نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
مشکل گلزنی مهاجمان استقلال را باید خود مجیدی حل کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی مهاجم استقلال در دهه ۷۰ میگویند گرمای شدید هوا در آبادان کار را برای استقلال در مصاف با صنعت نفت بسیار سخت خواهد کرد.

خبر ورزشی - محمد مومنی آقای گل اسبق فوتبال ایران در خصوص بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت در آبادان با خبر ورزشی هم صحبت شد. مومنی که سال ها در خط حمله استقلال بازی کرده است به ما گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که گرمای هوا در آبادان قطعاً روی بازیکنان استقلال تاثیر منفی خواهد گذاشت و اجازه نخواهد داد تا بتوانند ۹۰ دقیقه با طراوت فوتبال بازی کنند. بازیکنان صنعت نفت به این آب و هوا به خوبی عادت دارند و به نظر می رسد که مقابل استقلال با انگیزه و آمادگی بیشتری به میدان خواهند آمد.

مومنی در ادامه گفت: استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاده باید هر طور شده در هفته‌های آتی آن را جبران کند. باخت در لیگ به ذوب آهن شرایط بدی را در تیم رقم زد اگر چه در جام حذفی توانستیم جبران کنیم اما درس کورس قهرمانی لیگ وضعیت بسیار سخت شد.

وی در ادامه گفت: با وجود مشکلاتی که وجود دارد به نظر من استقلال می‌تواند اثرات نفت در آبادان امتیاز گرفته و برنده از زمین خارج شود مخصوصاً اینکه هواداران صنعت نفت نمی توانند به ورزشگاه بیایند و تیم هایی مثل صنعت نفت بدون هواداران خود نیمی از قدرتشان را از دست می دهند و فکر می‌کنم اگر استقلال قدر موقعیت های خود را بداند در طول ۹۰ دقیقه میتواند عرصه را برای شاگردان پورموسوی تنگ کند.

مومنی در پایان گفت: مهاجمان استقلال خیلی موقعیت خراب می‌کنند و جای شکرش باقی است که هافبک ها در گلزنی به کمک تیم می‌آید اما ما در ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی نیاز داریم که خوب گل بزنیم و گلزنی هم کار اصلی مهاجمان است و امیدوارم فرهاد مجیدی که خودش قبلاً یک مهاجم گلزن بوده بتوانند خیلی زود مشکل روحی و روانی مهاجمان استقلال را برطرف کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی