روز داغ پرسپولیس و استقلال در اصفهان و آبادان/ نگاهها به ساق پای مهدی و عیسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با توجه به اوضاع خوب سپاهان باید ذوب آهن راببردو استقلال هم در آبادان محکوم به پیروزی است.

خبرورزشی - پرسپولیس دوباره باید به اصفهان برود وبا یکی دیگر از نمایندگان این شهر بازی کند. این بار حریف ذوب آهن است که در تهران یقه پرسپولیس و استقلال را گرفت اما در جام حذفی مغلوب استقلال شد. یحیی و مجتبی حسینی تفکرات همدیگر را خوب می شناسند و به همین خاطر بازی سختی را در پیش دارند.

پرسپولیس برای بازگشت به صدر باید ذوب آهن راببرد و پرگل هم ببرد اما فعلا مهمتر از این مساله کسب هر سه امتیاز بازی با ذوب آهن است که اصلا کار راحتی  نیست . در این بازی گل محمدی باز هم از زوج عیسی آل کثیر و مغانلو استفاده می کند و چشم به گلزنی آنها دارد. البته بقیه بازیکنان اصلی پرسپولیس هم شرایط نسبتا خوبی دارندو آماده بازی هستند.

در آبادان هم استقلال بازی سنگینی با صنعت نفت دارد وبا توجه به وضعیت جدول باید برنده شود.آنها دو بازی آخر را در لیگ برتر باخته اند و یک تیم زخم خورده محسوب می شوند. درست مثل صنعت نفت که مدتهاست نتیجه نمی گیرد ودر خانه به دنبال پیروزی است. استقلال در این بازی هم چشم به درخشش قایدی و اسماعیلی دارد که این روزها آماده اند و البته ارسلان مطهری هم باید بعد از مدتها گلزنی کند چون خبری از دیاباته نیست.برای استقلال در آبادان فقط کسب سه امتیاز مهم است و مساوی یعنی خداحافظی رسمی با قهرمانی لیگ و در آن صورت حتی کسب سهمیه آسیا هم سخت می شود

در اهواز هم فولاد میزبان تراکتور است و این بازی به نوعی جنگ کسب سهمیه محسوب می شود فولاد بعد از باخت به نساجی از گردونه مدعیان خارج شد و تراکتور هم که تمام امیدش به آسیاست چون از جام حذفی هم کنار رفته و در لیگ برتر شانس قهرمانی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی