یازدهمین قهرمانی اتلتیکومادرید در لالیگا/ فصل رئال و بارسلونا با پیروزی تمام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتلتیکومادرید مقابل رئال‌وایادولید کامبک زد تا برای یازدهمین مرتبه قهرمانی در لالیگای اسپانیا را جشن بگیرد، در حالی که رئال‌مادرید و بارسلونا پیروز شدند ولی جایگاه‌شان تغییر نکرد.

خبرورزشی در هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا اسپانیا، اتلتیکومادرید، رئال‌مادرید و بارسلونا پیروز شدند تا در نهایت شاگردان سیمئونه برای یازدهمین مرتبه قهرمان لالیگا شوند.

اتلتیکومادرید در خانه رئال وایادولید به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و در نهایت عنوان قهرمانی را به‌دست آورد. شاگردان سیمئونه در این بازی ابتدا با یک گل که پلانو دقیقه ۱۸ زده بود عقب افتادند اما در نهایت توسط کورئا در دقایق ۵۷ و سوارس در دقیقه ۶۷ به گل رسیدند تا با ۸۶ امتیاز بر بام فوتبال اسپانیا بایستند.

وایادولید - اتلتیکومادرید

در دیگر دیدار رئال مادرید نزدیک‌ترین تعقیب کننده اتلتیکو در مصاف با ویارئال به سختی ۲ بر یک به پیروزی رسید تا در نهایت با ۸۴ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد. بنزما و مودریچ در دقایق ۸۷ و ۲+۹۰ برای رئال گلزنی کردند و پینو دقیقه ۲۰ گل ویارئال را زد.

رئال مادرید - ویارئال

بارسلونا هم در خانه ایبار به میدان رفت و با تک گل گریزمن در دقیقه ۸۱ به پیروزی رسید. شاگردان کومان با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و در رده سوم قرار گرفتند. ایبار با شکست مقابل بارسا به دسته دوم سقوط کرد.

ایبار - بارسلونا


جدول لالیگا اسپانیا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰

جدول لالیگا اسپانیا فصل 2021-2020

به این ترتیب در حالی دو بازی هفته آخر لالیگای اسپانیا یک‌شنبه شب برگزار خواهد شد، تکلیف قهرمان، صعود و سقوط مشخص شده است. اتلتیکومادرید، رئال‌مادرید، بارسلونا و سویا راهی لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند، در حالی که رئال‌سوسیداد، رئال‌بتیس و ویارئال به لیگ اروپا خواهند رفت. اوئسکا، رئال‌وایادولید و ایبار هم به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    واقعا قهرمانی اتلتیکو دراماتیک و رویایی شد..نیمه اول رو‌ باخته بود نیمه دوم‌کامبک‌ زد و قهرمان شد..اتلتیکو این فصل تیم خوبی بود کاملا حقش قهرمانی بود..رئال هم یکی از بدترین بازیهای فصلش بود اصلا خوب بازی نکرد تا آستانه باخت رفت ولی تو چهار دقیقه‌کامبک زد و برد..به هر حال فصل بدون جام برای رئال تموم شد با اینکه تا آستانه دو تا جام رفت اما دستش به جام نرسید..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی