نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تاکتیک جدید برای ضربه زدن به تیم ملی/ بحرینی‌ها برای بازی با ایران به ورزشگاه می‌روند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا اواخر زمستان سال گذشته در تصمیمی کاملاً ناعادلانه نه تنها تیم‌ ملی کشورمان را از میزبانی دیدارهای باقی‌ مانده مرحله اول انتخابی جام جهانی محروم کرد بلکه تصمیم گرفت تمام مسابقات این گروه به صورت متمرکز در بحرین برگزار شود.

خبرورزشی - خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مقامات بحرینی برای افزایش شانس صعود از گروه دنبال کسب مجوز از کمیته پزشکی کنفدراسیون و فیفا هستند تا هنگام برگزاری مسابقات بتوانند تماشاگران خود را به صورت محدود در ورزشگاه داشته باشند.

برخی از سایت‌ها و صفحات ورزشی عرب‌زبان حوزه خلیج فارس این خبر را در قالب شایعه مطرح کرده‌اند و مدعی‌اند طی روزهای آینده مسئله احتمالاً جدی‌تر هم می‌شود. 

کاملاً بدیهی است هدف اصلی بحرینی‌ها از چنین تاکتیکی، فقط و فقط مهم‌ترین مسابقه آنهاست که برابر تیم ملی کشورمان خواهد بود. آنها می‌گویند با توجه به روند واکسیناسیون در کشورشان می‌توانند تماشاگران بحرینی را به صورت محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ورزشگاه ببرند.

حالا باید ببینیم مقامات عالی پزشکی در این رابطه چه تصمیمی می‌گیرند؟ البته قطعاً کنفدراسیون از هیچ تلاشی برای کمک به بحرین فروگذار نخواهد بود ولی امیدواریم فیفا وارد عمل شده و با اتخاذ موضع بی‌طرفانه اجازه ندهد حق تیم‌ملی ایران ضایع شود.

طی سالیان گذشته به ویژه در دهه ۸۰ شمسی، تیم ملی ایران هنگام برگزاری مسابقات رسمی خود برابر بحرین در منامه بارها با کم‌لطفی تماشاگران مواجه شده و گاهی اوقات رسماً شاهد بودیم با بلندگو از روی سکوها به ملی‌پوشان کشورمان بی‌احترامی می‌کردند. اتفاقی که حتی در آن زمان هم موجب برخورد جدی با بحرین نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قهرمان همه دوران IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    خوب الآن ایران باید قبل اینکه این مجوز رو بهش بدند اعتراض و نظر مخالف خودش مبنی بر عدم حضور تماشاچی رو، انجام بده. اونم به صورت خیلی جدی و پشتش رو گرفتند... چون اگر خدایی نکرده بزارند اول همچین اجازه ایی رو به بحرین بدند و بعد تازه ایران اعتراض کنه، اونوقت رای شون برنمیگرده مثل همین قضیه میزبانی...
  • قهرمان همه دوران IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    خبر ورزشی از شما میخوام که راجب به این بحث قبلیم ( کامنت قبلی)به فدراسیون نشین ها بگید. چون معمولا آن ها دست رو دست می‌گذارند و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی