نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
۷ |
۴
پرسپولیس تیمی که هم آتیه دارد و هم آینده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با یک بازی خوب و یک نتیجه خوب‌تر، سایه‌اش را بر سر سپاهان در صدر جدول سنگین کرد.

خبرورزشی - شاگردان گل محمدی درهیچ یک از دقایق بازی - حتی بعداز دریافت آن گل بد- از لحاظ انضباط تیمی دچار ضعف وخسران نشدند. فرمانبرداری ازعقل، دربیشتر دقایق بازی خصیصه اصلی مردان ارتش سرخ بود؛ وبه لطف همین انضباط درون تیمی، که در طی سالهای اخیر رشد ونمو بیشتری پیدا کرده، ذوب آهن آچمز وشاگردان گل محمدی بر ستیغ موفقیت جلوس کردند.

هواداران پرسپولیس باید خشنود باشند و شادمان!

از چنین تیمی.از تیمی که فارغبالانه در حال مال اندوزی است وذره ای از هدفش کوتاه نمی‌آید. رفتار بازی شاگردان گل محمدی پسندیده است وسخت خوب بازی می‌کنند. آنها سر سختانه به موفقیت خود علاقه  نشان می‌دهند وهمان حالتی را دارند که باید! آنها گم نمی‌شوند؛ نه حواسشان ونه دست وپایشان! سبک وسیاق آنها فعلا تغییر ناپذیر است. پرسپولیس هر روز وبازی به بازی، آداب درست بازی کردن را با دقت به انجام می‌رساند. پرسپولیس به مرحله ای رسیده که تمام اعضای کادر فنی و بازیکنانش به پیروزی خود اعتقاد راسخ دارند! این تفکر در بازی با ذوب آهن نیز تحقق یافت، تا شاگردان گل محمدی ذره ای از هدفشان کوتاه نیایند.

بازی پرسپولیس هم آتیه دارد و هم آینده! از آن مهم تر، اینکه،
برای بهتر شدن وبه سرانجام رساندن این هدف، از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کنند. پرسپولیس به تیمی بدل شده که ذهن بازیکنانش کهربایی است واین درخشندگی، بازی به بازی نمو بیشتری پیدا کرده است. مردان ارتش سرخ به گونه‌ای بازی می‌کنند که نا امیدی از ساق پای آنها رخت بربسته،  و جامه هراس برتن رقبایش پوشانده شده! تیم‌هایی شبیه به پرسپولیس، با چنین ذهنیتی و چنین نمایش‌هایی، خاطره ای آمیخته به احساسی بی اندازه شبیه به احترام در ما برمی‌انگیزانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لیا محمدی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    جانم بفدات تیم محبوبم تو بهترینی تو منجسترایران زمینی اخ پرسپولیس من عششششقققققمممممییییی❤❤
  • ق ر IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    سپاس .
  • ایران IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    آتیه و آینده ی معنا نداره مگه!؟
  • آل بابا مسعود IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    با بابا مسعود باش هرچه خواهی کن .. دولتی باش فرمانروایی کن
  • ش خ IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    بانهایت احترام خدمت خبرنگار محترم، این خبر بسیار بد نوشته شده و در اون کلمات بی‌ربطی به کار رفته. در ضمن آتیه و آینده یک معنی میدن. بعضی نشانه‌گذاریها هم کاملا غلطند از جمله علامت تعجبها.
  • peyman IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    ايشون از نهار خوران باشگاه بابا مسعود بود بازيش جلو تاج كبير اسيا را ديديم يك موقعيت گل و با خر شانسي بردن يه ذره هم از بازي جلو شهرداري تبريز بگين ناجوانمردانه ثانيه پاياني گل زدن
  • شاهین IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    متن بیشتر شبیه متنهای حماسی واشعار فردوسی تو شاهنامه هست با این تفاوت که شاهنامه اخرش خوشه ولی اینجا اخرش خوش نیست چون وی ای ار هست ودست مهدی شیری رو میبینه وهمه چی تو اون ور اب به وی ای ار ختم میشه ..این بساط وکاسه وکوزه ودکان بازار 5 ساله هم سال دیگه جمع میشه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی