حمایت جانانه پیوس از مدافع پرسپولیس/ به جای حمایت از سیدجلال محرومش می‌کنید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران نسبت به حواشی دربی تهران و محرومیت جلال حسینی واکنش نشان داد.

خبرورزشی - فرشاد پیوس درباره وقایع دربی تهران و همچنین احکام انضباطی صادر شده به نکته‌های زیر اشاره کرد:

* فوتبال همین است. خوشبختانه کسی آسیب ندیده و اتفاقات تلخی رقم نخورده است. شما مگر از یک دربی چه انتظاری دارید؟ مگر می‌شود برای بازی که ادعا می‌شود پای 50 میلیون هوادار از دو تیم در میان باشد همه مثل یک بازی ساده با آن برخورد کنند؟ چنین اتفاقاتی هم طبیعی است و اینکه بخواهید بازیکنان بدون تنش و جنگ لفظی به آن خاتمه دهد یک بازی معمولی را باید شاهد بود.

* روی صحبت من با تمام کسانی است که محروم شده‌اند اما به طور مثال باید بگویم چرا باید سیدجلال حسینی محروم شود؟ او یک تاریخ‌ساز در فوتبال ایران است و خوشبختانه می‌تواند یک الگوی به تمام معنا تلقی شود. بازیکنی که هیچ حاشیه‌ای از او شاهد نبودیم و در این سن نیز توانسته بازی کند. باید از امثال سیدجلال حسینی مراقبت کنیم و شان چنین بازیکنانی حفظ شود. شما تاکنون دیده‌اید که خبری منفی از سیدجلال حسینی منتشر شود؟ دیده‌اید رفتار دور از روحیه جوانمردی داشته باشد؟

* چرا باید رفتاری شود که چنین بازیکنانی هم لب به اعتراض باز کنند؟ او می‌تواند تا سالیان سال یک اسطوره و الگوی مناسب برای تمامی کسانی که به فوتبال علاقه دارند باشد اما شرایط را به سمتی می‌برند که شان چنین افرادی هم در نظر گرفته نمی‌شود و این اصلا خوب نیست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی