نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
منتقد اسکوچیچ به حرف آمد؛ کی روش حیف شد/ بهترین تیم ملی تاریخ را داریم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پیکان به مسابقات پیش روی تیم ملی خوش‌بین است و می‌گوید اگر خودمان باشیم و روحیه تیمی بالا باشد و وارد جنگ روانی با حریفان نشویم، در هر چهار مسابقه پیش رو پیروز خواهیم شد.

خبرورزشی - مهدی تارتار سرمربی پیکان، در آستانه شروع بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی به چند نکته مهم اشاره کرد که در زیر می خوانید:

*ما تیم ملی ایران هستیم. خدا را شکر کم و کاستی برای تیم ملی وجود نداشته است. هر چهار مسابقه خود را هم به نظرم با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت. این تیم‌ها هم نمی‌توانند برای ما مشکلی درست کنند. مگر اینکه خودمان نباشیم. تحلیل من این است که با قدرت و برنده شدن در هر چهار مسابقه، صعود خواهیم کرد.

*بحرین، عراق، هنگ کنگ و کامبوج از نظر فوتبالی و فنی هیچ کدام از این تیم‌ها اصلا در حد و اندازه‌های فوتبال ملی ما نیستند. اگر در بازی‌های قبل هم نتیجه نگرفتیم، به خاطر مسائل روحی و روانی و مدیریتی  و یک انتخاب بسیار بد بود.

*مدیریت فوتبال ایران بعد از کی‌روش، انتخاب بسیار بدی انجام داد و ویلموتس تیم ملی را خراب کرد. برای بازیکنان هم سخت بود بعد از کی‌روش با آن نظم و انضباط و دیسیپلین با این مربی که فقط به فکر خودش بود و تعهدی نداشت، کار کنند. مجموعه این اتفاقات باعث شد که همه چیز خراب شود. ما ضعیف نبودیم و نیستیم و فقط به خودمان آن دو مسابقه را باختیم. در هیچ کدام از بازی‌ها هم عراق و بحرین به آن شکل تیم برتر زمین نبودند. الان هم اگر نظم و دیسیپلین در تیم وجود داشته باشد قطعا موفق خواهیم بود.

منتقد اسکوچیچ به حرف آمد؛ کی روش حیف شد/ بهترین تیم ملی تاریخ را داریم

*بنده از منتقدین انتخاب آقای اسکوچیچ بودم. اما الان هر کمکی از دستم بر بیاید برای موفقیت او و تیم ملی کشورم انجام می‌دهم. به او می خواهم اعتماد داشته باشم. قرار نیست در یک جامعه همه با هم موافق یا مخالف باشند. اما الان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشور من است و وظیفه تک تک ایرانی‌ها این است که از او حمایت کنیم. بدون تعارف هم می‌گویم که توانایی موفق کردن تیم ملی را در این برهه دارد. چون شناخت کافی از بازیکنان و جو فوتبال ایران دارد.

*در دوره‌های مختلف زیاد شنیده‌ایم که گفته شده است بهترین تیم ملی تاریخ را داریم. ولی الان به معنای واقعی ما بهترین و آماده‌ترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران را داریم. لژیونرهای آماده، ترکیب یک دست، تیم کامل و پرانگیزه که همه تشنه پیروزی و موفقیت هستند. با این بازیکنان و و مدیریت آقای عزیزی خادم که اقتصادی هستند و انگیزه دارند تا کارهای بزرگ انجام بدهند، ما توانایی رسیدن به جام جهانی را داریم. فوتبالمان هم به صعود به جام جهانی نیاز دارد. پس همه باید در کنار هم برای رسیدن به این هدف کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیکان نه اتوبوسه IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    تو خوبی آقای ایمنی با اون نوع فوتبال دفاعی و کسل کننده ای که تیمت ارائه میده
  • لنگ خاص IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    لنگی ضدفوتبال
  • صادق IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    جناب تار تارعزیز! شما بعنوان یک مربی فنی قبول ،اما داستان کیروش و ویلموتس بعد سیاسی اش پر رنگتر بوده و هست و شما هم سیاسی صحبت می کنید، شما بخودت نگاه نکن هر جا میری مثل اینکه باید مجانی کارکنی و دندون رو جیگر میذاری و امه میدی، نه جانم اینجور نیست که می گید کیروشی پورها اصلا تمایلی به اینکه نفر بعدی بتونه کارشو انجام بده نداشتن ، بحث پرداختها یکطرف، بحث اینکه سنگ اندازی برای اینکه سرمربی کنار تیم نمونه یه بحث دیگه هستش ، کیروشی پورها کاری کردند تا ویلموتس کنار تیم نمونه ، شما که خودت اینکاره ای اگه کنارتیم نباشی می تونی کارت رو انجام بدی و موفق هم باشی ؟! همون کیروشی پوره اجازه ندادن کالدرون بمونه و یکارش ادامه بده و همینطور استراماچونی ؛دیدید که کالدرون بصراحت اعلام کرد مشکل اصلی من نگرفتن پول نیست ، همونهایی که ایویچ یعنی شخصیتی که فوتبال مارو وارد تحول بزرگ تاریخی کرد اما ضدایرانیها نگذاشتن کارش رو به سرانجام برساند. یادتون نره این بازیکنهای توانمند ایران بود که به کیروش اعتبار دادند و دوبار ایشون رو بردن جام جهانی ، نشون به اون نشون که جام ملتها وعراق عیار واقعی کیروش رو نشون داد.
  • شجاع خلیل زاده IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    فقط عراق ببریم حله✅✅✅✅✌✌✌
  • بابایی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    من فکر می کنم ایران نمی تونه به دور بعد صعود کنه چون بازیکنان تیم ملی در حال حاضر به تیم باشگاهی شون بیشتر اهمیت میدن تا تیم ملی واسه این که مصدوم نشن تیم ملی یکی مثل کی‌روش رو میخواد که با نظم و انضباط ی که به تیم داده بود ، به این تیم فعلی تزریق کنه که اسکوچیچ نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی