نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۴
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۱
۴ |
۳
 انصراف لژیونر مطرح استقلالی از اردوی تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم آینده‌دار فوتبال ایران از حضور در اردوی آینده تیم ملی انصراف داد.

خبرورزشی - الهیار صیادمش بعد از پشت سر گذاشتن فصلی ناموفق در فنرباحچه ترکیه در ابتدای فصل با قراردادی قرضی راهی زوریا اوکراین شد و فصل فوق العاده‌ای را در این تیم پشت سر گذاشت. اما نام صیادمنش بین لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی نیست که البته این موضوع یک دلیل خاص دارد.

صیادمنش یک درد کهنه در لگن پایش دارد که در فشار بازی‌ها او را اذیت می‌کند. همین مسئله باعث شده او تصمیم بگیرد در تعطیلات لیگ‌های اروپایی به آلمان سفر کند تا مصدومیتش را درمان کند.

صیادمنش طی پیامی به وحید هاشمیان مربی تیم ملی از وی خواسته که به خاطر سفر به آلمان و درمان مصدومیتش در اردوی تیم ملی حضور نداشته باشد و احتمالا به همین دلیل نامش در بین بازیکنان دعوت شده نیست.

اردوی تیم ملی ایران از روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi ZA ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    صیادمنش بازیکن جنگنده و موقعیت شناسی هست میشه باهاش مذاکره کنیم قطعا الان که مصدوم هست بازیکن ارزانتری است تا وقتی که بهبود پیدا کنه پرسپولیس باید تقویت بشه به هر قیمتی
    • .،. IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      اوهوم فصل بعدش هم زلانان و آگوئرو و بعد مسی و رونالدو نه نه یه دقیقه واستا اینا پیرن جاشون هالند و ام باپه و رشفورد باید بیان البته این تیم برا اینا خیلی بزرگه لیاقت این بازیکنا تیمای کوچیک مث منچستر و لیورپول و رئاله نه لنگ و کیسه کبیر که همه جای دنیا این تیمارو میشناسن و آرزو بچگی مسی بازی تو یکی از این دوتا تیم بود صد حیف که نمی تونه به آرزوش برسه مرحوم مارادونا آرزو بازی کردن تو بهترین لیگ جهان یعنی سیرک برتر ایران رو با خودش به گور برد صد حیف و چه غم انگیز ولی هوادارای ملیاردی این تیما همیشه بازی ها رو تماشا می کنن حتی. اگر تیمشون رو چمن مصنوعی شهید وطنی بازی کنه بازم لیگ(سیرک) برتر ایران معتبر ترین لیگ در تمامی ادوار می باشد و استقلال و پرسپولیس بهترین تیمای جهان هستن که کسی که برا پیشرفت رفته اروپا برگرده لیگ دوزاری ایران جناب تتلیتی
    • شیخ راسل IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      خخخخخخ مرسی عجب جوابی
  • شهرام IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    همون بهتر به تیم باشگاهیش برسه وگرنه تهش میشه مثل شطرنج بازا که بخاطر رفتن برق فدراسیون بازنده میشن و مسئولانم طلبکارشون که چرا لپ تاپتون شارژ نداشته!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی