دو مورد غیراخلاقی درباره سیدجلال حسینی گزارش شد!/ تشخیص احضار بازیکنان با ماست/ یک بازیکن استقلال را هم دعوت نکردیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

 رأی کمیته انضباطی درخصوص بازی‌های پرحاشیه اخیر پرسپولیس با سپاهان و استقلال اعلام شد و خاطیان علاوه بر محرومیت، جمعاً مبلغی به میزان یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان باید پرداخت کنند.

خبرورزشی - جدا از این موضوع محرومیت‌هایی که کمیته انضباطی برای بازیکنان در نظر گرفته است، خود محل حاشیه و اعتراض شد تا آنجا که باشگاه پرسپولیس درخواست تجدیدنظرخواهی را به کمیته استیناف ارسال کرد و در فضای مجازی سیل عظیمی از اعتراض‌ها نسبت به حکم صادر شده علیه این باشگاه به راه افتاد.

براساس رأی کمیته انضباطی، فرشاد فرجی و بهزاد غلامپور پس از جنجال‌های دربی محروم شدند، جلال حسینی و عزت الله پورقاز هم بابت اتفاقات اصفهان دچار محرومیت شدند اما آنها جدا از محرومیت، باید مبالغ سنگینی را پرداخت کنند.

در جمع پرسپولیسی‌ها، فرشاد فرجی و مهدی ترابی جمعاً ۱۵۰ میلیون و باشگاه پرسپولیس نیز ۱۵۰ میلیون تومان بابت حواشی دربی و سیدجلال حسینی، سعید آقایی و محمدحسین کنعانی زادگان جمعاً به مبلغ ۲۲۵ میلیون و باشگاه پرسپولیس ۱۰۰ میلیون تومان بابت بازی با سپاهان جریمه شدند که جمع جرائم پرسپولیسی‌ها ۶۲۵ میلیون تومان است.

از بین آبی پوشان نیز محمد نادری، سیداحمد موسوی و بهزاد غلامپور جمعاً به میزان ۲۲۵ میلیون و باشگاه استقلال نیز ۱۰۰ میلیون جریمه شد که جمع جرائم آبی پوشان به عدد ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است.

در نهایت از میان اصفهانی‌ها عزت الله پورقاز و محمدرضا حسینی جمعاً ۱۵۰ میلیون و باشگاه سپاهان ۱۰۰ میلیون جریمه شدند که مجموع جرائم اصفهانی‌ها رقم ۲۵۰ میلیون تومان است.

اعتراض جدی پرسپولیسی‌ها به رأی کمیته انضباطی به خصوص محرومیت سیدجلال حسینی این است که او مدعی شده دفاعیات او را نشنیده‌اند و حکم را صادر کرده‌اند. ضمن اینکه محرومیت همزمان فرجی هم مزید بر علت شده تا پرسپولیسی‌ها تحت فشار از دست دادن مهره‌های دفاعی‌شان در بازی بعدی به این حکم معترض باشند.

در این زمینه بخوانید:

 نمی‌دانم ابلاغیه‌های کمیته انضباطی در باشگاه‌ها چه می‌شوند

حسن‌زاده محمدی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اعتراض‌هایی که نسبت به حکم صادر شده مطرح می‌شود به ایران ورزشی گفت: «ما فقط از خاطیان دربی خواستیم تا در کمیته انضباطی حاضر شوند اما برای بازی پرسپولیس - سپاهان، طی نامه‌ای به باشگاه‌ها از آن‌ها خواستیم تا بازیکنان دفاعیه‌های خود را به صورت کتبی برای ما ارسال کنند. نه تنها بازیکنان این دو باشگاه که بازیکنان استقلال هم بعد از دربی هیچ دفاعیه‌ای به صورت کتبی برای ما نفرستاند. باید بپذیریم که احضار همه خاطیان در تمام پرونده‌های انضباطی برای ما امکان‌پذیر نیست اما عجیب است که باشگاه‌ها هم برای ارسال دفاعیه‌ بازیکنان با ما همکاری نمی‌کنند. نمی‌دانم چه دلیلی دارد؟ آیا اصلاً باشگاه‌ها، درخواست ما برای دریافت دفاعیه کتبی بازیکنان را به خود آن‌ها ابلاغ می‌کنند یا برای اینکه تمرکز بازیکنان به هم نخورد این کار را انجام نمی‌دهند و در عوض خود باشگاه برای ما دفاعیه می‌فرستد؟ در هر حال این اشتباه است.»
 
چرا از بازیکن استقلال نمی‌گویند که دعوت نشد و محروم شد؟

حسن‌زاده محمدی می‌گوید: «ترابی، نادری، فرجی و غلامپور، چهار بازیکنی بودند که از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شدند. با توجه به وظیفه صیانتی که داریم تصمیم گرفتیم این بازیکنان را دعوت کنیم تا درباره رفتارشان توجیه شوند. بعد از جلسه هم دیدید که مصاحبه کردند و خطای خود را پذیرفتند. از سیدجلال حسینی اما انتظار می‌رود که چنین مواردی را بداند. مگر کمیته انضباطی چه می‌خواهد جز این؟ ضمن اینکه کمیته انضباطی کاملاً براساس گزارش داوری و دو مورد غیراخلاقی که درباره سیدجلال حسینی گزارش شده بود، برای او رأی داده‌ است. چرا دوستان معترض چیزی درباره سید احمد موسوی نمی‌گویند که به کمیته انضباطی دعوت نشد و جزء محرومان هم هست؟»
 
این تشخیص ماست که چه کسی به کمیته انضباطی احضار شود

رئیس کمیته انضباطی تأکید می‌کند: «در پرونده پرسپولیس - سپاهان، ما برای سعید آقایی، کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی از پرسپولیس، سید محمد حسینی از سپاهان و همچنین خبرنگار اصفهانی و آقای کوراهیه ابلاغیه زدیم که دفاعیه کتبی بفرستند. علاوه بر این مدیران عامل باشگاه‌ها را هم احضار کردیم. این تشخیص ماست چه کسانی به کمیته انضباطی بیایند و چه کسانی نیایند. ضمن اینکه ما در سطح بالاتری، مدیران عامل این باشگاه‌ها را احضار کردیم و توضیحات آن‌ها را شنیدیم. در کنار این موضوع حق دفاع به بازیکنان سپاهان و پرسپولیس داده شد اما آنچه برای من عجیب است این است که چرا باشگاه‌ها ابلاغیه‌های ما را جدی نمی‌گیرند که ما بتوانیم دفاعیه بازیکنان را داشته باشیم؟ »

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    امکان ندارد تحت تاثیر حواشی رای صادره رای درستی باشه .جرم غیراخلاقی برای سید جلال ؟ حرف زدن هم بلد نیستیم چه رسد حکم صادر کنیم بهرحال پرسپولیس باید مواظب بی پولی آقایان و حقوقهای آنان هم باشه . ولی یک چیز چه پرسپولیس را نقره داغ بکنید چه نگنید نمیتوانید روند تیم را نمیتوانید عقب بیندازید
  • مولر از برلین DE ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    یکی نفر به این قاضی بگوید تخلف تماشاگران سپاهان چه دخلی به محرومیت پرسپولیس از میزبانی در تهرلن دارد... اگه برعکس ایت اتفاق در تهران رخ می داد و می توانستند نورچشمی سچاهان محروم کنند.. بابا عامل اصلی متشنج شدن فوتبال ایران احکام کمیته انظباتی هست.... عادل نیست!!!!!!!!!!!!! تخلف فرودگاه الان در کدام مرحله کمیته انظباتی گیر کرده!!!!!!!!!!!!!!!!! قضیه طرفداران سپاهان هیچ وقت درست نمی شود تا مادامی که قاطعیت باشد . که خادم ندارد . چون با رایی بهاروند امده!!!!!!!!!!!!!
    • شاهرخ خان IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      کامنت اول: اولا: غلامپور بازیکن نیست و مربیه. ثانیا: غلامپور و موسوی از بیرون به داخل زمین حمله‌ور شدن. ثالثا: غلامپور علاوه بر ورود غیرقانونی به زمین به فرجی مشت هم زده. رابعا: گنه کرد به بلخ مسگری/ به شوشتر زدن گردن آهنگری. سپاهان میزبان بوده اون وقت چرا پرسپولیس باید از بازی خونگی محروم بشه!! خداییش خونواده خودت از این احکام خنده‌شون نمیگیره. خامسا: موسوی جزو نفرات حاضر در زمین نبوده که احتیاجی به احضارش باشه. حکم اون کاملا معلومه. پس منت سر خبرنگار خبر ورزشی نذار. در ضمن عصر حجر نیست که فکر رفت و آمد سیدجلال به کمیته انضباطی باشی. سیدجلال با دوچرخه‌ پسرش دوست داشت شرفیاب حضور شما بشه تا روی ماه زبده‌ترین قاضی کره زمینو از نزدیک ببینه!! واقعیت اینه که احکام شما و اون جاودانی بیسواد و متبکر چنان پرایراد و پر از تناقضه که تا سالهای سال شما دو قدرقدرت باید سرتون پایین باشه به خاطر افتضاحی که به بار آوردین.
    • شاهرخ خان IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      کامنت دوم: داور و ناظر دو بازی چیزی در مورد افراد متفرقه استادیوم نقش جهان و کنار زمین، آقایان محمد محبی، داریوش شجاعیان، سیاوش یزدانی، وریا غفوری و نیمکت استقلال همچنین صدای بلندگوی نقش جهان چیزی برات نفرستادن یا اینکه شما نخونده پاره‌اش کردی. چون ظاهرا برات مهم نبوده. در مورد جریمه‌ ۶۲۵ میلیونی پرسپولیس چیزی نمیگم تا بیشتر از این شرمنده نشی بزرگوار!! آقای حسن‌زاده شما اصلا قاضی منصف و خوبی نیستی. من که درس قضا نخوندم با همین ادله محکم از شما بهتر تشخیص خطای شما رو دادم. پس بهتره ردای قضاوت رو از دربیاری چون حقوق بسیاری رو پایمال کردی. حالا یا به خاطر عشقت به تیمی خاص(سپاهان یا استقلال) یا نفرتت از تیمی خاص(پرسپولیس). شما باید بیای شاگردی منو بکنی.
  • طه IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    کمیته انصباطی قصدفرار بجلو با فرافکنی علیه برسبولیس و مطلوم نمایی اس تق لال را دارد تا ذهنها را در مورد یی عدالتی حاکمان تلطیف کنند. آقایان خودتان همونی هستید که تصور دارید مردم به ویزه یرسبولیسیهای عزیز هستند.
  • سام IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    اولا مشخصا شپا جانب چه تیمی رو میگیرید و از چه کسانی دستور میگیرید.. دوما یعنی سیاوحش یزدانی اخلاقا بهتر از سید هست که دعوت نشد!!!؟؟؟ شما داردی با این جرائم فقط سوء استفاده میکنید و میخواید یه جوری جبران کنید خسارتهای فدراسیون قبلی رو!! لعنت به عزیزی خادم و و رضا جاودانی و کل اعضاء کمیته انضباطی
  • اریا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    الان دقیقا چرا باید پرسپولیس که بحران مالی هم داره در مجموع ۶۵۰میلیون جریمه بده ولی استقلال و سپاهان ۳۲۵و۲۵۰ میلیون در حالیکه شروع کننده هم تیم‌های دیگه بودن دقیقا عدالت رعایت شده خخخ
    • هیراد مهراد ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      آریا جون باید پول ویلموتس رو از امثال پر سپولیس بگیرن دیگه و--- این حسن زاده میگه چرا استقلالیها شاکی نشدن ورای رو پذیرفتن آخ مرد حسابی وقتی استقلالیها که شروع کننده دعوا بودن وخودشون هم انتظار رای سخت تر از این رو داشتن رای به اون شیرینی بهشون دادی باید به چی اعتراض کنن تازه یکیشون هم که بودو نبودش فرق نمیکرد چون میخواست رو نیمکت بشین حالا روی سکو میشین
    • دختر پرسپولیس IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      چون فدارسینون لیگ نمیخواد پرسپولیس قهرمان شه ولی خو چیکار.کنیم امسالم جام واس ماس استقلال ایشالا لیگ دست سوم جام میبری
    • ... PL ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      آریا جان اینطوری حمایت کردن به ضرر تیم هست نه منفعت. چرا که میگن کسی که هیچی از فوتبال نمی دونه هم داره نظر میده! خب اصراری هم نیست نظر بدی حتماً. جرائم بازیکنان قانوناً باید از طرف خود بازیکن پرداخت بشه نه تیم. کوتاه بیا.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    محروم کردن لنگیا از باری در اصفهان جلوی سپاهان عملا بی نتیجه است چون لنگ با ذوب آهن در اصفهان بازی می کنه سپاهانی ها باز می توانند حاشیه براشون بسازند همینطور لنگیا برای سپاهان وقتی در تهران بازی داره
  • صادق باوی US ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    بی سوادی کمیته ضد پرسپولیس در حکمی که صادر شده مشهود هست خدا جوابتان بدهد.
  • غلامرضا از خوی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    واقعا جای تاسف داره...این فوتبال کجا داره میره...از راس هرم فدراسیون تا دم در نگهبانی دارن چی میکنن؟از این فوتبال چی سرشون میشه؟بهتر از این نمیشه!
  • قاسم IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    اول برو همون آیین نامه انضباطی بخون جریمه هست طبق همون باشه کجای دنیا یک تیم مهمان بازی فصل آینده از میزبانی محروم میشه؟؟ با خودت چند چندی!!! شما آهی در بساط ندارید فقط کاسبی و دزدی که تو این مملکت رواج پیدا کرده رو انجام میدید قاضی که نتونه حکم حق بده و دنبال توجیه هست تا دلت بخواد هست آبروی عدالت و قضاوت رو بردید
  • اصالت خوبه IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    رای صادره درست یا غلط حرفی نیست،مشکل اوجایه که واسه سایر تیمها ۲۴ ساعته صادر میشه واسه پیروزی جمهوری اسلامی بعد از دربی$@$@ آقای جلال... خودت بهتر از همه میدونی که اگه از دفتر ... حمایت نمی شدی واسه ارتباطی که با حسین هدایتی داشتی الان کنار دستش باید آب خنک میخوردی$$$$
  • ناشناس IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    تو خواب ببینید پرسپولیس را نابود کنید ..یه مشت بی انصاف
  • احمد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    تست دوپینگ ندادی باید دوسال محروم بشی تازه روتم زیاده کی به مامور کنترل دوپینگ میگفت برادر بذار من برم هرچی جام هست دادن به تیم شما کی با شما مشکل داره انگار حالت خوب نیست
  • مجتبی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    این رو دیگه بچه ۵ ساله هم میدونه که فدراسیون فوتبال و کمیته انظباطی همیشه سر هواداران و بازیکنان باشگاه پرسپولیس رو همیشه با بی عدالتی بریده و امسال هم که پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی میخواد قهرمان بشه اینا میخوان هرطور شده جلوی قهرمانی رو بگیرن،اما بخدا کور خوندید،این تیم با پشتوانه پنجاه میلیون هوادار به هیچ کس و هیچ تیمی باج نخواهد داد،وقتی پرسپولیس دو بار توی آسیا نایب قهرمان شد دشمنان این باشگاه مردمی بیش از پیش برای به زمین زدن این تیم مردمی دست به کار شدن،از طرفداران کیسه بگیرید تا طرفداران ترتر،که به تیمهای غریب کلی ایمیل زدن و اطلاعات نادرست به آنها رساندند،اما بازهم روسیاهی برای خود آنها ماند،به امید قهرمانی در آسیا که امسال محقق خواهد شد و به امید پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر ایران، نده بار ارتش سرخ آسیا،از طرف بچه های نیروگاه،قم.
  • دخترپرسپولیس IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    به نظرم جد بازیکنام محروم بکنین اینجور که داره میره فکنم اتفاق بیفته حرف اق یحیی داره درست درمیاد. پرسپولیس انقدر بزرگ که چشای استقلال داره درمیاد.
  • مزیدی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    """ ما تشخیص میدهیم چه کسی احضار شود و چه کسی نشود """" خب سئوال این هست که چرا تشخیص شما اشتباه و غلط و جهت دار است؟ شما به جای اینکه جواب دهی دوباره سؤال را تکرار می کنید. خاک بر سر اونی که به امثال شما مدرک داده، در دانشگاه حقوق ابتدا وجدان دانشجو را بیدار می کنند، اما شما این یک قلم جنس رو نداشتید، پس چه جوری بهت مدرک دادن؟
  • بهی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    اقای‌حسنزاده‌جمع‌کن‌این‌دله‌دزدیها‌را‌شمااگر‌مرد‌بودید‌تمام‌خاطیان اصفهان‌وتهران‌راباهم‌دعوت‌میکردید‌بعد‌حکم‌ناعادلانتون‌رانثار مظلومان‌پرسپولیس‌میکردی‌گمان‌کنم‌تیم‌شله‌براتون‌دوتا‌رول‌ ورق‌فرستاده‌تاماس‌مالیش‌کنید‌بله‌چون‌مال‌خودش‌که‌نیست مال‌من‌وافراد‌این‌جامعه‌هست‌سپاهان‌‌ازسالی‌که‌کارخانه‌حلبی‌ سازی‌راراه‌انداختند‌مثل‌گرگ‌خونخوار‌افتاد‌توش‌اگر‌مردند‌یه‌تیم‌ مردمی‌مثل‌پرسپو‌ایس‌درست‌میکردند‌نه‌بامال‌مردم‌و‌بیت‌المال شماهرطرف‌باد‌بیاد‌اونهم‌باد‌پول‌همونطرف‌غش‌میکنید‌‌ چون‌تو‌این‌کار‌باداوریتون‌چند‌سال‌پیش‌معلوم‌شد‌کدوم‌طرف‌غش‌میکنید‌ جمع‌کنید‌این‌بی‌بته‌گی‌را‌شما‌قاضی‌نیستی‌که‌حکم‌بدی‌تو‌مال‌این‌حرفها‌نیستی‌بروهمونجا‌اصفهان‌تابرات‌بریانی‌سفارش‌بدند‌‌توراچکار‌باقضاوت۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی