نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
باشگاه استقلال: پیکان متخلف است/ جزئیات تازه از مورد مشکوک یک مسابقه
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جزئیات بازی پیکان و استقلال تهران نشان از ثبت تغییراتی در گزارش کامل این دیدار دارد.

خبرورزشی - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی تخلف باشگاه پیکان مبنی بر انجام ۶ تعویض در جریان بازی با سایپا، رأی به تغییر نتیجه این دیدار و برد سه بر صفر نارنجی پوشان پایتخت داد.

همین موضوع باعث شد باشگاه استقلال تهران نیز به نتیجه بازی با پیکان به دلیل تخلف حریف در انجام تعویض‌هایش شکایت کند.

شیوع جهانی بیماری کرونا باعث شد فدراسیون جهانی فوتبال تعداد تعویض‌ها را برای هر بازی از سه به پنج افزایش دهد تا سلامتی بازیکنان لحاظ شود. این تعویض‌ها برای اینکه وقت بازی را هدر ندهد باید در سه زمان مختلف صورت پذیرد و تعداد این زمان‌ها بیشتر از سه نشود.

باشگاه استقلال تهران مدعی است که تیم پیکان در زمان انجام بازی با این تیم چهار بار در زمان‌های مختلف اقدام به تعویض کرده است و باید نتیجه تساوی این دو تیم با برد انضباطی سه بر صفر آبی‌ها تغییر کند.

این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال، فرم گزارش بازی را طوری تنظیم کرده است که هر پنج تعویض پیکان، در سه زمان مختلف بوده است و قوانین زیر پا گذاشته نشده است.

جزئیات تازه از مورد مشکوک بازی پیکان - استقلال/ یکی دیگر مقصر است

گزارشی که می‌تواند صدای استقلالی‌ها را در تنظیم فرم گزارش بازی نیز در آورده و طرف شکایت استقلالی‌ها را این نهاد فوتبالی کند.

البته باشگاه استقلال تنها ۲۴ ساعت پس از پایان بازی با پیکان تهران فرصت اعتراض به تخلف داشته است و اکنون در صورت اعلام این شکایت نیز ترتیب اثر نخواهد داشت اما اگر تغییر گزارش بازی از سوی ناظران و مسئولان سازمان لیگ احراز شود می‌تواند فوتبال باشگاهی کشور را با چالشی جدی روبرو کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    کیسه کش ها روشون می شه با این بازیکنان قلیونی از پس 4 تا جوون نیومدن خخخخخخخخخخ
  • شمسعلی AE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    اگر دستکاری شده باشد دستشان درد نکند چون این تلافی کار ناجوانمردانه هئیت فوتبال تهران بخاطر تقلب و دستکاری در آیین نامه ی این مسابقات و تخلف استقلال در تبت قرارداد بازیکنان این تیم در موعد غیر قانونی ، امیدوارم واقعا سازمان لیگ فوتبال آن را دستکاری کرده باشد تا استقلالی ها بیشتر بسوزند
    • hamed IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      منطق یک پرسپولیسی! اگر اینطوری شده باشه، تلافی فلان قضیه! اگر پنالتی برای استقلال گرفته نشده، تلافی فلان پنالتی که برای پرسپولیس گرفته نشده! و .... دوستان پرسپولیسی، این منطق نمیدونید چقدر خطرناکه! امیدوارم به فلسفه زندگیتون تبدیل نشه
  • matt1982 IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    الهه ی 3-0 های اهدایی حکومت
  • شاهی SE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    لنگی های کثیف و متعفن تو بطن و جای جای فدراسیون نفوذ دارند و دست به هر تخلفی می زنند تا به استقلال و سپاهان لطمه بزنند .لنگی های مافیایی لنگی های بدون ریشه .لنگی های آلوده به فساد.همه جا بوی تعفن گرفته از اعمال شما
  • پاک باشیم IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    یک فوتبال و یک قانون که بیشتر نداریم اگربازی پیکان با سایپا با دلایل قانونی سه بر صفر شده چطور با همان قانون بازی استقلال پیکان نباید سه بر صفر شود ؟! یک بام و دو هوا که نداریم .
  • شاهین IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    احتمالا منظور الهه 3 0 بازی سپاهان لنگه فصل قبله که 3 0 به نفع لن گزدن یا جام اسنپی 3 0 سوپر جام به نفع لنگ جالبه اونسال اصرار اصرار سوپر لیگ برگزارشه اما امثال خبری نیست...لیگ تموم داره میشه سوپر جام فصل قبل هنوز مونده ....اله 3 0 معلوم شد...پس هی......س

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی