پست متفاوت باقری در تیم ملی؛ آقا کریم فقط دستیار نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال اعلام کرد کریم باقری به غیر از مسائل فنی کارهای مدیریتی تیم ملی را هم انجام می‌دهد و بر آن‌ها نظارت خواهد کرد.

خبرورزشی - در حالیکه  باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود کریم باقری به عنوان مربی و به صورت موقت به کادر فنی تیم ملی ایران اضافه می‌شود، فدراسیون فوتبال تاکید کرد علاوه بر مسائل مدیریتی، موضوعات مدیریتی هم بر عهده باقری خواهد بود

سایت فدراسیون فوتبال در این ارتباط نوشت: «در جلسه برگزار شده ریاست فدراسیون با کاپیتان سابق تیم ملی ایران، توافق شد که باقری برای اردوی پیش رو و چهار بازی حساس تیم ملی به کادر فنی ملحق شود.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در رابطه با این توافق گفت: آقای باقری از سرمایه‌های فوتبال ایران است و قرار شده در این چهار بازی علاوه بر حضور در کادر فنی، موضوعات مدیریتی را نیز برعهده داشته باشد تا تیم‌ ملی بدون دغدغه از این مرحله سربلند بیرون بیاید.با توجه به این صحبت ها و کارهایی که قرار است باقری در تیم ملی انجام دهد باید شاهد کم شدن اختیارات خورشیدی باشیم که انتخاب او به عنوان سرپرست تیم ملی با حواشی بسیار زیادی همراه بود. به نظر شما فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم از انتخاب خورشدی پشیمان شدند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی