نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
۰ |
۴
هدایای ارزشمند بارسلونا برای قهرمانی اتلتیکو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا با فروختن بهترین مهاجمان خود با کمترین قیمت به اتلتیکو، دو قهرمانی در لیگ را به دیگو سیمئونه و شاگردانش هدیه کرد.

خبرورزشی – اتلتیکومادرید برای اولین بار طی هفت سال اخیر به قهرمانی لالیگا رسید و بالاتر از رئال‌مادرید و بارسلونا تاج قهرمانی فوتبال اسپانیا را بر سر گذاشت.

در این راه لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه ای که سال گذشته از بارسلونا به اتلتیکو آمد، نقش مهمی را در راه این قهرمانی ایفا کرد. او علاوه بر زدن گل قهرمانی در بازی مقابل وایادولید و همچنین گل سرنوشت‌سازی که هفته قبل زد، ۱۹ گل مهم دیگر نیز برای تیمش به ثمر رساند تا همچنان نشان دهد که یکی از بهترین مهاجمان و حتی بهترین بازیکنان فوتبال جهان است.

بارسلونا و رونالد کومان سرمربی این تیم، تابستان گذشته با این توجیه که سوارس پا به سن گذاشته و دیگر توانایی بازی در بالاترین سطح را ندارد او را با قیمتی پایین به اتلتیکو، رقیب مستقیم خود فروختند و این تیم را تقویت کردند.

جالب اینکه بارسلونا پیش از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ نیز مهاجم سرشناس آن زمان خود، داوید ویا را با همین استدلال به اتلتیکومادرید فروخت و اتلتیکو در ان سال نیز قهرمان شد و ویا ۱۵ گل برای این تیم به ثمر رساند.

اتلتیکو از آن فصل تا کنون قهرمان لالیگا نشده بود تا اینکه این بار نیز بارسا با فروختن لوئیس سوارس به آنها به کمک این تیم آمد و یک ابزار قهرمانی دیگر به آن‌ها هدیه کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی