نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تغییر موضع مدیری که پست گرفت/ منتظر تحلیل فنی شما هستیم آقای چراغپور!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که جلال چراغپور روز گذشته اعلام کرده بود برای کار در کمیته آموزش به فدراسیون فوتبال نخواهد رفت امروز تغییر موضع داد و گفت هفته آینده راهی فدراسیون فوتبال خواهد شد!

خبر ورزشی - جلال چراغپور دیروز در مصاحبه ای گفته بود رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که چراغپور را نمی شناسد و از او پرسید بچه تهران است یا گیلان و گفت به همین بهانه برای کار در کمیته آموزش به فدراسیون فوتبال نخواهد رفت؛ به این دلیل که نه حکمی برای او صادر شده است و نه ابلاغی برایش آمده است.

امروز اما جلال چراغپور موضع جدیدی گرفته و گفته است: «از هفته آینده به کمیته می‌روم و در اولین فرصتی که مقدور باشد، با مدیران فدراسیون نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم تا دایره مسئولیت و شرح وظایف مربوط به کمیته و حتی دپارتمان آموزش را بررسی کنیم. در سال‌های قبل کمیته‌ها مسئول محتوا و دپارتمان‌ها مسئول اجرا و پشتیبانی بودند و باید ببینیم سیاست فعلی فدراسیون چیست. مسائل زیادی برای اجرا در نظر دارم و از نظرم ریشه بسیاری از اتفاقات بد فوتبال ما در گروی آموزش در فوتبال است. رییس و کادر مدیریتی جدید فدراسیون به تازگی مسئولیت فوتبال کشور را برعهده گرفتند و هیچ کدام از اشتباهات قبلی مربوط به آنها نمی‌شود، اما وقت مناسبی است که در فدراسیون جدید اقدامات صحیح و جدید را در بخش آموزش رقم بزنیم.»

نکته جالب اینکه فدراسیون فوتبال ابتدا برای افراد حکم صادر می کند و بعد با آنها در مورد شرح وظایفشان حرف می زند! پیش از این شاهد بودیم علیرضا امامی فر که به عنوان مدیر کمپ تیم های ملی انتخاب شده بود از سمت خود استعفاء کرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی