نرسد. پیش از دربی پزشکان پرسپولیس به توصیه یحیی گل‌محمدی خیلی تلاش کردند بازیکنان مصدوم این تیم را به دربی برسانند. سیامک نعمتی یکی از این بازیکنانی محسوب می‌شد که یحیی خیلی روی حضورش در بازی با استقلال حساب باز کرده بود.

در نهایت پزشکان پرسپولیس توانستند با زحمت فراوان سیامک نعمتی را به دربی برسانند و سرمربی قرمزها نیز این بازیکن را در ترکیب اصلی و در سمت راست خط دفاعی تیمش قرار داد. با پرتاب اوت و بلند کردن دست دوباره درد قدیمی کتف سراغ سیامک نعمتی آمد و در نهایت این بازیکن در دقیقه ۴۶ جای خودش را به فرشاد فرجی داد. در ادامه مشخص شد کپسول مفصلی شانه سیامک نعمتی دچار مصدومیت شده است و برهمین اساس به دیدار حذفی پرسپولیس برابر شاهین بندرعامری نرسید.

در آن دیدار حذفی، مهدی شیری در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس بازی کرد و نمایش خوبی هم ارائه داد اما کیست که نداند مدافع راست مورد علاقه یحیی گل محمدی سیامک نعمتی است! بازیکنی که در انتقال توپ از دفاع به حمله فوق العاده است، ارسال‌های خوبی دارد، شوتزن قابلی است و از شم گلزنی بالایی نیز برخوردار است. سیامک نعمتی در فاز دفاعی هم عملکرد خوبی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا خودش را نشان داده است. حالا از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که سیامک نعمتی بدون مشکل تمرین کرده و خودش را به بازی حساس در اصفهان رسانده است.

با آمادگی سیامک نعمتی خیال یحیی گل محمدی از سمت راست خط دفاعی تیمش راحت شده است. جایی که نقطه قوت تیم ذوب آهن با حضور میلاد جهانی شوتزن و تکنیکی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی