نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
علی پروین از پرسپولیس دلخور شد/ پروین با خون دل پرسپولیس را بعد از انقلاب حفظ کرد/ وقتی خیلی‌ها نبودند ...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس حرف‌های حسین کلانی را تأیید می‌کند و می‌گوید علی پروین حق دارد ناراحت باشد.

خبرورزشی - ماجرا به انتخاب علی پروین و علی دایی در جمع ۱۱ بازیکن قرن آسیا برمی‌گردد و محمود خوردبین معتقد است باشگاه پرسپولیس کوتاهی کرده و باید مدیران این تیم با اسطوره باشگاه تلفنی تماس می‌گرفتند و... حرف‌های مهم خوردبین با خبرورزشی را در زیر بخوانید: 

محمود خان! بازی ذوب آهن و پرسپولیس را دیدید؟

مگر می‌شود نبینم؟! اما اتفاقات قبل از آن خیلی زشت بود.

منظور شما پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس است؟

بله، کار واقعا زشتی است که باید هرچه سریع تر رسیدگی شود. مگر می‌شود عده ای ناشناس هرکاری می‌خواهند بکنند؟ این فوتبال است؛ جنگ نیست. مگر وقتی تیم‌های اصفهانی به تهران می‌آیند این اتفاقات می‌افتد؟

متأسفانه چند سالی می‌شود این کارها انجام می‌شود و ...

من می‌گویم اگر جلوی این کارها گرفته نشود حمله به اتوبوس تیم‌ها باب می‌شود! فردا روزی یک تیم تلافی می‌کند و هواداران تیم مقابل هم همین طور و اتفاقات ناخوشآیندی می‌افتد که اسباب تأسف همه خواهد شد. انتظار ما از مسئولان انتظامی‌شهر تاریخی اصفهان پیدا کردن متخلفان است.

بازی چه طور بود؟

ذوب آهن برنامه ریزی کرده بود که اول گل نخورد و بعد روی ضد حملات گل بزند. این تیم روی یک اشتباه و اتفاق گل زد و به هدفش رسید اما تعویض‌های یحیی طلایی بود. مهدی عبدی و شهریار مغانلو دو بازیکن تعویضی گل محمدی گل زدند و کار را به قول معروف درآوردند.

بهترین بازیکن زمین چه کسی بود؟

همه بچه‌ها خوب بودند و زحمت کشیدند اما مهدی عبدی و امید عالیشاه عالی بودند.

با این شرایط و برد مهمی‌که پرسپولیس کسب کرد شانس قهرمانی این تیم خیلی بیشتر شد؟

انشالله همین اتفاق بیفتد. آرزوی همه ما پرسپولیسی‌ها قهرمانی تیم محبوبمان است اما از باشگاه یک گلایه دارم!

درچه مورد؟

در مورد علی پروین. او اسطوره پرسپولیس است. با خون دل این تیم را بعد از انقلاب حفظ کرد و اجازه نداد پرسپولیس منحل شود. شاگردان زیادی پرورش و تحویل تیم ملی داد. علی پروین به تازگی به همراه علی دایی در تیم منتخب قرن آسیا برگزیده شدند اما باشگاه پرسپولیس کوتاهی کرد و یک تبریک خشک و خالی هم نگفت!

البته فکر می‌کنم سایت رسمی‌باشگاه پرسپولیس خبرش را منتشر کرد؟

من می‌گویم مدیران باشگاه پرسپولیس می‌توانستند یک تبریک تلفنی بگویند. ما انتظار نداریم مراسم آنچنانی برای علی پروین بگیرند اما حداقل یک زنگ که می‌توانستند بزنند.

همین حرف‌ها را دیروز حسین کلانی به ما زد؟

به هرحال این حداقل انتظار پیشکسوتان است. پیشکسوتانی که زمانی برای همین پرسپولیس زحمت کشیده و افتخارات زیادی کسب کردند و نباید به این شکل فراموش شوند.

علی پروین خودش حرفی به شما نزد؟

نه، علی پروین عادت به گلایه بابت این چیزها ندارد ولی من فکر می‌کنم ناراحت باشد. او کم برای این پرسپولیس زحمت نکشیده است. زمانی که خیلی‌ها نبودند علی پروین ستاره پرسپولیس بود. بعدها هم سرمربی این تیم شد و بیشترین افتخارات در دوره او کسب شد. ما نباید درحق علی پروین و همین طور علی دایی بی معرفتی کنیم. اینها شناسنامه‌های فوتبال ایران هستند و حداقل انتظار این است که هرازگاهی یادی از آنها کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    تو هر باشگاهی باید یکنفر بابت همینکار که تولد و فوت بازیکن و پیشکسوت اون باشگاه را گرامی بداره باشه و مواردی مثل همین مورد چون انقدر تو باشگاه های ایرانی مشکل هست مخصوصا مالی که دیگه فکر طرف به این موارد که مهم هم هست نمیره
    • حمید علوی CA ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      مجیدجان یکی از کارهای روابط عمومی باشگاهها همینه. موضوع اینه که هیشکی کارش رو انجام نمیده تومملکت ما!
  • نرگس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    فداسرت علی پروین مهم پرسپولیسه❤❤
  • خندان IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    ازشایدعلی پروین درفراخوان گدایی پولی به حساب نریخته بود
  • مو IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    زمانی که استقلال دوستاره می گرفت و برد دربیهایش هم بالا بود میشه بفرمایید پروین و خوردبین در پرسپولیس چه کارمی کردندوچه افتخاری کسب کردند
  • شمسعلی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    علی پروین و علی دایی هر کدومشون به تنهایی بیشتر از استقلال افتخار کسب کردن ولی خب هواداری از استقلال گردن بار ما شده
  • ب IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    آخه داداجان اگه نگه نمی‌داشت الان کنارخیابون روسری میفروخت
  • سلمان IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    چه بزرگیه که جامها رو برده تو پذیرایی خودش!و همیشه ازاستقلال تعریف مینکه تا پرسپولیس؟ما هوادارا هم بهش تبریک نمیگیم هیچ وقت ازتیم ماحمایت نمیکنه
  • سهراب IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    با احترام به آقای خوردبین که از پیشکسوتان خوشنام و قابل احترام پرسپولیس هستن ولی واقعیت اینه که بعد از انقلاب طبق روایات و مستندات تاریخی هرگز خطری پرسپولیس رو از بابت انحلال تهدید نمیکرد و حتی قبل از انقلاب پرسپولیس به صورت محرز پایگاه مردمی و انقلابیون محسوب میشد ، باشگاهی که تا پای انحلال رفت تاج بود که با درایت دلسوزانی مثل منصور خان پور حیدری و عنایت آتشی حفظ شد و به مردم برگردونده شد.
  • رضل IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    با تمام احترامی که برای سلطان قائلم ولی به ایشان انتقاداتی هم دارم، مثلا چرا پرسپولیس را ملک طلق خودشان میدانند؟ چرا جام هایی که متعلق به پرسپولیس هست را در خانه خودشان ظبط کرده اند؟ چرا شرکت پیشکسوتان که افرادی با تمکن مالی خوب هم در بین شان هست در این روزها که باشگاه چشم به کمک دارد هیچ اقدامی نمیکند؟ سهم ما از پرسپولیس همین شادی های گهگاهی است ولی برحسب وظیفه ی هواداری و به وسع مالی خودمان مبلغی را واریز کردیم، حالا در این کشمکش مسايل مختلف، محمودخان گله دارند که چرا از باشگاه تماس نگرفتند!!! محمودخان عزیز؛پرسپولیس دچار مشکلات عدیده است وقت آن رسیده است که پیشکسوتان و در راس آن سلطان پروین آستین بالا بزنند و به میدان آیند. مگر آنکه مصلحت و منفعت تان چیز دیگری اقتضا کند.
  • حسن IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    سلام. انتظار ه بجای بود پروین خان شناسنامه پرسپولیس و ایران
  • سیدرضا IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    من از اینکه قرمزها اینطور حرمت سلطانشونو میشکونن اصلا تعجب نمیکنم ، وقتی کامنت پست و مطالبی که این چندسال اخیر تو فضای مجازی میبینم که از چه الفاظ نامناسب و بدور از هر گونه شرمی در مورد رقبا استفاده میکنن مخصوصا بعداز خیانت فردوسی پور به فوتبال ایران و تابو شکنی حمایت از اجنبی با گفتن جمله ی معروف -هیچوقت یک لیورپولی از بردن منچستر خوشحال نمیشه - قبل از دیدار استقلال مقابل نماینده ی کره در نیمه نهایی آسیا که مجوزی بود برای این ادبیات پلشت که امروز رسیده به دشمنی، اما از اون دوست استقلالی انتظار دارم حرمت امثال پروین که حرمت به فوتبال ایران هست حفظ کنن ، علی پروین تونست برای اولین بار بعداز انقلاب و بعداز گذشت بیست سال قهرمانی در آسیا نود پکن با تیم ملی بدست بیاره اونم مقابل کره جنوبی که قدرت بلامنازع و بی رقیب آسیا محسوب میشدو دوسال قبل با سه گل مارو له کرده بود . در تیم ملی هم با استفاده از احمدرضا جواد حسن زاده شاهرخ نامجو فنونی و صمد مرفاوی در تیم اصلی و حضور تنها محرمی پنجعلی و فرشاد در کنار کاپینان سیروس ثابت کنه تیم ملی فراتر از رنگهاست ، تلاشی که تونسته بود دلهارو نزدیک کنه
  • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    درست است علی آقا استوره باشگاه می باشد . اما سال های بعد میلیارد ها تومان بابت پرسپولیسی بودن بهش رسید پس حقی گردن برای پرسپولیس ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی