شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
۰ |
۰
سرمربی تراکتور گزینه اول تیم دسته اولی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بادران تهران که در رده دوم جدول لیگ دسته اول قرار دارد از مدعیان صعود به لیگ برتر است و ظرف امروز یا فردا سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

خبرورزشی - رسول خطیبی که هفته قبل از سرمربیگری تراکتور استعفا داده بود در بازگشت دوباره به تمرینات این تیم فیروز کریمی را به عنوان مدیر فنی در کنار خود دید. به نظر می‌رسد او از حضور کریمی در سمت مدیر فنی چندان رضایت ندارد و به صورت تلفنی مذاکراتی را با مالک باشگاه بادران برای سرمربیگری این تیم انجام داده است.

بادران در آخرین مسابقه خود در لیگ دسته اول پنج شنبه در بوشهر با نتیجه ۲ بر ۱ برابر تیم شاهین شکست خورد و بعد از این بازی محسن عاشوری سرمربی این تیم استعفا کرد.

باشگاه بادران مذاکراتی را با رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتور که او هم بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی استعفا داده بود اما دو روز بعد به تمرینات این تیم برگشت، انجام داده است.

قرار شده رسول تا عصر امروز جواب نهایی‌اش را اعلام کند. وحید بیاتلو گزینه دوم این باشگاه است. 

حساسیت مسابقات با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ یک افزایش یافته و بادران پنجشنبه همین هفته بازی مهمی برای تثبیت موقعیت خود در بالای جدول دارد. باید دید کدام سرمربی برای هفته های پایانی روی نیمکت این تیم تهرانی خواهد نشست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی