نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برنامه لژیونر استقلالی برای فصل آینده/ دلیل انصراف از تیم ملی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اللهیار صیادمنش لژیونر فوتبال کشورمان یکی از غایبان لیست تیم ملی برای سفر به بحرین خواهد بود.

خبرورزشیامید یوسفیان؛ اللهیار صیادمنش یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران طی چند سال اخیر به حساب می‌آید. صیادمنش که با درخشش در جام جهانی نوجوانان مطرح شد در یک فصل حضور در استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و خیلی زود به یکی از لژیونرهای فوتبال ما تبدیل شد.

اللهیار بعد از یک دوره حضور ناموفق در فنرباغچه به صورت قرضی راهی اوکراین و باشگاه زوریا شد و در این فصل جزو بهترین‌های لیگ اوکراین بود. صیادمنش که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشت و حتی در اولین بازی ملی اش موفق به گلزنی شده بود به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی برای بازی‌های انتخابی جام جهانی خارج شد تا به درمان مصدومیتش بپردازد. اللهیار در گفتگو با خبرورزشی مطالب جدیدی را مطرح کرده است که در ادامه می‌خوانید:

از حضور در تیم ملی انصراف داری؟

انصراف که ندادم. آرزوی هر فوتبالیستی بازی برای تیم ملی است و من هم خیلی خوشحالم در سن کم ملی پوش شدم. متاسفانه مصدومیت قدیمی‌ام دوباره برگشت و باید عمل جراحی انجام دهم. به همین خاطر این موضوع را به اطلاع مربیان تیم ملی رساندم و نمی‌توانم در این اردو کنار تیم باشم. خیلی از این بابت ناراحتم چون دوست داشتم به تیم ملی کمک کنم ولی مصدومیت اجازه نداد.

چه زمانی باید عمل جراحی انجام دهی؟

تاریخ دقیقش هنوز مشخص نیست ولی بعد از مشورت با پزشکان طی چند روز آینده به آلمان می‌روم و آنجا جراحی می‌کنم.

۴ بازی بسیار مهم پیش روی فوتبال ما قرار دارد. به نظرت تیم ملی می‌تواند از این مرحله عبور کند؟

به نظرم تیم ملی پتانسیل بسیار خوبی برای صعود دارد. تیم ما کیفیت بالایی دارد و قطعا با شناختی که از بچه‌ها و کادر فنی دارم به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنند. می‌دانم کار سخت است چون ما دو باخت خیلی تلخ مقابل بحرین و عراق داشتیم ولی با تلاش و غیرت بچه‌ها می‌توانیم از این مرحله سخت عبور کنیم. من فکر می‌کنم آنقدر قدرتمند هستیم که به عنوان تیم اول صعود کنیم و به امید خدا این اتفاق رخ خواهد داد.

اللهیار صیادمنش

فصلی که گذشت برای تو چطور بود؟

خداراشکر شرایط خوبی در زوریا داشتم و توانستم خودم را با شرایط تیم و البته فوتبال اوکراین وفق دهم. عملکرد تیمی‌ما هم قابل قبول بود و حتی می‌توانستیم در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم ولی با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. در مجموع فصل خوبی برای من بود و فکر می‌کنم باشگاه هم از عملکردم راضی بود.

رابطه ات با هواداران زوریا و اعضای تیم چطور است؟

خداراشکر رابطه بسیار خوبی با هم داریم. هواداران به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانستند به ورزشگاه بیایند ولی خب پیام‌های زیادی از آن‌ها دریافت می‌کردم و خیلی به من لطف داشتند. امیدوارم از فصل بعد شرایط طوری رقم بخورد که هواداران در کل دنیا بتوانند به ورزشگاه بیایند.

برنامه ات برای فصل آینده چیست؟

فعلًا تصمیمی‌در این خصوص نگرفتم چون قرارداد قرضی من با زوریا ١/٥ ساله بود و تا پایان نیم فصل سال آینده با این تیم قرارداد دارم. هنوز مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد و قراردادم به چه شکلی خواهد بود. باشگاه فنرباغچه  گفت فصل آینده برگرد ولی همانطور که گفتم هنوز نیم فصل از قرارداد قرضی ام با زوریا باقی مانده است. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و امیدوارم هرچیزی که پیش می‌آید به نفع فوتبالم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی