نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تذکر جدی سید جلال حسینی به یک بازیکن پرسپولیس/ اینجا پرسپولیس است ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دیگر از چهره‌های ویژه پرسپولیس در دیدار برگشت این تیم برابر ذوب آهن اصفهان، حامد لک دروازه‌بان شماره یک این تیم است.

خبرورزشی - دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در تهران با تساوی یک بریک به اتمام رسید. در اواخر بازی و دقیقه ۸۹، پس از اتفاقی که بین لک و حسینی رخ داد، سعید آقایی، مدافع پرسپولیس و عبدالله حسینی به شدت با هم درگیر شدند. این درگیری به حدی بالا گرفت که داور مسابقه هر دو را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

روی یک توپ ارسالی حامد لک توپ را کنترل کرد اما عبدالله حسینی مدافع تیم ذوب آهن که به دلیل عقب افتادن تیمش عصبانی بود، سایه زنی کرد! در واقع به صورت نمایشی و در حالی که توپ در دستان حامد لک بود از کنار سر گلر پرسپولیس شوت زد که بلافاصله پس از این اقدام مدافع ذوب آهن، حامد لک به یاد گذشته‌ها (!) روی زمین غلتید! واکنش حامد لک اعتراض ذوبی‌ها را درپی داشت که پیآمد آن درگیری سعید آقایی مدافع پرسپولیس به حمایت حامد لک بود. اتفاقی که با درگیری طرفین باعث شد بیژن حیدری داور مسابقه به هر دو بازیکن کارت قرمز بدهد.

عجبا که یک دقیقه بعد و روی یک ضد حمله تیم ذوب آهن موفق شد در دقیقه ۹۰ گل تساوی را توسط میلاد جهانی به پرسپولیس بزند تا آه از نهاد یحیی گل محمدی و پرسپولیسی‌ها برآید.

شاید ندانید اما پس از پایان آن مسابقه سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه و سرد و گرم چشیده پرسپولیس در رختکن حامد لک را کنار کشید و به او تذکر داد: «اینجا پرسپولیس است آقای لک! وقت‌کشی نکن چون ما نیمی نیستیم که وقت‌کشی کنیم. اگر وقت کشی نمی‌کردی سعید آقایی هم درگیر و اخراج نمی‌شد و آن گل را نمی‌خوردیم و...»

کاپیتان باهوش پرسپولیس به موقع در نیم فصل اول به حامد لک تلنگر زد و دیگر هرگز ندیدیم دروازه بان شماره یک قرمزپوشان دست به وقت‌کشی بزند یا تیمش را وارد حاشیه کند.

دوشنبه پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن یک بازیکن بسیار با انگیزه هم دارد که می‌خواهد خیلی چیزها را ثابت کند. او کسی نیست مگر حامد لک که پس از یک هفته استراحت در جام حذفی بار دیگر به قفس توری بازمی‌گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    کاپیتان ما هم عمدن خراب بازی میکنه ، تعویضش میکنن قبل از تموم شدن بازی میره خونه، باشگاه رو هم تهدید میکنه که قرادادش رو به اجرا میذاره!!
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    سید جلال حسینی باید قبل دربی استقلال و پرسپولیس حکومتی محروم می شد و به این ترتیب نمی تونست در دربی حضور داشته باشه اما به طور مهندسی کمیته انصباطی، این احکام رو گذاشت بعد بازی استقلال و پرسپولیس حکومتی تا هم سید جلال حسینی که مهره کلیدی خط دفاع پرسپولیسه در دربی حضور داشته باشه و هم تمرکز تیم پرسپولیس قبل دربی به هم نریزه. پنالتی دقیقه 3 مهدی قاید هم گرفته نشد و مهندسی در مهندسی اتفاق افتاد و بازی 6 امتیازی رو به طور کاملا مهندسی شده تقدیم پرسپولیس حکومتی کردند. سید جلال باید در دربی بازی نمی کرد نه در بازی ذوب آهن.
    • علی کانابیس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      اخ اخ اخ چقدم پنالتی بود.بسووووزید
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    همه جوره به تیم لنگ و عواملش لطف مضاعف میشه اونوقت باز هم طلبکارن. سنگ پای قزوین کم میاره پیش شما
  • مافیای قرمز IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    تذکر دوپینگی ها مگه شنیدن داره؟؟؟؟!!!!!!
  • لنگ ورزشی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    حامد لک استاد حاشیه و سید بلال هم اسطوره بی اخلاقی و دوپینگ
  • آنتی دروغگو! IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    اگه تو اون بازی سعید آقایی اخراج نمیشد عمرا به لک میگفت وقت کشی نکن. شارلاتان بازی تو خون لنگی هاست
  • مجیدسرخه IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    درجواب اون عده ازمثلاهواداران استقلال که حسابشون ازبقیه فوتبالدوستان استقلالی جداس بایدبگم ازفوتبال چه درکی دارید واصلا فوتبال براشون اهمیتی نداره فقط ساخته شدن برای مزخرف گویی کسی که ب سیدجلال بگه شارلاتان ودوپینگی ب جرات میتونم بگم فوتبال براش یعنی عقده گشایی شخصیتی آخه شارلاتان تویی که ب انسان خودساخته واخلاق مداری مثل سیدجلال توهین میکنی.کسی که تمام فوتبالیستها مربیان وسرمربیان داخلی وخارجی همیشه ب نیکی ودرستی ازش اسم میبرن اونوقت تو میگی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی