نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
هشدار مدیرعامل به دشمنان قسم خورده تیمش/ از کادرفنی حمایت می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی شکست ۳-۰ صدرنشین لیگ یک در برابر مس کرمان شایعه شد رضا مهاجری از سمت خود برکنار خواهد شد.

خبرورزشی -  باشگاه مس کرمان با مدیریت علی رمضانی بیانیه ای در این باره صادر کرد:

«بدون شک شکست غیرمنتظره تیم فوتبال مس کرمان برابر قشقایی شیراز، برای همه ما بسیار سخت و سنگین محسوب می شد و جای هیچ دفاع و توجیهی برای آن باقی نمی گذارد و اینجانب به عنوان سرپرست باشگاه مس کرمان، مسئولیت کامل این شکست را و ناکامی در کسب پیروزی در ۴ مسابقه اخیر را بر عهده می گیرم.

عزیزان همراه... این اطمینان را داشته باشید که همانطور چهار پیروزی متوالی در هفته های گذشته ما را مغرور و فریفته نکرده بود، عدم پیروزی در چهار مسابقه اخیر نیز به هیچ عنوان مجموعه مس کرمان را ناامید و مایوس نخواهد کرد و تا روزی که بر مسند کار قرار داریم، با تمام قدرت برای رسیدن به منزل مقصود تلاش خواهیم کرد.

بی شک روزها و هفته های سرنوشت ساز و تاثیرگزاری پیش روی همه ما خواهد بود و در این ایام با توکل بر خدا و به پشتوانه حمایت های عاشقان دلسوز تیم، توانایی های کادر فنی تیم که جا دارد حمایت کامل باشگاه از ایشان در این زمان اعلام گردد و تلاش بازیکنان شایسته تیم، پرقدرت تر از گذشته از این مسیر با موفقیت عبور خواهیم کرد.

در شرایط پیش آمده جا دارد حاشیه سازان، منفعت طلبان و دشمنانی که با ادعای دوستی فعال تر از گذشته حضور خود را نشان میدهند، بر این نکته آگاه باشند که تحرکات آنان هیچگاه مجموعه مس را از اهداف خود دور نخواهد کرد و این مجموعه در کنار هواداران عاشق خود در ادامه مسیر مصمم تر گام برخواهد داشت.

اینجانب هیچگاه بنا را بر مصاحبه و شعار نگذاشته ام و برخلاف میل باطنی خود ضمن آخرین هشدار به تمامی دشمنان قسم خورده که برای انحراف مسیر موفقیت تیم فوتبال مس کرمان تلاش خود را به کار بسته اند، اعلام می دارم بدون هیچ پروا و مصلحت اندیشی و در اسرع وقت این نیات سوء را به اطلاع مردم شریف و نجیب کرمان و هواداران غیور واقعی خواهم رساند تا ادامه این تلاش های سوء مانعی برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان قلمداد نگردد.

مفتخریم که فارغ از این تحرکات، در کنار خود جمع کثیری از عاشقان را که دل در گرو موفقیت تیم و باشگاه مس کرمان دارند می بینیم و با همین انرژی از سمت آن ها به مقصود و هدف خود خواهیم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی