نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ماجرای انتشار نماد ۴ آبی‌ها در فضای مجازی/ حمله استقلالی‌ها به اسکوچیچ؛ روحیه بازیکنان ما را تخریب کردید!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عدم دعوت چهار بازیکن تیم استقلال به اردوی تیم ملی موجب تعجب مسئولان باشگاه و هواداران این تیم شد.

خبرورزشی - در فهرست جدید دعوت شدگان به تیم ملی بزرگسالان فوتبال در جمع دروازه‌بانان محمد رشید مظاهری به اردو دعوت نشد. از جمع مدافعان عارف غلامی‌و محمد نادری در این لیست دیده نمی‌شوند و فرشید اسماعیلی یکی ازهافبک‌های برتر استقلال به ویژه در یکی دو ماه اخیر نیز در این جمع حضور نداشت.

محمدرشید مظاهری؛ عامل صدرنشینی‎های استقلال

دروازه بان اصلی تیم استقلال از مجموع ۲۲ بازی این فصل این تیم در ۱۷ دیدار در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته و ۱۵۳۰ دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا در ۶ بازی به طور ثابت به میدان رفت و از عوامل موثر در صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک هشتم نهایی بود.

مظاهری تا پیش از تغییر کادر فنی استقلال شرایط فوق العاده ای را در استقلال تجربه می‌کرد و از عوامل اصلی صدرنشینی این تیم در ۸ هفته از ۱۵ هفته نیم فصل اول بود. گرچه پس از آن هم عملکرد خوبی داشت اما تعداد گل‌های خورده‌اش پس از خروج سعید عزیزیان از کادر فنی استقلال و حضور بهزاد غلامپور افزایش یافت. مظاهری در دو دیدار دوستانه تیم ملی با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ نیز مقابل ازبکستان و بوسنی روی نیمکت تیم ملی نشست. همچنین در ۴ بازی دور رفت انتخابی جام جهانی مقابل عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ روی نیمکت بود.

درباره علت دعوت نشدن او گفته می‌شود مصدومیت مظاهری از ناحیه کتف از دلایل اصلی بوده است اما پیش از این به یاد داریم کادر فنی تیم ملی بازیکنان مصدوم را هم دعوت می‌کرد تا در مدت زمان مداوا آنها زیر نظر داشته باشد.

ماجرای انتشار نماد ۴ آبی‌ها در فضای مجازی/ حمله استقلالی‌ها به اسکوچیچ؛ روحیه بازیکنان ما را تخریب کردید!

محمد نادری؛ درخشید و دیده نشد!

یکی دیگر از بازیکنان دعوت نشده به اردوی تیم ملی محمد نادری است که در فصل جاری در ۱۵ بازی استقلال به میدان رفته و در مدت زمان ۱۳۷۲ دقیقه یک گل هم مقابل ماشین سازی به ثمر رسانده است. نادری در لیگ قهرمانان آسیا در ۴ بازی به مدت ۲۳۹ دقیقه به میدان رفت و ۲ گل به الشرطه و الاهلی زد تا جزو مدافعان چپ برتر این رقابت‌ها در مرحله گروهی شناخته شود. او در هر ۴ بازی دور رفت انتخابی جام جهانی همراه تیم ملی بود و ۳۷ دقیقه نیز مقابل عراق به میدان رفت.

شادی گل محمد نادری؛ الشرطه - استقلال

عارف غلامی؛ سوتی‌ها کار دستش داد؟

دیگر مدافع استقلال که پیش‌بینی می‌شد به اردوی تیم ملی دعوت شود عارف غلامی‌بود که در این فصل ۱۵ بازی به مدت ۱۲۳۲ دقیقه به میدان رفته است. او در لیگ قهرمانان آسیا در ۵ دیدار و به مدت ۳۸۴ دقیقه در ترکیب تیمی‌بود که به عنوان صدرنشین گروه C صعود کرد. عارف غلامی در اردوی دو دیدار دوستانه تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ مقابل ازبکستان و بوسنی به تیم ملی دعوت شد و هر دو بازی را روی نیمکت نگاه کرد. شاید اشتباهات فاحش این بازیکن در دیدار مقابل سپاهان و ذوب آهن باعث تا اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت نکند!

عارف غلامی و آرمان رمضانی؛ استقلال - الشرطه

فرشید اسماعیلی؛ ستاره استقلال

سوال برانگیزترین بازیکن دعوت نشده فرشید اسماعیلی شماره ۸ استقلال است. این بازیکن گرچه در نیم فصل اول لیگ برتر درخشش سابق خود را نداشت اما در مدت زمان حضور فرهاد مجیدی به ویژه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جزو برترین بازیکنان استقلال بود. او در لیگ برتر در ۱۶ بازی هزار و ۵۰ دقیقه بازی کرده و یک گل هم به نساجی مازندران زد اما در آسیا در ۵ بازی به مدت ۳۹۳ دقیقه به میدان رفت و مقابل الشرطه، الاهلی و الدحیل سه گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد تا آمار فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته باشد.

شادی گل فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی؛ استقلال - ذوب‌آهن

دلخوری استقلالی‌ها!

اخبار رسیده از باشگاه استقلال و گروه‌های هواداری در شبکه‌های مجازی حاکی از آن است که مدیران، مربیان و هواداران این تیم بابت دعوت نشدن این ۴ نفر متعجب شده و با انتشار تصاویری از عدد ۴ با دست در این باره سئوال کرده اند که حداقل نمی‌شد فرشید اسماعیلی و محمد نادری به همراه مظاهری به این اردو دعوت شوند چون این موضوع می‌تواند روی روحیه بازیکنان استقلال برای ادامه مسابقات تاثیر منفی بگذارد.

ظاهرا باز هم نماد ۴ استقلالی‌ها در حال ترند شدن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    نادری :)))) با اون بازی درخشانش تو دربی! فرشید اسماعیلی رو هم که خودتون ماهی یه بار فحش کش میکنید. بیخودی دنبال زیر بغل مار نگردید.
  • معترض IN ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    دوتا بازی را بارور داور ،وبا فشارفدراسیون آبی بردید فکر کردید کسی هستید خیلی مونده تیم ملی جای هر کسی نیست،مگه سرمربیتون بازیکن تیم ملی بوده ؟که شما ها توقع دارید هر موقع سرمربیتون برای تیم ملی بازی کرد،مهدی قاعدگی اگه انتخاب شده بخاطر اینه که بعدا خطش بزنند
  • بوسجين IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    به يكي به اين استقلالي ها مشاوره دهد باشگاه براي فرتبال بازي كردن است به جاي گير دادن به اين و ان فوتبال بازي كنيد تا ديده شويد وقتي هنوز به ان استاندار هاي لازم نرسيديد هم از نظر اخلاقي و هم فني نمي توانيد انتظار داشته باشيد فقط شده انتظار انتظار و حرافي بي سند ان موقع انتظار دارند بازيكن انها تمام حواسش به بازي باشد اين ادعاي شما را تيم هاي ديگر هم مي توانند داشته باشند تيم ملي جايي نيست به خاطر روحيه استقلال منافع ملي را فداي ان بكند ياد بگيريد از شجاع خليل زاده با اينكه بنا به دلايل خاص دعوت نمي شد كه فني نبود اما با نوع استقامت و بازي خود خود را به تيم ملي راهي كرد بدون اينكه بهانه افت روحي در اثر عدم دعوت داشته باشد شجاع جنگيد در باشگاه خود و خود را نشان داد و عدم دعوت با اينكه استحقلق ان را داشت در وظيفه حرفه اي او تاثيري نداشت
  • ... IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    چرا شلوغ میکنید وقتی از ذوب میبازید و نفت ده نفره را به زور و به مدد مازاد پرسپولیس میبرید.
  • بهنام IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    یکی به این نفهما حالی کنه عضویت تو تیم ملی کادو دادن برای روحیه بخشی به بازیکنای ناز نازیه تیم سوگلی نیست. سربازیه وطنه.
  • علی IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    همه شما که نظر دادید کاش نظر نمی دادید چون حرف شما اصلا منطقی نیست این آقایی هم که سرمربی شده به درد سرمربی تیم ملی نمی خوره اون آقایی هم که اسمش معترض است و فامیل مهدی قائدی را نوشته قاعدگی احتمالا از سمت مهدی قائدی مورد تعرض قرار گرفته است و مهدی کمی با خشونت باهاش فوتبال دستی بازی کرده در ضمن استقلال اصالت داره و به زور داور نبرده کمی چشماتون را باز کنید اون تیم پرسپولیس است که می خوان به هر شکل برنده بازیش کنند
  • علیرضا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    سلام خدمت همه یکی به این آقای به اصطلاح فهمیده بگه که حق هرکی باشه واسه وطنش جان نثاری می‌کنه حالا تو هر میدانی باشه ما آبی‌ها موفقیت تیم ملی رو بیشتر از هرچیزی می‌خوایم ضمنا نفهم خودتی و خودت بفهم به مردم توهین نکن از همه مردم بنده عذر میخوام به خاطر نفهمی این دوست عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی