نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
۲ |
۵
حسرت بزرگ سِرالکس فرگوسن/ من اشتباه کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد معتقد است اگر اشتباه تاکتیکی او نبود، تیمش فاتح لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۱ می‌شد.

خبرورزشی - سرالکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد معتقد است اگر در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۱ پارک جی سونگ هافبک کرهای تیمش را مامور مهار لیونل مسی میکرد، منچستریونایتد در آن بازی برنده میشد.

مربی اسطورهای فوتبال انگلیس که در ۲۷ سال حضور روی نیمکت شیاطین سرخ همه افتخارات ممکن را با این تیم به دست آورد در گفت‌وگو با شاگرد قدیمی خود، گری نویل، در مورد شکست ۳-۱ تیمش مقابل بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی حرف زده و آن را یکی از خاطرات تلخ خود عنوان کرده است.

فرگی اعتراف کرد که هنوز حسرت این را می‌خورد که چرا در آن بازی پارک جی سونگ را که در ترکیب اصلی حضور داشت از نیمه دوم مامور مهار مستقیم لیونل مسی نکرد. فرگوسن بازیکن کره‌ای را یکی از بهترین بازیکنانی می‌داند که با او کار کرده، بازیکنی که به اندازه شایستگی‌اش به حق خود نرسیده است.

فرگوسن در این مورد گفت: «از همان جا ضربه خوردم و فینال را مقابل بارسلونا در ومبلی باختم. باید بین دو نیمه تعویض انجام می‌دادم و پارک را مامور مسی می‌کردم. اشتباه بزرگی کردم. می‌خواستم این کار را بین دو نیمه انجام دهم اما پیش خودم گفتم، ما گل تساوی را قبل از پایان نیمه اول زده‌ایم، شاید انها سیستم‌شان را عوض کنند در این صورت ما بهتر می‌توانیم بازی کنیم. در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول ما واقعاً خوب بودیم و کاملاً رو به جلو بازی می‌کردیم. اما اگر پارک را رو به روی مسی می‌گذاشتم، فکر می‌کنم می‌توانستیم آنها را شکست دهیم.»

مسی در نیمه دوم آن بازی در حالی که بازی با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، یک گل زیبا زد و یک پاس گل هم برای داوید ویا مهیا کرد تا باسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۱ شود.

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی و پارک‌جی‌سونگ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    نظر دادن راجع به فرگوسن کار من و امثال من نیس ولی مهار کردن مسی در کل نود دقیقه هم کار هر کسی نیس اونم مسی ۲۰۱۱!
  • ابی از فلاح IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    یچی جالب بگم از کیسه ها ،اون زمانی بود ک جواد چکش تو لالیگا بود و این کیسه ها خبرشو سنیده بودن ک فتل با پولهای حروم مردم ک هکون بیت المال هست میخواست جواد چکش بیاره تاح ک با دروغش میگفت خود جواتی پولشو داده و قسمتیش رو هم اوساسونا نخواسته‌.خخخخ یعنی دقیقا مث این مدیر کیسه ک گفت کلوچه نادری خودش پول و داده به عشق کیسه.خخخخ یعنی میخوام بگم ادم مهم نیست،مهم این هست که اگه کیسه کش باشی دقیقا و قطعا یک دروغگوی قهار هستی.اره داشتم میگفتم این کیسه های بی منطق میگفتن سطح جواد چکش خیلی خیلی بالاتر از پاذک هست.یعنی همینقدر این کیسه ها فنا هستن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی