نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
حمایت از پژمان و مازیار به سبک سرمربی سابق ملوان/ فعلا چاره ای نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق ملوان انزلی تاکید کرد در صورت عدم حمایت از کادرفنی ملوان،مربیان غیر بومی که باعث ویرانی این تیم شدند به انزلی باز خواهند گشت.

خبرورزشی - محمد احمدزاده سرمربی اسبق تیم ملوان بندر انزلی در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن حمایت از گروه فعلی مدیریتی و فنی تیم ملوان گفت: ما باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم. چاره ای جز حمایت قطعی از کادر مدیریتی و فنی فعلی ملوان نداریم چون این افراد با جان و دل در خدمت تیم و بازیکنان هستند. این تیم این فصل با اتفاقات متعددی روبرو بوده و هم مربی و هم بازیکنان جوانی دارد که نباید در همین ابتدا انتظارات زیادی از آنها داشت.

وی افزود: تمامی پیشکسوتان هم می‌دانند که این ملوان آینده خوبی در انتظارش است و این آینده خوب با حمایت ما پیشکسوتان رقم می خورد. سالها با جنگ و دعوا باعث حضور غیر بومی‌ها در شهر انزلی شدیم که حاصلش به جز ویرانی چیزی نبود و بهتر است کاری نکنیم که به گذشته برگردیم. حالا چرا نباید از گروهی‌ها خودی حمایت کنیم به خصوص که گروه فعلی در ابتدای راه هستند و آینده خوبی در انتظار آنهاست.

سرمربی اسبق ملوان در پایان گفت: مطمئنم اگر از این تیم به شکل تمام قد پشتیبانی شود ملوان می‌تواند در سال آینده مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    قرار نیست هر بازیکن خوبی مربی خوبی هم بشه زارع توانش همینقدره و ادامه ی کار باهاش باعث درجا زدن ملوان میشه قحطی مربی توی انزلی نیست که بگیم یا مازیار یا مربی غیر بومی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی