آخرین خبر از پرونده مهم و سؤال‌برانگیز پیکان - سایپا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده دیدار بین تیم‌های پیکان و سایپا در لیگ برتر ایران به زودی منجر به صدور رای می‌شود.

خبرورزشی - باشگاه سایپا بر این عقیده است حضور بازیکن ششم در ترکیب تیم پیکان غیر مجاز بوده و بر اساس بند دو ماده ۶۱ نتیجه بازی باید ۳-۰ به سود سایپا اعلام شود اما باشگاه پیکان می‌گوید بازیکن ششم ثانیه‌های کمی در میدان حضور داشته و حتی توپ بازی را لمس نکرده است. به همین خاطر نتیجه بازی نباید تغییر کند. این اتفاق یک بار در ایتالیا و در بازی رم رخ داد که نتیجه بازی ۳-۰ اعلام شد. 

فدراسیون فوتبال برای مشخص کردن نتیجه ای این بازی با فیفا نامه نگاری کرده است. این موضوع محرمانه پیش می‌رود و با پاسخ فیفا رای پرونده صادر خواهد شد. کمیته انضباطی بر اساس خبرهای رسیده معتقد است برای رسیدگی به این پرونده باید از بند دو ماده ۶۱ استفاده کند که در این صورت نتیجه بازی ۳-۰ به سود تیم سایپا اعلام خواهد شد و در این صورت شانس‌های این تیم برای ماندن در جمع تیم‌های لیگ برتری افزایش پیدا خواهد کرد. 

از آنجایی که لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی مدتی متوقف خواهد شد کمیته انضباطی عجله ای برای صدور رای این دیدار ندارد اما حتما پیش از شروع هفته بعدی رای این بازی اعلام خواهد شد. تیم‌هایی که در انتهای جدول رده بندی برای ماندن تلاش می‌کنند می‌گویند نتیجه ای این بازی نباید تغییر کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    این دیگه اینقدر فس فس فس کردن ندارد ،تعداد تعویض یک تیم در هر بازی پنج تاست ولی پیکان شش تا تعویض کرده پس تخلف انجام شده پس نتیجه مشخصه سه بر صفر به نفع سایپا ،،مگر اینکه به خاطر مهدی تاتارو لنگی پاپا بخواهد قانون دور بزند که آن موضوعی چیز دیگریه مثل چند فصل گذشته که نتایج تیم خاص بیرون زمین رقم خورده یعنی توی وزارت ورزش پاپا مسعود جون لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی