نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۲
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
۲ |
۰
زمان بازگشت جهانبخش به ایران مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش پس از پایان لیگ برتر انگلیس تصمیم دارد برای دیدار با خانواده خود به ایران برگردد.

خبرورزشی - علیرضا جهانبخش بازیکن ملی پوش ایران که فصل سختی را در برایتون سپری کرد و سرمربی این تیم فرصت زیادی به ستاره ایرانی نداد وضعیت بدنی مطلوبی دارد و آماده است تا برای تیم ملی به میدان برود.

البته هنوز لیست تیم‌ملی ایران از سوی دراگان اسکوچیچ اعلام نشده است ولی جهانبخش در هر صورت روز چهارشنبه به ایران بازمی‌گردد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    به برادرم جهانبخش توصیه دارم برگردد پرسپولیس . هرچه که بعنوان یادگیری و تجربه بوده همه را کسب کردی . گاهی انسانها چیز زیادی نمیتونن کسب کنند بجز دانش . فوتبال با علوم انسانی فرق داره که از گهواره تا گور میشه یاد گرفت . اگر فوتبالیستها می‌توانستند در زمین آموختنی ها را آموخته باشند میشه در جاهای دیگر همچون مربیگری استفاده ببرند پس بهتره اواخر بازی کردنت را در ایران باشی و یاد بدهید بیا قدمت روی چشم
    • .،. RU ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      به نظر شما جهانبخش که تازه فیکس شده و الان تو بهترین و معتبرترین لیگ جهانه سرش به سنگ خورده بیان لیگ پرحاشیه و ناشناس ایران که درگیر حاشیه بشه؟؟ گیرم اونجا فیکس نباشه بازم عقلش کمه پیشنهاد های تیمای هلندی رو به لیگ سطح پایین ایران ترجیح بده؟؟؟ مگر اینکه دیگه از پیشرفت و تیم ملی و رویا هاش سیر شده باشه!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی