اسامی ۷ نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری/ تایید یک کاندیدا با سابقه ورزشی/ محسن رضایی تک به تک را گل کرد و تایید شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۵خود اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است را اعلام کرد.

خبرورزشی - متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور

در اجرای ماده ۶۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی می رساند، اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشد:

۱. آقای سعید جلیلی– فرزند محمدحسن- کد نامزد ۲۲

۲. آقای محسن رضایی میرقائد– فرزند نجف- کد نامزد ۴۴

۳. آقای سیدابراهیم رئیس ­الساداتی مشهور به رئیسی– فرزند سیدحاجی- کد نامزد ۳۳

۴. آقای علیرضا زاکانی– فرزند حسین- کد نامزد ۵۵

۵. آقای سیدامیرحسین قاضی­ زاده هاشمی– فرزند سیدحسن- کد نامزد ۶۶

۶. آقای محسن مهرعلی زاده– فرزند رحیم- کد نامزد ۷۷

۷. آقای عبدالناصر همتی– فرزند احمدعلی- کد نامزد ۸۸

بر اساس ماده ۶۶ قانون، فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رسماً از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای خاتمه می­ پذیرد.

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و مشاور رهبر انقلاب، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمود احمدی نژاد، سردار سعید محمد، سردار حسین دهقان، علی مطهری، مصطفی تاجزاده و ...  از چهره‌های شاخصی هستند که رد صلاحیت شده‌اند.

محسن مهرعلیزاده سیاستمدار اصلاح طلب است که صلاحیت وی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تایید شده است تجربه مدیریت در ورزش را نیز دارد. مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای بوده و در دولت دوم سید محمد خاتمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی بود.

محمد عباسی اولین وزیر ورزش و جوانان که از وزرای احمدی نژاد بود نیز رد صلاحیت شده است.

البته محسن رضایی میرقائد نیز در روزهای پیش یک کلیپ فوتبالی منتشر کرد که در آن موفق شد یک تک به تک را به گل تبدیل کند. شاید این کلیپ هم در تایید صلاحیتش بی تاثیر نبوده باشد!

گل محسن رضایی در موقعیت تک به تک را در لینک زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عموشهرام ش IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    چقدخوبه جلیلی رای بیاره!!!!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    ریس جمهوری هم کم کم داره انتصابی ميشه
  • فاطی تی تی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    ریاست جمهوری اقای رییسی رو پیشاپیش تبریک میگم:)
    • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      راجع به فوتبال آقایان نظر نده
  • حسن IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    مبارکه
  • مافیای قرمز IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    دورهمیه؟!
  • ناشناس IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    اگه رییسی بیاد بساط مافیا بازی لنگ برچیده میشه
  • خواجه حافظ شیرازی DE ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    ایسنا بتاریخ سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۰ به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدرضا زائری صریح به انتقاد از این مساله پرداخته است.... زائری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است «تلویزیون جوری دارد راه را به آقای رییسی نشان می دهد که اگر در برنامه آشپزی یا مستند طبیعت ایران هم با ایشان گفت وگو کنند نباید تعجب کرد. فقط مانده ایشان در برنامه کودک برای بچه ها قصه بگوید حال که حتی لاریجانی (مشاور رهبری) و یا جهانگیری رد صلاحیت شده اند , پس از خیلی قبل مشخص بود وهمانطور که از جانب نویسنده این مقاله طنز بآن درست اشاره کرده و یا همانطوری که همه " کلاغ های ایران بر سر با م ها" هر روز قار قار کرده و میکنند: که رئیس جمهور اینده در ایران چه با انتخابات و چه بدون انتخابات یعنی همان انتصاب "همان شخص خاص" خواهد بود و آن هم برای تغییرات مهم مانند چهل سال گذشته در ایران!!! وبقیه کاندیدهای صلاحیت شده از جانب شورای نگهبان صلاحیت(!) باید فقط برای ایجاد یک شور مصنوعی بین مردم و در رسانه ها دراین "مبارزات انتخاباتی" رل یک نوعی "سیاهی لشکر" و برای مشروعیت این انتصاب را بازی کنند!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی